
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs w221
e65 vs w221
Ahojte, prešiel som celé fórum, je tu už čo to popísané v rámci iných tém, ale nikde to nie je takto zhrnuté a posledná téma k tomuto bola e65 745i vs w220. Rád by som vedel názory na spoľahlivosť, servis a jazdné vlastnosti k týmto autám, určite ste mnohí mali možnosť vyskúšať resp. vlastniť w221, naj možnosť asi 750i vs s500 (resp. môžete čo to napísať aj o 740i vs s350 pre kľudnejších vodičov). W221 s500 sa cenovo priblížila k 750i, čo si myslím, že stojí za zváženie pri uvažovaní o kúpe a taktiež veľa z Vás aj napísalo, že ak by malo prejsť z e65, tak by šlo práve do w221. Najhoršie bude asi nájsť dobrý servis na MB, ak sa náhodou JaraX nerozhodne časom pre kúpu w221 a nezačne ich aj servisovať
Inak, s500 by nemal mať problém s LPG, myslím motor m273, nie m278 s biturbom. Som veľmi rád, že to tu dosť žije, iné fóra sú mŕtve.

Re: e65 vs w221
MB víc na pohodu, cena u vybavených aut pořád o 100-200tkč dražší, vybavený podvozek na e65 mi přijde víc řidičský nežli na w221
servis problém, obecně mb fóra jsou opravdu "mrtvá" a sehnat dobrýho servisáka bude dost oříšek, třeba MB řeší opravu převodovky výměnou za novou asi za 130tkč u 7G troniku
lpg funguje evidentně v tom autě dobře co tak koukám po netu, bohužel netuším jak velká nádrž se do toho dá dostat v maximu
osobně přemýšlím až klesnou ceny tak za 2-3 roky po s63amg w221 - jde na lpg
servis problém, obecně mb fóra jsou opravdu "mrtvá" a sehnat dobrýho servisáka bude dost oříšek, třeba MB řeší opravu převodovky výměnou za novou asi za 130tkč u 7G troniku
lpg funguje evidentně v tom autě dobře co tak koukám po netu, bohužel netuším jak velká nádrž se do toho dá dostat v maximu
osobně přemýšlím až klesnou ceny tak za 2-3 roky po s63amg w221 - jde na lpg

Re: e65 vs w221
Taky na ně koukám, ale servis je trošku otazník. MB klub je o 70% mrtvější a ani nevím, jak bych to napíchl na diagnostiku. Ani nevím jestli u MB funguje něco, jako RealOEM.com u BMW. Jediný dobrý servis tady v ČR je buď v Pelhřimově nebo pan Bobek v Kutné hoře. W221 S500 začínají od 400 000 kč. ¨
W220tka měla problémy s korozí a airmatic, taky nebyla levná záležitost, co se týče servisu. Docela i poruchová.
W220tka měla problémy s korozí a airmatic, taky nebyla levná záležitost, co se týče servisu. Docela i poruchová.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e65 vs w221
Přestavbu na LPG jsem náhodou narazil zde: http://www.lpg-vanek.cz/fotogalerie/ind ... -AMG-W221/
Jinak tahle generace se mi líbí ze všech S-klád asi nejmíň, ty vosí světla a přehnaný blatníky mi nikdy nepřirostly, leda až v AMG podání položený na zemi, to jde jj. Předchozí generace to je u mě designová ladnost.
Jinak tahle generace se mi líbí ze všech S-klád asi nejmíň, ty vosí světla a přehnaný blatníky mi nikdy nepřirostly, leda až v AMG podání položený na zemi, to jde jj. Předchozí generace to je u mě designová ladnost.
Naposledy upravil(a) Totic dne pát 16.12.2016 16:15, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs w221
Osobně mám esteticky dojem že e65 krátká je hezčí proporčně nežli long. U w221 mi long esteticky přijde jako nutnost.
Položený na zemi? To jako vážně? Kola zaražený do podběhu fakt ne.
Položený na zemi? To jako vážně? Kola zaražený do podběhu fakt ne.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e65 vs w221
To opravdu ne. Jak píšu na AMG kolech a jejich snížení to teprve vypadá xvětu. Ale měchy se dají určitě nastavit všelijak i na serii.
Re: e65 vs w221
Ok, jinak předfacelift w221 moc krásy nepobral. Předface s amg už je lepší, ale amg paket u fl je pro mě nádherný auto. Plnokrevný amg ještě o trochu hezčí.
Re: e65 vs w221
mě se líbí obojí, jak E65 tak W211, s čím mám ale velkej problém je interier W221, ten je opravdu chudej, pro důchodce, ono taky to auto je celý jiný, alespon nonAMG je komfortnější jak E65, ale mnohem méně sportovní. na předních sedačkách mi chybí opěrky krku, vzadu jsou zase naprosto odporné ty monitory, to má E65 vyřešeno mnohem lépe.
740i ani S350 nemá smysl kupovat, to sou motory co nejedou odspoda a musí se zbytečně točit, rozumnej základ je 745i, 750i, S500.
mě osobně na W221 nejvíc láka S65AMG, tzn V12 biturbo, 616PS 1000NM a spolehlivý pětikvalt místo méně spolehlivého 7G tronicu. a 616 LPG koní, to je pecka.
nádrž se ale 103L prej nevejde, nedávno jsem spravoval jednu zaplynovanou S500, hodně věci mi přijde horší.
no a pak ty věci kolem,
- nenašel jsem žádnej vin decoder co vypíše výbavu
- nenašel ani seznam možné výbavy¨
- forum mrtvé
- nadšenců málo
osobně plánuju najit a oslovit nějakého fandu W221 a vyrazit na výlet půl dne on s mojí E66 a já jako spolujezdec a půl dne já s jeho Skem a on jako spolujezdec.
740i ani S350 nemá smysl kupovat, to sou motory co nejedou odspoda a musí se zbytečně točit, rozumnej základ je 745i, 750i, S500.
mě osobně na W221 nejvíc láka S65AMG, tzn V12 biturbo, 616PS 1000NM a spolehlivý pětikvalt místo méně spolehlivého 7G tronicu. a 616 LPG koní, to je pecka.
nádrž se ale 103L prej nevejde, nedávno jsem spravoval jednu zaplynovanou S500, hodně věci mi přijde horší.
no a pak ty věci kolem,
- nenašel jsem žádnej vin decoder co vypíše výbavu
- nenašel ani seznam možné výbavy¨
- forum mrtvé
- nadšenců málo
osobně plánuju najit a oslovit nějakého fandu W221 a vyrazit na výlet půl dne on s mojí E66 a já jako spolujezdec a půl dne já s jeho Skem a on jako spolujezdec.
Re: e65 vs w221
V12 best 
jinak ty monitory mi přijdou naopak hezčí, interiér v designu je fajn, jen je proti e65 prostě jiný
katalog jsem našel pouze za 75$ na rok
http://www.vindecoderz.com/EN/check-loo ... 771A179516
dekodérů google hlásí několik, zkusil jsem
http://www.vindecoderz.com/EN/Mercedes-Benz
http://www.vindecoderz.com/EN/check-loo ... 771A179516
jen na test, tuhle bych si nevybral
odhaz na mobile.de http://goo.gl/SSP4Vs

