Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e60 LCI pádla na volantu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#1 Příspěvek od martingrif »

Ahoj. chtěl bych se zeptat, jestli někdo z váš řešil výměnu volantu s pádly? jdou ty pádla rozchodit?jak na to? díky
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#2 Příspěvek od martingrif »

Nikdo neví?
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xdentist »

Kopíruji sem text, který jsem psal autorovi dotazu do SZ, třeba se někomu bude hodit:

Zatím jsem měnil jen standardní joystick za ten sportovní. K tomu je potřeba joystick, tlačítko sport, rámeček kolem joysticku - toto vše se prodává zvlášť. Možná ještě šrouby pro joystick, ale to už si napamatuji. Jinak je vše stejné, výměna byla asi na 10 min a bez problémů,konektor pasuje atd. Pak lze překódovat převodovku na sportovní (rozdíl je opravdu jen v kódování, skříň je stejná i když je to z výroby) a pokud se dodělají i pádla, funguje pak po stisku tlačítka sport sportovní mód řazení (S1-S6). Bez dodělaných pádel toto nefunguje a sport tlačítko funguje jen pro ztuhnutí servořízení.

No a k těm pádlům, je potřeba volant, který je jimi vybaven a pak tento propojit dalšími 2ma kabely přímo s jednotkou. Jednotka je v mot. prostoru před spolujezdcem a je k ní průchodka za kastlíkem. Volné pozice v konektoru na ty 2 kabely jsou. Takže to by mělo jít celkem lehce a bez větších prasáren. Zůstává jediná otázka - jestli je potřeba sehnat i elektroniku pod volantem (přenosové dráhy z volantu do sloupku) nebo jestli se v ní najdou 2 volné dráhy právě pro napojení těch 2 kabelů. V ETK jsem to nevypátral a když jsem hledal po netu, vypadalo to, že to někdo dělal a že tam volné dráhy byly a stačilo k nim kabely připájet. Zkušenost ale nemám, k tomu jsem nedošel, není čas a není pěkný volant, který nestojí velkou raketu a je prodejný bez airbagu... Tak už jsem na to dlouho nevzpomněl...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#4 Příspěvek od martingrif »

Je tady někdo z Prahy a okolí, kdo tomu rozumí a pomohl by mi stím?samozřejmě ne zadarmo.díky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: e60 LCI pádla na volantu

#5 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Na kterých motorizacích v E60/1 se vlastně dávaly pod volant pádla. Jen M5 ?
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

Re: e60 LCI pádla na volantu

#6 Příspěvek od RomanM3 »

V8 taky umí mít padla ne? Rozhodně když má smg převodovku
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: e60 LCI pádla na volantu

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No se mi zdá, že jsem je viděl i v 535D ? Dalo se to dalo přiobjednat se sport-mode automatika, nebo jen s SMG do E60/1?
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: e60 LCI pádla na volantu

#8 Příspěvek od sonyk02 »

Já myslím že pádla šli objednat k jakýmukoliv automatu (klasika se Sport modem, SMG je má automaticky), bez ohledu na motorizaci.
Ale třeba někdo doplní přesněji...
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

Re: e60 LCI pádla na volantu

#9 Příspěvek od skoda105s »

Predface mel SMG, takze to byla uplne odlisna prevodovka.

U poface mohl mit sport prevodovku jen 530i, 550i, 530d a 535d a jeste ne x-drive. U M5 SMG jsou to skutecne padla pod volantem a pravy a levy radi nahoru a dolu. U ne-M verzi to jsou to jen tlacitka na volantu a s obema se da radit nahoru i dolu (stisknutim a vytazenim).

Zaver je, ze jedine padla u M5 maji nejaky vyznam. Ty tlacitka (mam je v aute) mi prijdou mnohem horsi nez padla.
Odpovědět