Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
Re: filtr pevných částic
nemám nic proti tomu DPF pokud stojí dejme tomu 7-10k prostě je to sice hnus auto bych stím nechtěl ok jednou za 2kila či kilo pade si musím vyměnit na tom autě DPF.
Pokud to stojí ale např 40-80tis přijde mi to jako ojebávačka na lidi ... prostě to je těžkej ojeb a myslete si co chcete tak to prostě vidím já.
Když druhovýroba dokáže ten výrobek vyrobit za např 2litry a prodat za 10k se slušným výdělkem proč origo to dělá tak předražené ?
Čištění za 10k ??? to mi přijde uplnej nesmysl....
prostě hledat alternativu a pokud tady Joshuax odpověděl a dal ti cennou informaci že mu funguje filtr xy už dlouhé desítky tisíc km tak je to zajimavá alternativa.....jistě budou výrobci šmejdi a pak výrobci co umí za rozumné prachy udělat filtr DPF který funguje dalších 100 - xxx tis km.
Pokud to stojí ale např 40-80tis přijde mi to jako ojebávačka na lidi ... prostě to je těžkej ojeb a myslete si co chcete tak to prostě vidím já.
Když druhovýroba dokáže ten výrobek vyrobit za např 2litry a prodat za 10k se slušným výdělkem proč origo to dělá tak předražené ?
Čištění za 10k ??? to mi přijde uplnej nesmysl....
prostě hledat alternativu a pokud tady Joshuax odpověděl a dal ti cennou informaci že mu funguje filtr xy už dlouhé desítky tisíc km tak je to zajimavá alternativa.....jistě budou výrobci šmejdi a pak výrobci co umí za rozumné prachy udělat filtr DPF který funguje dalších 100 - xxx tis km.
Re: filtr pevných částic
80tis je skutečně přehnané, ale je potřeba vzít to z pohledu jiného. Byl jsem v Mercedesu, krasná prosklená budova, luxusní prostředí, kafíčko a samé krásné "hostesky", výměna brzd (obyčejných žádné keramiky) stála zákazníka cca 35-37tis, přesně nevím. Pouze za přední nápravu. V té ceně měl i ty kafíčka, hostesky, prostředí. Samozřejmě že brzdy ze stejného materiálu, podobně velké na nejnižší řadu Mercedesa budou stát míň. Ale i DPF tam bude mít jiné ceny. Pokud je auto za milióny, všechny díly budou drahé.Filozof píše:nemám nic proti tomu DPF pokud stojí dejme tomu 7-10k prostě je to sice hnus auto bych stím nechtěl ok jednou za 2kila či kilo pade si musím vyměnit na tom autě DPF.
Pokud to stojí ale např 40-80tis přijde mi to jako ojebávačka na lidi ... prostě to je těžkej ojeb a myslete si co chcete tak to prostě vidím já.
Když druhovýroba dokáže ten výrobek vyrobit za např 2litry a prodat za 10k se slušným výdělkem proč origo to dělá tak předražené ?
Čištění za 10k ??? to mi přijde uplnej nesmysl....
prostě hledat alternativu a pokud tady Joshuax odpověděl a dal ti cennou informaci že mu funguje filtr xy už dlouhé desítky tisíc km tak je to zajimavá alternativa.....jistě budou výrobci šmejdi a pak výrobci co umí za rozumné prachy udělat filtr DPF který funguje dalších 100 - xxx tis km.
Druhovýroba sice udělá DPF za pakatel, stejně tak i katy, ale rozdíl na emisích je znát. Alespoň to tak píšou lidi a u DPF z Polska taky píšou že to nevydrží vůbec nic a hned je to zacpané. Není tam potřebné množství drahých kovů a otázkou je zda je to vůbec homologované. Je u nás celá řada katalyzátorů, které nejsou s homologací. Buď to prodejce neuvede vůbec, nebo někde na konci stránky drobným písmem, nebo napíšou že to je pro sportovní použití, atd. Potřebuju na jedno auto katy, 3ks, originál cca 40-45tis, druhovýroba 10-12tis. Ale vím, že emise s tím neudělám a jezdil bych s vědomím, že svojí jízdou produkuju emisí jako několik, možná i desítka aut.