jinak ty monitory mi přijdou naopak hezčí, interiér v designu je fajn, jen je proti e65 prostě jiný
katalog jsem našel pouze za 75$ na rok

dekodérů google hlásí několik, zkusil jsem
http://www.vindecoderz.com/EN/Mercedes-Benz
http://www.vindecoderz.com/EN/check-loo ... 771A179516
jen na test, tuhle bych si nevybral
odhaz na mobile.de http://goo.gl/SSP4Vs
Re: e65 vs w221
Ale no taaak.
Někde jsem slyšel, že medvěda si můžeš koupit až když máš přes padesát.
Vy jste tedy fandové.
Někde jsem slyšel, že medvěda si můžeš koupit až když máš přes padesát.

Vy jste tedy fandové.
Re: e65 vs w221
ale co chceš dělat když BMW produkuje už jen sračky co vydrží 100tkm a pak se rozsypou, auta sou méně a méně pohodlná a neumí LPG?
Mercedes je ve vývoji za BMW pozadu, tzn že jsou pozadu i turbomotory a usporna opatření. Moje srdce bije pro BMW, bohužel nová auta stojí zaprd krom pár dobrých modelů.
Mercedes je ve vývoji za BMW pozadu, tzn že jsou pozadu i turbomotory a usporna opatření. Moje srdce bije pro BMW, bohužel nová auta stojí zaprd krom pár dobrých modelů.
Re: e65 vs w221
bohužel nejsilnějsí motor u bmw na zaplynování je n62 s 270kW, u MB se dá zaplynovat V8 285kW, V8 386kW a V12 450kW
u s600 V12 380kW si nejsem jist, jeslti nemá přímé vstřikování
jinak bych strašne bral V12 od BMW, ale e38 už je opravdu stará na mě
u s600 V12 380kW si nejsem jist, jeslti nemá přímé vstřikování
jinak bych strašne bral V12 od BMW, ale e38 už je opravdu stará na mě
Re: e65 vs w221
JaraXi, to nebylo na tebe, také jsem pokukoval po ML, je třeba lepší ale nemá takový "drajf"
No jo no, omlouvám se. Já jsem v jiném lévlu. Tady se hlavně řeší E53,70 a 65 a jiné topicy nesleduji. Proto jsem si vybíral mezi modely co mají ještě motor. Teď si ji musím hýčkat i kdybych měl na ni vylít každý rok dvacku oleje, aby vydržela.
3 válec v BMW bych nikdy nekoupil, ten tam nepatří.(třeba i8) A když najebou do litrového obsahu 300 kW, tak jak to může dopadnout. Zaslechl jsem, že tato blbá móda už končí a objemy se budou o něco zvyšovat, bo zjistili že laboratoř se nerovná provozu. A já se už takové ojetiny nedožiju. Na motor sportu testují různé maloobjemy a v testu jim stejně vyjde spotřeba přes 7 - 8 litrů podle váhy auta.
Lituji ty majetnější nebo mladší, kteří jsou teď ve slepé uličce. Já to ještě tak tak stihl.
No jo no, omlouvám se. Já jsem v jiném lévlu. Tady se hlavně řeší E53,70 a 65 a jiné topicy nesleduji. Proto jsem si vybíral mezi modely co mají ještě motor. Teď si ji musím hýčkat i kdybych měl na ni vylít každý rok dvacku oleje, aby vydržela.
3 válec v BMW bych nikdy nekoupil, ten tam nepatří.(třeba i8) A když najebou do litrového obsahu 300 kW, tak jak to může dopadnout. Zaslechl jsem, že tato blbá móda už končí a objemy se budou o něco zvyšovat, bo zjistili že laboratoř se nerovná provozu. A já se už takové ojetiny nedožiju. Na motor sportu testují různé maloobjemy a v testu jim stejně vyjde spotřeba přes 7 - 8 litrů podle váhy auta.
Lituji ty majetnější nebo mladší, kteří jsou teď ve slepé uličce. Já to ještě tak tak stihl.
