Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Z4 desky

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#41 Příspěvek od pavproch »

nijak, prostě sem tam dal nové desky... :idea:
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#42 Příspěvek od ZZZZ »

Jestli ty si nedelas srandu. Nove desky jsou min o 2 cm silnejsi nez sjete, musi se roztahnout hydraulicky pistek i pistek rucni brzdy jinak je tam nezasunes. Jinak to tam nedas a pak se musi vyresetovat servisni menu.

Za 2 roky sjet dvoje zadni desky, to musis jezdit jako zvire
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#43 Příspěvek od xyron »

Dává tomu popít chlapec :lol: :palec:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#44 Příspěvek od pavproch »

jo, nenechám to zlenivět, to je fakt.... pravda ovšem je, že sem desky neměnil kvůli opotřebení, ale kvůli tomu, že tam šly nové kotouče.... takže ty desky nebyly nijak moc sjeté a proto tam zřejmě šly vrazit i bez pohybu pístku
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#45 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Určitě se musel zatlačovat pístek, jinak bys tam nový kotouč a nové desky nedal. Jedině, že by to, co jsi tam dával, bylo užší než OEM
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#46 Příspěvek od ZZZZ »

vita11 píše:Určitě se musel zatlačovat pístek, jinak bys tam nový kotouč a nové desky nedal. Jedině, že by to, co jsi tam dával, bylo užší než OEM


Jako jitrnice jakou svět neviděl
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#47 Příspěvek od pavproch »

při poslední výměně fakt nemusel.... kotouče NEbyly sjeté, desky NEbyly sjeté, měnil jsem je za stejnou tloušťku, z důvodu výměny za stejný rozměr ale slotted/dimpled + samozřejmě nové desky.... bylo PnP bez jakéhokoli znásilňování pístku...

při předchozí výměně ojetých kotoučů a desek nevím, nedělal sem to já, zeptám se mechanika (ale na 99% do elektriky - ref pin a napájení - nehrabal, bo to neumí)... možná to roztlačil šroubovákem/pajcrem, co já vím...
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#48 Příspěvek od ZZZZ »

nejdriv reknes zes to delal a pak z tebe vypadne ze to delal nekdo jinej. Na forum v nemecku, kde jsou tisice Z4 resi to, nad cim ty mavnes tukou. Pak se nediv, ze slusne receno se musi brat tvy informace s rezervou.

Tak aspon zkus zjistit co ten tvuj expert s tvym autem provadel a nerikej ze to tam strcil jak zastrcku do zasuvky
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

#49 Příspěvek od ZZZZ »

Kdyby si chtel nekdo menist desky sam, tak to funguje presne podle nemeckeho zroadster.com. To znamena sejmout velky konektor, pripojit na vnejsi (vetsi) konektory 12 V (staci klasicka nabijecka) a v pripade ze pistek jede na druhou stranu staci prepolovat. Pri dokonceni posunu se pistek hlasi jinym zvukem.
Po vymene desek je lepsi stejnym zpusobem vratit pistek nadoraz na kotouc, aby nejaka elektronika nebyla poblaznena.


Trochu vopruz je vymena zadniho cidla, je to pripojene v krabicce za prahem a tam se u Z4 leze dost blbe.

Reset ECU se mi taky povedl, neco jsem mackal az jsem vsecko vyresetoval. Jak jsem to udelal uz nevim. A nastavil jsem si emise na rok 2030
Rades-R1
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pon 15.09.2014 00:00

#50 Příspěvek od Rades-R1 »

Také bych chtěl poradit co koupit za sportovnější brzdy na Z4 3.0i. Aktuálně mám vyhlídnuté Brembo MAX kotouče ale nevím co k tomu koupit za desky.
Má někdo osobní zkušenost nebo radu? Případně nemá někdo zkušenosti se značkou Stoptech, která je velmi oblíbená na US forech?
m1na
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 13.01.2009 01:00
Bydliště: Haná

#51 Příspěvek od m1na »

Hosi snimac opotrebeni desek vzadu je jen na jedne strane (E86) ? Jsem na to dnes koukal pres disky a dratek jsem videl jen na strane spolujezdce. Kontrolka zacla svitit tak bych to rad vymenil kdyz se bude prezouvat zpatky na letni.

http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E8 ... #1157038_4

Jestli to spravne chapu, tak jen 1x na celou napravu.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#52 Příspěvek od xyron »

Na predku i na zadku je jen jedna, jsou krizem proti sobe. Pouze Mka maji vsechny 4
arkadiel
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#53 Příspěvek od arkadiel »

Mohu doporučit desky DS2500. Moc nepískají a vydrží i několik ostrých kol na rychlém okruhu. Pak trochu zvadnou, ale pořád je na ně spolehnutí. 200-50 žádný stres. Za studena brzdí normálně. Nejsou levné, ale hodně dlouho vydrží. Je jich také pěkný kus.
Ovšem základ je dát větší brzdy z E46 330.
Jednou mi tam vjel někdo na dálnici, já asi 180. Dupnu a dobrý.

Jen před kombinací s ATE Powerdisc bych varoval. Kopou. Spíš problém kotoučů.

Rades-R1 píše:Také bych chtěl poradit co koupit za sportovnější brzdy na Z4 3.0i. Aktuálně mám vyhlídnuté Brembo MAX kotouče ale nevím co k tomu koupit za desky.
Má někdo osobní zkušenost nebo radu? Případně nemá někdo zkušenosti se značkou Stoptech, která je velmi oblíbená na US forech?
m1na
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 13.01.2009 01:00
Bydliště: Haná

Re: Z4 desky

#54 Příspěvek od m1na »

Jak se vam sjizdi desky? Mne se sjeli zadni desticky na 2mm za 6 mesicu - 4k km. Jezdim zcela bez stabilizace, proto mi neni jasne proc se tolik sjizdi zadni desky. V tech 4k km je 2x cely den v Myte a 1x Brno :-) ...
Odpovědět