Řešení zde je velmi těžké, co se DPF týče. Výrobci jsou nuceni používat novější systémy možná i dřív než se jim zaplatí vývoj a výroba předešlých. Druhovýroba neexistuje, pokud ano jsou to spíše atrapy. Výrobce nebude ten kdo si zničí jméno tím, že příliš ojebává zákazníky, on chce vyrábět a prodávat, servisovat. Proto jsou asi už dnes ohlasy že naftové motory se už do malých a levných aut nebudou dělat, zákazník to nezaplatí a pokud stojí auto 250-300tis nové a bude mít DPF za 40-50tis, tak to lidi stejně kupovat nebudou. Asi jediné co můžeme je o tom jen diskutovat a někdy se pouštet do hádek, protože prakticky nic jiného nám nezbyde.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr pevných částic
Tak porad je moznost jezdit s autem, jenz DPF systemem neoplyva... Budto starsim dieselem, kde se nepouzivaly tak vysoke vstrikovaci tlaky, nebo benzinem. To je proste otazka volby. Ta nafta proste nevyjde o nic levneji na provoz, nez benzin. Uz jsem to tu psal nekolikrat, ze u benzinu to je proste jenom rozlozeno do prijatelnych splatek za palivo a ne jako jednorazovy servis za vstriky, turbo, ci treba prave DPF... Ale to DPF popravde nestoji o nic vic, nez treba ony zminovane brzdy... Staci si to spocitat na kilometry... A me teda brzdy neprijdou vyozene jako "ku*vitko"... Samozrejme, muzu tam nacpat nejaky levny shit kotouce a desky, ale dvoji kriticke brzdeni na D1 a na kotoucich mas regulerni osmu... Jenze druhovyrobcu brzd je halda, preci jenom je maji vsechna auta, takze koupit neco s segmentu cena/vykon je snazsi, nez koupit druhovyrobu DPF... Toho se chytli jenom spekulanti a delaji DPFka bez pridanim onech drahych kovu a leckdy dokonce bohuzel jen s polovicnim filtrem...
DPFka jsou ruzna... Nektera nemaji zadne drahe kovy, protoze se pouziva primy pristrik aditiv pro regeneraci DPF primo do filtru, tam chapu, ze druhovyroba muze mit nejaky smysl, ale u BMW, kde se pouziva jiny system, tj. zahrivanim kombinace drahych kovu se vytvari jakasi reakce snizujici teplotu potrebnou pro spaleni nahromadenych sazi, se to proste odrbat absenci techto drahych kovu neda... Pak proste logicky nemuze dochazet ke stejne ucinnosti jeho cisteni. Takze kdyz vydrzi 50k, je to hodne a dat zase 12k za polskej smejd a vymenit ho 4x -5x za dobu funkcnosti originalu, tak na tom v zasade neusetrim nic... Porad mi prijde nejlepsi ten originalni filtr proste zregenerovat i za tech 10k, protoze tam narozdil od toho polskeho, ty drahe kovy stale mam...
Ono se tu porad bavime o tom, jak DPF zachytava ty saze, ktere pak nelitaji nekde vzduchem atp. Jenze se trosku zapomina na to, ze nejen saze se v tom filtru zachytavaji. Saze hori, takze saze vznikle nedokonalym prohorenim smesi je mozne znova spalit, od toho tam ten filtr je, ale pak jsou tam veci jako treba aditiva v palivech, ci oleji, jejichz spalovanim vznikaji i jine prvky, nez jenom saze, jako napriklad sira. A tyto latky uz spalit proste nelze, takze se filtr tak jako tak pomalu a jiste postupne zanasi. Ale toto zaneseni je v pomeru vuci zanaseni filtru sazemi v zasade nepodstatne. Priznam se, nikde jsem nenasel zadny vysledek ucinnosti odstranovani techto nespalitelnych casti z filtru pri odbornem cisteni filtru, tak jako tak, odborne zregenerovany filtr neni filtr novy. Prestou svou cinnost muze nadale provadet spolehlive, pokud neni vadna, nejaka jina soucast celeho systemu, jako napriklad katalyzator... To jde proste ruku v ruce vsechno dokupy. Jedna nefunkcni vec znehodnoti cely system. Jetli to je zamer, to nemam poneti, nejsem clenem dozorci rady ani u koncernu, ani v bmw
DPFka jsou ruzna... Nektera nemaji zadne drahe kovy, protoze se pouziva primy pristrik aditiv pro regeneraci DPF primo do filtru, tam chapu, ze druhovyroba muze mit nejaky smysl, ale u BMW, kde se pouziva jiny system, tj. zahrivanim kombinace drahych kovu se vytvari jakasi reakce snizujici teplotu potrebnou pro spaleni nahromadenych sazi, se to proste odrbat absenci techto drahych kovu neda... Pak proste logicky nemuze dochazet ke stejne ucinnosti jeho cisteni. Takze kdyz vydrzi 50k, je to hodne a dat zase 12k za polskej smejd a vymenit ho 4x -5x za dobu funkcnosti originalu, tak na tom v zasade neusetrim nic... Porad mi prijde nejlepsi ten originalni filtr proste zregenerovat i za tech 10k, protoze tam narozdil od toho polskeho, ty drahe kovy stale mam...
