Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
DPF filtr je jak moc zanesený ? protože máš vadnou jednotku žhavení (kdo ví jak dlouho tahle jezdíš) tak neprobihá regenerace.
A olej v převodovce je taky toho dost ? ještě zkusit vymazat adaptaci převodovky ( diagnostikou nebo plynovým pedálem, strejda google ti ukaže návod)
A olej v převodovce je taky toho dost ? ještě zkusit vymazat adaptaci převodovky ( diagnostikou nebo plynovým pedálem, strejda google ti ukaže návod)
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
DPF je na 89%, oleje nevim kolik je, minuly tyden jsem jen kontroloval jeho barvu, zluto-zeleno-seda bez zakalu a spon. Adaptaci jsem zkousel podle snad peti navodu a nedari se mi to. Ten muj rocnik je nejak zahadnejmi00wa píše:DPF filtr je jak moc zanesený ? protože máš vadnou jednotku žhavení (kdo ví jak dlouho tahle jezdíš) tak neprobihá regenerace.
A olej v převodovce je taky toho dost ? ještě zkusit vymazat adaptaci převodovky ( diagnostikou nebo plynovým pedálem, strejda google ti ukaže návod)
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
% nechci, chci změřit protitlak mbar.
adaptace > zapnut zapalování a potom startovat (brzdový pedál nestlačovat)
rožne se kontrolka s nápisem Start a noha, nyní zmačkneš pedál až na doraz (kick down) uslyšíš lupnuti na pedálu.
držet dokud nezhasne kontrolka s nápisem Start a noha, potom se ozve slabý zvuk a pedál pustíš.
Vypneš zapalování.
A mělo by to být hotovo.
https://www.youtube.com/watch?v=l1Ar1tg_BdQ
adaptace > zapnut zapalování a potom startovat (brzdový pedál nestlačovat)
rožne se kontrolka s nápisem Start a noha, nyní zmačkneš pedál až na doraz (kick down) uslyšíš lupnuti na pedálu.
držet dokud nezhasne kontrolka s nápisem Start a noha, potom se ozve slabý zvuk a pedál pustíš.
Vypneš zapalování.
A mělo by to být hotovo.
https://www.youtube.com/watch?v=l1Ar1tg_BdQ
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
[quote="mi00wa"]% nechci, chci změřit protitlak mbar.
adaptace > zapnut zapalování a potom startovat (brzdový pedál nestlačovat)
rožne se kontrolka s nápisem Start a noha, nyní zmačkneš pedál až na doraz (kick down) uslyšíš lupnuti na pedálu.
držet dokud nezhasne kontrolka s nápisem Start a noha, potom se ozve slabý zvuk a pedál pustíš.
Vypneš zapalování.
A mělo by to být hotovo.
To nemam kde zjistit, jedine zase na diagnostiku do servisu...
S tou adaptaci, muzu delat cokoliv a zadna kontrolka start se nerozsviti, mam facelift, ja uz zkousel spostu navodu a nefunguje zadny...
Ted jsem odpojil hadicku u Egru, projel se na dalnici 20km mirne stoupani a 20km zase zpatky a ani tuk. Chvilku pred vyjezdem z dalnice jsem pustil nohu z plynu a auto zacalo lehce pocukavat, dojel jsem na 60km/hod a dal tempomat, otacky se nepatrne houpaly a auto timto regovalo, zabralo ubralo, zabralo ubralo...
Zvlastni je, ze zadna chyba ohledne Egru na boardu nevyskocila, jako by se nic nedelo.
adaptace > zapnut zapalování a potom startovat (brzdový pedál nestlačovat)
rožne se kontrolka s nápisem Start a noha, nyní zmačkneš pedál až na doraz (kick down) uslyšíš lupnuti na pedálu.
držet dokud nezhasne kontrolka s nápisem Start a noha, potom se ozve slabý zvuk a pedál pustíš.
Vypneš zapalování.
A mělo by to být hotovo.
To nemam kde zjistit, jedine zase na diagnostiku do servisu...
S tou adaptaci, muzu delat cokoliv a zadna kontrolka start se nerozsviti, mam facelift, ja uz zkousel spostu navodu a nefunguje zadny...
Ted jsem odpojil hadicku u Egru, projel se na dalnici 20km mirne stoupani a 20km zase zpatky a ani tuk. Chvilku pred vyjezdem z dalnice jsem pustil nohu z plynu a auto zacalo lehce pocukavat, dojel jsem na 60km/hod a dal tempomat, otacky se nepatrne houpaly a auto timto regovalo, zabralo ubralo, zabralo ubralo...
Zvlastni je, ze zadna chyba ohledne Egru na boardu nevyskocila, jako by se nic nedelo.
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
chceš říct že se to mírně zlepšilo ?
protitlak změříš diagnostikou ISTA nebo INPA obojí je určené pro BMW
protitlak změříš diagnostikou ISTA nebo INPA obojí je určené pro BMW
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Zatim to tak vypada, zlepsilo ale ne uplne, zkusim jeste zitra. Rikal jsi, ze vyskoci chyba ale nic se nedelo?mi00wa píše:chceš říct že se to mírně zlepšilo ?
protitlak změříš diagnostikou ISTA nebo INPA obojí je určené pro BMW
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
taky čumím.
Opravdu tam je DPF ? (prstem se dotkni na vnitřní stěny výfuku koncovek) Jestli je čistý bez sází tak DPF máš, pokud bude špinavý tak máš kuchle DPF.
Nebo ventil skutečně nedrží v zavřené poloze a trochu propouští tudíž ani kontrolka nemusí svítit.
Opravdu tam je DPF ? (prstem se dotkni na vnitřní stěny výfuku koncovek) Jestli je čistý bez sází tak DPF máš, pokud bude špinavý tak máš kuchle DPF.
Nebo ventil skutečně nedrží v zavřené poloze a trochu propouští tudíž ani kontrolka nemusí svítit.
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Filtr tam je, mam i fakturu o cisteni od predchoziho majitele. Zitra na to jeste mrknu.mi00wa píše:taky čumím.
Opravdu tam je DPF ? (prstem se dotkni na vnitřní stěny výfuku koncovek) Jestli je čistý bez sází tak DPF máš, pokud bude špinavý tak máš kuchle DPF.
Nebo ventil skutečně nedrží v zavřené poloze a trochu propouští tudíž ani kontrolka nemusí svítit.
Mam ja to zahadne auto co?

Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
možná se to zdá záhadné, ale skutečně je mnohem lepší když se na to auto dívá nějaký znalec než radit tahle po netu, když ani nevím jak jsou na tom live hodnoty za jízdy, vstřiky korekce, turbo, automat, atd... 

Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
To mas pravdu. Ted uz je to muj boj a musim si to nekde pozjistovat. Tobe diky za vytrvalost velkou ochotu!!! 
Az budu vedet vic, ozvu se zase sem.

Az budu vedet vic, ozvu se zase sem.
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
zkus odpojit jěště váhu vzduchu a projed to
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Vahu jsem odpojil, nic se nezmenilo...partak85 píše:zkus odpojit jěště váhu vzduchu a projed to
Dnes po ceste z prace jsem si vsiml zase nejakeho cvakani v motoru....a obcas v motorovem prostoru neco smrdi, neco jako spaleny olej, me uz z toho jebne

Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
není to spíš řemenice ?
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Nemyslim, cvakani se ozyva zhora, jakoby od valcu?mi00wa píše:není to spíš řemenice ?
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Rozvodovej retez-napinaky / hydrostavy ?
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Po otevreni vika na dolevani oleje cvakani jako krava. Ze by propalenej valec? Vstrik? Ventil?Jirke píše:Rozvodovej retez-napinaky / hydrostavy ?
Mohlo by to mit mozna neco spolecneho s tim obcasnym skubanim a ted se to projevilo hm?
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
myslel jsem ten smradabcent500 píše:Nemyslim, cvakani se ozyva zhora, jakoby od valcu?mi00wa píše:není to spíš řemenice ?
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Aha, tu jsem zkoukl, neni tam nic videt. Spis mi to prijde, ze to jde z prostoru jak je turbo, nejsem znalec, tezko se to popisuje...mi00wa píše:myslel jsem ten smradabcent500 píše:Nemyslim, cvakani se ozyva zhora, jakoby od valcu?mi00wa píše:není to spíš řemenice ?
Edit: Jo a to skubani je jen na tempomatu!! Kdyz udrzuji rychlost nohou tak ani tuk!!
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
nad turbem se nacházi olejový separator, ten zkontroluj těsnost.
a pokud to škube pouze na tempomat tak to bude trochu obtížné zjistit zavadu
a pokud to škube pouze na tempomat tak to bude trochu obtížné zjistit zavadu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1089
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Video - E61 Jízda s tempomatem - škube
Ahoj lidi, přišli jste na to, proč auto "škube"? Mám totiž hodně podobný problém u X3 E83 2,0D. Když nastartuju (studenej motor) tak ma nevyrovnanej chod a houpou otářky, ale během minuty se to uklidní. Když je motor v tahu, tak je vše v naprostym prořídku, ale když se jen tak "převaluje", např: jedu 90km/h na 6 stupeň, po rovince a nezrychluju, tak začne mírně pocukávat. Jakmile přidám, nebo je motor v záběru, tak neni nikdy problem. To samý se stává, kdyz jedu v koloně a držim pořad stejně plyn. Někdy auto začne "škubat" - přidá, hned ubere apod. Egr je vyčištěnej, vzduchovej filtr meněnej.
Napadá mě, jestli to neni vadnej egr (že by se špatně otevíral), vaha vzduchu, nebo palivovej fitr.
Má někdo zkušenosti? Díky za rady
P.S. Četl jsem tady něčí radu na odpojení podtlaku u egru a podle mě je to naprostá kravina
. Když to uděláte, tak se uzavře egr a spaliny nepujdou kam maji, takže se vše bude hromadit v potrubí před egrem a jen se to zašpiní, nebo praskne potrubí. Právě potrubí jsem měl děravý, takže veškerej bordel šel do motorovyho prostoru a pak ventilaci do interieru, takže nedoporucuji. Oprava za 1600 (novy koleno) a už jsou spaliny kam maji.
Napadá mě, jestli to neni vadnej egr (že by se špatně otevíral), vaha vzduchu, nebo palivovej fitr.
Má někdo zkušenosti? Díky za rady
P.S. Četl jsem tady něčí radu na odpojení podtlaku u egru a podle mě je to naprostá kravina
