Jezdím na geometrii, kde podle mně pracuje opravdu člověk, který se v tom vyzná. Mám Bilstein B8 tlumiče a Eibach pro kit pružiny na E92.
Jelikož správně by měli auto připravit podle dokumentace, tak jsme postupovali stejně. to znamená, vybral auto - nejdřív E92 mpaket, měl tam rozměry tzn. vzdálenost ráfku od blatníku při použití 19" kol, možná i rozměr od země, tzn celková výška, ale myslím, že to bylo od spodní hrany rafku.
nakonec jsme se dohledali, že nejpodobnější hodnoty má M3 E92, takže jsme nastavovali podle toho a podle znalosti mechanika, tzn, když jsme se někam nemohli o pár setin nebo desetinu dostat, tak to nastavil, tak aby to bylo stejně a jelo to správně.
Po nastavení auto sundal, pohnul s ním dopředu dozadu a znova nahoru.... Tohle se opakovalo 2x protože vždy se to po usednutí a dotažení hned trošku pohnulo. Potřetí už to sedělo. celkově jsem tam strávil přes hodinu a za to všechno 500,-

3x hurá pro razovité slezsko