Ono se tu porad bavime o tom, jak DPF zachytava ty saze, ktere pak nelitaji nekde vzduchem atp. Jenze se trosku zapomina na to, ze nejen saze se v tom filtru zachytavaji. Saze hori, takze saze vznikle nedokonalym prohorenim smesi je mozne znova spalit, od toho tam ten filtr je, ale pak jsou tam veci jako treba aditiva v palivech, ci oleji, jejichz spalovanim vznikaji i jine prvky, nez jenom saze, jako napriklad sira. A tyto latky uz spalit proste nelze, takze se filtr tak jako tak pomalu a jiste postupne zanasi. Ale toto zaneseni je v pomeru vuci zanaseni filtru sazemi v zasade nepodstatne. Priznam se, nikde jsem nenasel zadny vysledek ucinnosti odstranovani techto nespalitelnych casti z filtru pri odbornem cisteni filtru, tak jako tak, odborne zregenerovany filtr neni filtr novy. Prestou svou cinnost muze nadale provadet spolehlive, pokud neni vadna, nejaka jina soucast celeho systemu, jako napriklad katalyzator... To jde proste ruku v ruce vsechno dokupy. Jedna nefunkcni vec znehodnoti cely system. Jetli to je zamer, to nemam poneti, nejsem clenem dozorci rady ani u koncernu, ani v bmw

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: filtr pevných částic
ok řeknu to jednoduše ...
jede linka s určitým dílem a buch originální značka a je ten díl 3x - 5x dražší ...
Pak jede druhá se stejným dílem a zalije se to aby to nebylo poznat ...a jen zasvěcení vědí že je to přebal originálního dílu co je 3-5x levnější ...a taky ti zasvěcení to kupují ...
Neděje se to jen u automobilek ale i jinde....
nebudu to dál rozvádět ...kupujte si DPF za 50k a žijte si spokojeným životem.
PS: Lepší nic nevědět a žít si podle svého ...pak si spousty lidí ušetří diskuze.
Ano jinak jde chápat i ty vaše teorie ...bez toho ale.....
Mě je to osobně jedno mám benzín a LPG a žere mi to 11-12LPG na sto takže mě to ročně při těch 30tis km netíží ... a doufám ještě 10let tížit nebude.
Jinak originální DPF ne všem vydrží těch 200tis km...jsou případy že 100 - 140tis a jsou problémy někdy i méně ... a těch lidí je spousty.
jede linka s určitým dílem a buch originální značka a je ten díl 3x - 5x dražší ...
Pak jede druhá se stejným dílem a zalije se to aby to nebylo poznat ...a jen zasvěcení vědí že je to přebal originálního dílu co je 3-5x levnější ...a taky ti zasvěcení to kupují ...
Neděje se to jen u automobilek ale i jinde....
nebudu to dál rozvádět ...kupujte si DPF za 50k a žijte si spokojeným životem.
PS: Lepší nic nevědět a žít si podle svého ...pak si spousty lidí ušetří diskuze.
Ano jinak jde chápat i ty vaše teorie ...bez toho ale.....
Mě je to osobně jedno mám benzín a LPG a žere mi to 11-12LPG na sto takže mě to ročně při těch 30tis km netíží ... a doufám ještě 10let tížit nebude.