Re: e65 vs w221
pGb a není to už moc S600 do plynu?
To abys už tahal cisternu na LPG ssebou?
To abys už tahal cisternu na LPG ssebou?
Re: e65 vs w221
ani ne, S600 je jen mezistupeň.
s63 je zajímavější - atmosféra vs biturbo, pouze jedna jednotka lpg
s65 je nej, ale náklady jsou mnohem vyšší, dvě jednotky lpg
dojezd při spotřebě cca 16-18l při nádrži 88l se dá kolem 400km, dostat tam 103l nádrž by vyžadoval asi nějaké úpravy a nikdo neví jestli by to šlo a pak atakovat 600 by stačilo
dnes mám od jaraxe 103l a najedu víc nežli na benzín (protože jezdím do prázdna), tak při krátkých trasách mi to dělá cca 650km, při dlouhých téměř 800km. Je to super, když bych najel 600 dálky tak bych byl i tak spokojený.
Zatím mám najeto 90tkm na lpg a zatím to nejlepší, co mě potkalo od doby co mám řidičák
s63 je zajímavější - atmosféra vs biturbo, pouze jedna jednotka lpg
s65 je nej, ale náklady jsou mnohem vyšší, dvě jednotky lpg
dojezd při spotřebě cca 16-18l při nádrži 88l se dá kolem 400km, dostat tam 103l nádrž by vyžadoval asi nějaké úpravy a nikdo neví jestli by to šlo a pak atakovat 600 by stačilo
dnes mám od jaraxe 103l a najedu víc nežli na benzín (protože jezdím do prázdna), tak při krátkých trasách mi to dělá cca 650km, při dlouhých téměř 800km. Je to super, když bych najel 600 dálky tak bych byl i tak spokojený.
Zatím mám najeto 90tkm na lpg a zatím to nejlepší, co mě potkalo od doby co mám řidičák
Re: e65 vs w221
V12 450 kW za 16 - 18 litrů LPG ? Tož to ja.
To počítám, že tak bude jezdit moje stodola s 210 kW. Ale nevím kolik litrů nádrž do ní JaraX narve. Asi také okolo 88 litrů.
To počítám, že tak bude jezdit moje stodola s 210 kW. Ale nevím kolik litrů nádrž do ní JaraX narve. Asi také okolo 88 litrů.
Re: e65 vs w221
stodola? jako X5? to má odpor krabice na kolech, to žere prostě víc nežli sedan. Ono to bude také o noze, teď jezdím s V8 270kW krátké trasy kolem 14l/100km (ráno 10km a studený zase zpět), ale třeba rakousko jsem jel v povolených limitech +- 10km/h za 12,3l reálnou (neloudal jsem se) a věřím že za 16-17 bych se pohyboval s V12
ve městě bych u s65 počítak tak 22l
ve městě bych u s65 počítak tak 22l

Re: e65 vs w221
Jo, je to 4kola natvrdo a o noze to není. Jen to lechtám do 100km/h, ale na krátko (10 km). Takže spíš ztuhlé diferáky teď v mrazech.
Když popojedu kousek dál nebo parkuji v teple tak hned padá na 14 litrů. Uvidíme v létě.
Když popojedu kousek dál nebo parkuji v teple tak hned padá na 14 litrů. Uvidíme v létě.
Re: e65 vs w221
dva roky zpátky jsem jel nějak extra na spotřebu a na benzín a při cestě hradec králové - hodonín jsem se dostal podle palubního počítače na 8,5. Opravdu jsem se snažil. Zpátky už jsem to nevydržel a jel klasicky za 12.
Re: e65 vs w221
Co máš, 750ku?
Já to bral s tím, že spotřeba bude +3 litry.
Jinak kdybych byl ve vatě, tak shelby jasná volba. Prostě miluji zvuk V8 v americkém podání.
Já to bral s tím, že spotřeba bude +3 litry.
Jinak kdybych byl ve vatě, tak shelby jasná volba. Prostě miluji zvuk V8 v americkém podání.