Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#1 Příspěvek od gunner »

Zdravím,mám možnost koupit e60 s výše zminovaným motorem.Něco jsem si už načetl....špatné vstřiky,čerpadlo.Zajímalo by mi,jestli tahle motorizace trpí ještě nějakým neduhem.Jinak cena za vstřiky mi nepřijde až tak velká (cca 3500k) za originál je si myslím docela solidní.Čerpadlo 9tis. Když to srovnám s 530d tak je to velký rozdíl.Budu rád za každé info. ;)
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#2 Příspěvek od gunner »

Edit: ještě by mě zajímalo,jestli dá o sobě nějak vědět to čerpadlo...než se odporoučí.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#3 Příspěvek od Jirke »

To neni uplne udernej motor... Rikam to proto, ze i kdyby ti nevadilo ze to pojede na pytel,tak vim ze z hlediska dalsiho prodeje to bude v cechach dycky problem. Protoze jak nemas min. 530 (jedno jesi i nebo d), nema nikdo zajem.
Naposledy upravil(a) Jirke dne sob 12.11.2016 12:13, celkem upraveno 1 x.
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#4 Příspěvek od gunner »

Opravdu tady nikdo nemá nějaké bližší reference o motorizaci N53...je tam špatně víc věcí než jen čerpadlo a vstřiky?Někde jsem četl,že chod tohodle motoru je podobný jako u dieselu :-)
zdenek5
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: pát 22.12.2006 01:00
Bydliště: Brno

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#5 Příspěvek od zdenek5 »

Ahoj, já mám M54 (2,2i) v automatu. Pravda je, že to není žádná raketa, ale na běžné ježdění je to úplně v pohodě ;) Co se týče údržby motoru, tak v podstatě olej, filtry, svíčky a určitě bych udělal separátor oleje. Já ještě dělal těsnění pod ventilovým víkem. No a mám najeto 493XXX a pořád jezdím ;) Za mě určitě méně nákladná motorizace na servis, než třeba 3,0D, kterou chce každý.
Spotřeba kolem 9L/100km.
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#6 Příspěvek od mykovec »

Jako majitel N53B30 v 330i doporucuju pred koupi precist cele vlakno nize, uz podle poctu prispevku uvidis, ze N53 v jakekoliv podobe je nekonecny pribeh. V mem pripade ty nervy kompenzuje tech 200kw, ale kvuli mensimu vykonu bych to urcite neabsolvoval. O spolehlivosti v porovnani s M54 nemuze byt vubec rec, tu mam take v X5, a ta zere opravdu jen olej a benzin.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=89592
P.s. HPFP a vstrikama to vsechno terpve zacina...
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Zkušenosti s E60 523i,140kw,HPI

#7 Příspěvek od gunner »

mykovec díky za odpověd k věci ;) Ale už jsem pořídil...už potřetí jdu do 530D. Nějaký čtení o N53 jsem už tady pročetl.Díky za link budu se dál vzdělávat.Jen si tak říkám,kam se to všechno žene..to jsou samé inovace a pak se příchází na to,že to přineslo víc potíží než užitku.A to jsem se někde dočetl,že se do všech nových pětek krom 520d bude dávat automat :(
Odpovědět