Jinak originální DPF ne všem vydrží těch 200tis km...jsou případy že 100 - 140tis a jsou problémy někdy i méně ... a těch lidí je spousty.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr pevných částic
Tak samozrejme, ale taky je potreba hledat pricinu... Kdyz se nekdo o auto nestara a do vyfuku mu lezou nesmysly, tak jak to DPFko asi dopadne ? Ono to jaksi nema kudy jinudy odejit... Naopak jsou vozy, ktere maji ve 300k puvodni DPFka. Troufam si tvrdit, ze to DPFko je schopny udelat pul mega urcite, pokud ho clovek neku*vi svoji nevedomosti, nebo dokonce demenci...
A ze existuji vyrobky, kde se plati za znacku... Samo ze jo, ale ono je to trosku slozitejsi... Kazde auto je unikatni a kazdy vyfuk taktez. Aby to celkove fungovalo spravne, je potreba to adekvatne odladit. Asi nikdy by nechtel, aby mu nejaky restriktor ve vyfuku zbytecne zral koniky, ono to pak nevypada ani dobre v tabulkach, pri prodeji vozu... Proto je potreba to rekneme vyvinout. Tento vyvoj musi nekdo zaplatit, udela se prototyp a ten nekdo musi otestovat. Muso to bezet nejaky cas, aby se overilo, jak se to chova v delsim horizontu. Simulace v kompu jsou fajn, ale praxe je praxe... A kdyz uz si to ten vyrobce na tom svem vozidle nejak odladi, tak zada seriovou vyrobu. Jenze on nema zajem na tom, aby jeho produkt, za kterym je nejaky vyvoj, nekdo jiny mohl pouzit na jine vozidlo, nebo nedej boze stejne vozidlo, ve forme druhovyroby, nebo jeste hur preprodavane prvovyroby... Takze vyrobce dostane kontrakt, ve kterem se jasne zavazuje, ze nic takoveho se nestane a to urcite pod hodne silenyma pokutama...
A ted mi rekni, jak v tomhle prostredi, chces udelat adekvatne kvalitni DPFko pro E61 3.0d 160kW motor, kdyz 170tka ma uplne jine DPFko... Nikdo nevynalozi tolik penez do vyvoje neceho, co by s tim autem taky fungovalo jenom proto, aby toho pak prodal par kusu jednou za 200 000km, protoze nejaky jouda rekne, ze vodicka za 2 litry udela ze stareho filtru novy, nebo ze DPFko je jenom kur*itko...
Takze pak za 12k dostanes z Polska proste jenom NECO, co se tomu aspon tvarove podoba, kdyz se tomu trosku pomuze kladivem, tak se do toho dostanou u ty srouby a slicuje se to se zbytkem vyfuku. Uvnitr je dratenka a chlupy z nosa Chucka Norrise, protoze jenom tak jde zagarantovat, ze z toho leze cisty ozon a ze takto vybavene vozidlo se podili na likvidaci ozonove diry...
A ze existuji vyrobky, kde se plati za znacku... Samo ze jo, ale ono je to trosku slozitejsi... Kazde auto je unikatni a kazdy vyfuk taktez. Aby to celkove fungovalo spravne, je potreba to adekvatne odladit. Asi nikdy by nechtel, aby mu nejaky restriktor ve vyfuku zbytecne zral koniky, ono to pak nevypada ani dobre v tabulkach, pri prodeji vozu... Proto je potreba to rekneme vyvinout. Tento vyvoj musi nekdo zaplatit, udela se prototyp a ten nekdo musi otestovat. Muso to bezet nejaky cas, aby se overilo, jak se to chova v delsim horizontu. Simulace v kompu jsou fajn, ale praxe je praxe... A kdyz uz si to ten vyrobce na tom svem vozidle nejak odladi, tak zada seriovou vyrobu. Jenze on nema zajem na tom, aby jeho produkt, za kterym je nejaky vyvoj, nekdo jiny mohl pouzit na jine vozidlo, nebo nedej boze stejne vozidlo, ve forme druhovyroby, nebo jeste hur preprodavane prvovyroby... Takze vyrobce dostane kontrakt, ve kterem se jasne zavazuje, ze nic takoveho se nestane a to urcite pod hodne silenyma pokutama...
A ted mi rekni, jak v tomhle prostredi, chces udelat adekvatne kvalitni DPFko pro E61 3.0d 160kW motor, kdyz 170tka ma uplne jine DPFko... Nikdo nevynalozi tolik penez do vyvoje neceho, co by s tim autem taky fungovalo jenom proto, aby toho pak prodal par kusu jednou za 200 000km, protoze nejaky jouda rekne, ze vodicka za 2 litry udela ze stareho filtru novy, nebo ze DPFko je jenom kur*itko...
Takze pak za 12k dostanes z Polska proste jenom NECO, co se tomu aspon tvarove podoba, kdyz se tomu trosku pomuze kladivem, tak se do toho dostanou u ty srouby a slicuje se to se zbytkem vyfuku. Uvnitr je dratenka a chlupy z nosa Chucka Norrise, protoze jenom tak jde zagarantovat, ze z toho leze cisty ozon a ze takto vybavene vozidlo se podili na likvidaci ozonove diry...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: filtr pevných částic
Já bejt samice, tak mám hned jasno když čtu tento příspěvek a začínám dělat řízky a koláčeJoshuax píše:Tak samozrejme, ale taky je potreba hledat pricinu... Kdyz se nekdo o auto nestara a do vyfuku mu lezou nesmysly, tak jak to DPFko asi dopadne ? Ono to jaksi nema kudy jinudy odejit... Naopak jsou vozy, ktere maji ve 300k puvodni DPFka. Troufam si tvrdit, ze to DPFko je schopny udelat pul mega urcite, pokud ho clovek neku*vi svoji nevedomosti, nebo dokonce demenci...
A ze existuji vyrobky, kde se plati za znacku... Samo ze jo, ale ono je to trosku slozitejsi... Kazde auto je unikatni a kazdy vyfuk taktez. Aby to celkove fungovalo spravne, je potreba to adekvatne odladit. Asi nikdy by nechtel, aby mu nejaky restriktor ve vyfuku zbytecne zral koniky, ono to pak nevypada ani dobre v tabulkach, pri prodeji vozu... Proto je potreba to rekneme vyvinout. Tento vyvoj musi nekdo zaplatit, udela se prototyp a ten nekdo musi otestovat. Muso to bezet nejaky cas, aby se overilo, jak se to chova v delsim horizontu. Simulace v kompu jsou fajn, ale praxe je praxe... A kdyz uz si to ten vyrobce na tom svem vozidle nejak odladi, tak zada seriovou vyrobu. Jenze on nema zajem na tom, aby jeho produkt, za kterym je nejaky vyvoj, nekdo jiny mohl pouzit na jine vozidlo, nebo nedej boze stejne vozidlo, ve forme druhovyroby, nebo jeste hur preprodavane prvovyroby... Takze vyrobce dostane kontrakt, ve kterem se jasne zavazuje, ze nic takoveho se nestane a to urcite pod hodne silenyma pokutama...
A ted mi rekni, jak v tomhle prostredi, chces udelat adekvatne kvalitni DPFko pro E61 3.0d 160kW motor, kdyz 170tka ma uplne jine DPFko... Nikdo nevynalozi tolik penez do vyvoje neceho, co by s tim autem taky fungovalo jenom proto, aby toho pak prodal par kusu jednou za 200 000km, protoze nejaky jouda rekne, ze vodicka za 2 litry udela ze stareho filtru novy, nebo ze DPFko je jenom kur*itko...
Takze pak za 12k dostanes z Polska proste jenom NECO, co se tomu aspon tvarove podoba, kdyz se tomu trosku pomuze kladivem, tak se do toho dostanou u ty srouby a slicuje se to se zbytkem vyfuku. Uvnitr je dratenka a chlupy z nosa Chucka Norrise, protoze jenom tak jde zagarantovat, ze z toho leze cisty ozon a ze takto vybavene vozidlo se podili na likvidaci ozonove diry...

Jinak někdo má argument že DPF vydrží prd. Stejné boty někomu vydrží 5 let, někomu jednu sezonu. Někde slítá pneu za 20tis km, někdo za 50tis km, ale to nic nesvědčí o smyslu bot, ani pneu.
Pokud si cokoliv koupím a sám zkurwím jsem debil, ale pokud si zkurwím DPF, kat atd., jsem osvícená bývalá ovce a budu vládnout světu s právem všechny urážet.
Vysvětlovat bláznovi, že je blázen bohužel nemá smysl, přesto se o to mnoho lidí pokouší i když tuší že to je marné. Ovšem ve chvíli kdyby by to vzdali, tak rezignují na vše.
Re: filtr pevných částic
Mam otazku k tematu, diagnostika mi pise ucpany dpf filtr mimo rozsah crt - problem je v tom, ze filtr I katalyzator jsou po dukladnem cisteni takze tak problem nebude— muze byt pricinou vadny snimac tlaku pred filtrem? Stoji asi 1500 tak at nemenim zbytecne. Zadna jina chyba neni.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr pevných částic
Smazes chyby a tohle ti tam naskoci po nastartovani ? Kolik je ta hodnota ? Meni se to na volnobeh ? Je snimac zpetneho tlaku vubec pripojen ?
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: filtr pevných částic
tak auto zregenerovalo a už žádnou chybu nepíše, tak snad bude déle klid..
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr pevných částic
No je otazka, co ta diagnostika vlastne diagnostikovala. Z DPF jsou chyby dve. Jedna je v zasade chyba nechyba, protoze ta naskakuje, kdyz je zpetny tlak vyssi, nez maximalne pozadovany a jedine co to znamena, ze auto dostava pozadavek na regeneraci, ta probehne a chyba zmizi. Chyba 480A.
Pak je druha chyba a ta uz je fatalnejsi. Ta znamena, ze regenerace nemuze byt provedena, protoze ucpani fitru je prilis vysoke a mimo moznosti regenerace. Auto se prepne do nouzoveho rezimu.Tady uz je potreba udelat nejaky servis a pak smazat chyby.Chyba 481A.
Pak je druha chyba a ta uz je fatalnejsi. Ta znamena, ze regenerace nemuze byt provedena, protoze ucpani fitru je prilis vysoke a mimo moznosti regenerace. Auto se prepne do nouzoveho rezimu.Tady uz je potreba udelat nejaky servis a pak smazat chyby.Chyba 481A.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: filtr pevných částic
Ahoj, máte nějaký tip kde a jaký koupit dpf na 525d xdrive 2009 LCI?
Zatím vím o originálech, repasovaný, kde je bud nova keramická vložka, nebo méně keramické vložky, kovová vložka. Je napsáno hodně textů,ale těžko se z toho vyznat.
Můj má nyní.
shoot mass 46g
Differential pressure across parriculate filter 19hPa
Differential pressure across particulate filter 27hPa
Exhausst back pressure before dpf corrected 1001.89hPa
Exhausst back pressure upstream particulate filter 1009 hPa
oxygen mass flow upstream of par. filter Kg/h
Zatím vím o originálech, repasovaný, kde je bud nova keramická vložka, nebo méně keramické vložky, kovová vložka. Je napsáno hodně textů,ale těžko se z toho vyznat.
Můj má nyní.
shoot mass 46g
Differential pressure across parriculate filter 19hPa
Differential pressure across particulate filter 27hPa
Exhausst back pressure before dpf corrected 1001.89hPa
Exhausst back pressure upstream particulate filter 1009 hPa
oxygen mass flow upstream of par. filter Kg/h
Re: filtr pevných částic
Videl jsem jednou na vlastni oci tohle. http://allegro.pl/bmw-525d-525xd-e60-e6 ... 72901.html
Naposledy upravil(a) Jirke dne ned 23.10.2016 20:57, celkem upraveno 1 x.
Re: filtr pevných částic
A byl dobrý nebo špatný? Byla uvnitř keramická vložka?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: filtr pevných částic
Nejde jenom o keramiku.... Absence drahych kovu, ktere podporuji spalovani sazi pri nizsi teplote, je pravym problemem, proc to stoji raketu a proc druhovyroba stoji prdlajs...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: filtr pevných částic
Zrovna nedávno si říkám, proč při "vypalování" DPF nejde z výfuku kouř ? Vždyť přeci nahromaděné saze musí hořet hodně nedokonalým spalováním, když porovnám s tím co je ve válci... Ve válci je palivo rozprášené pod obrovským tlakem a hoří za vysoké teploty, produkuje se zde hodně odpadu a jeho část se usazuje v DPF kde potom za nízkého tlaku a relativně nízké teploty má shořet bez odpadu ? Často čtu že (třeba) u BMW se "přívstřikem" hází nafta do spalin aby v DPF začala hořet.... Nehoří ona už když letí do katu a tím teplem které jde následně do DPF nedochází k něčemu jako v katu ? Tedy že pomocí drahých kovů v DPF dochází k žádoucím chemickým reakcím které zlikvidují usazeniny a přemění na něco méně škodlivého ?
Proč by jinak tam ty drahé kovy byly ? Proč by nefungovaly skvěle polské xindly kde drahé kovy nejsou ? Pokud by to bylo jenom o teplotě a naftě, tak na co potom drahé kovy?
U nás je jeden velký problém a to xindly na trhu. Několikrát jsem sháněl katy v USA do aut od nich. Nacházím origo za x peněz, potom 1 náhradu za 0,8x peněz a potom hromadu xindlu za 0,1-0,2x peněz. Ovšem u všech je napsáno, že nejsou určené pro Californii kde mají přísné emisní normy, případně nejsou určené pro ostatní US státy ani pro Canadu. U nás v Evropě, si nejen poláci, dovolí psát že je to 100% stejné jako origo. Dovolí si to prodávat bez homologací, nebo si je tam prostě jen tak nechají vyrazit. Stejný produkt v Evropě je prodáván jako sportovní, ale nikdy zmínka o tom že neplní emisní normu a auto se stává nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích. V USA by šli majitelé společnosti sedět na desítky let, u nás se nic neděje. U nás je spíš vykuchání katu a DPF něco jako v USA jít udělat dobrý skutek a pak o tom týden mluvit. Jen s tím rozdílem že u nás se pak lidi plácají po zádech jak ušetřili a nazývají to jak ochcali systém.
Xindly z Polska nebrat, protože jsou na hov....ze země kde berou sůl silničářům a sypou jí do salámů, protože je levnější, tak z té země nechci ani "Ň"
Proč by jinak tam ty drahé kovy byly ? Proč by nefungovaly skvěle polské xindly kde drahé kovy nejsou ? Pokud by to bylo jenom o teplotě a naftě, tak na co potom drahé kovy?
U nás je jeden velký problém a to xindly na trhu. Několikrát jsem sháněl katy v USA do aut od nich. Nacházím origo za x peněz, potom 1 náhradu za 0,8x peněz a potom hromadu xindlu za 0,1-0,2x peněz. Ovšem u všech je napsáno, že nejsou určené pro Californii kde mají přísné emisní normy, případně nejsou určené pro ostatní US státy ani pro Canadu. U nás v Evropě, si nejen poláci, dovolí psát že je to 100% stejné jako origo. Dovolí si to prodávat bez homologací, nebo si je tam prostě jen tak nechají vyrazit. Stejný produkt v Evropě je prodáván jako sportovní, ale nikdy zmínka o tom že neplní emisní normu a auto se stává nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích. V USA by šli majitelé společnosti sedět na desítky let, u nás se nic neděje. U nás je spíš vykuchání katu a DPF něco jako v USA jít udělat dobrý skutek a pak o tom týden mluvit. Jen s tím rozdílem že u nás se pak lidi plácají po zádech jak ušetřili a nazývají to jak ochcali systém.
Xindly z Polska nebrat, protože jsou na hov....ze země kde berou sůl silničářům a sypou jí do salámů, protože je levnější, tak z té země nechci ani "Ň"

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: filtr pevných částic
Bůh...
dal lidem Rock `n Roll a stejně se prodávají CD s Džastynem Bíbrem...
nechal na zemi trochu těch vzácných kovů a stejně je rvem do "rour od kamen"...
no nic, jdu hodit pár perel sviním a na kutě
dal lidem Rock `n Roll a stejně se prodávají CD s Džastynem Bíbrem...
nechal na zemi trochu těch vzácných kovů a stejně je rvem do "rour od kamen"...
no nic, jdu hodit pár perel sviním a na kutě

Re: filtr pevných částic
Kde teda koupit original za normální cenu? 

Re: filtr pevných částic
koupil bych jetej a nechal vyčistit.
Re: filtr pevných částic
já už ho jednou čistil výplachem a vůbec to nepomohlo. Tedy jel, ale po pul roce se zaplnil.
Re: filtr pevných částic
Tohle někdo znáte?
http://www.autokseft.cz/WALKER-Filtr-pe ... 8-nd944914
http://www.autokseft.cz/WALKER-Filtr-pe ... 8-nd944914