Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW X5 koupě

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: BMW X5 koupě

#221 Příspěvek od vlastnemec »

Jo jo Harry Tobě taky klidné svátky a tolik se nečerti mi tady ty auta aspoň máme a jezdíme, ale podle toho co Ty vždy napíšeš tak Tě typuji na metro nebo 120l a sem chodíš masturbovat.
Uživatelský avatar
cicibmw
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30.01.2012 01:00

Re: BMW X5 koupě

#222 Příspěvek od cicibmw »

JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#223 Příspěvek od JaraX »

naftu nebrat, tydle motory mají spoustu problémů
mitocross
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

Re: BMW X5 koupě

#224 Příspěvek od mitocross »

Vehicle Identification Number WBAZW41080L429605
Type ZW41
Model X5 30d Xdrive - EUR
Development Code E70 (MUE)
Chassis GEFZG
Steering LL
Doors 5
Engine N57
Displacement 3.00
Power 180
Drivetrain ALLR
Transmission AUT
Color Tiefseeblau Metallic - A76
Upholstery Leder Nevada/cx Oyster - LUCX
Production Plant SPARTANBURG
Production Date 2010-07-01
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851 Language Version German Sprachversion Deutsch
1CB Co2 Content Co2 Umfang
2NY M Lt/aly Double Spoke 333 M/mt M Lm Raeder Doppelspeiche 333 M/mb
2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
217 Active Steering Aktivlenkung
220 Self-leveling Suspension Niveauregulierung
225 Standard Suspension Serienfahrwerk
230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
3AH Rear View Camera With Top View Rueckfahrkamera Mit Top View
3MA Individual Roof Rails Alum. Satinated Individual Dachreling Alu Satiniert
3MB Individual Ext.line Alu. Satinated Individual Ext Line Alu Satiniert
316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
337 M Sport Package M Sportpaket
4AZ Fine-wood Trim Bamboo Grain Dark Edelholzaus. Bambus Maser Dunkel
4NC Additional Heating/ventilation Zusatzheizung/-lueftung
4UB Seat Extension 5+2 3.sitzreihe
402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach
417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch.
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493 Storage Compartment Package Ablagenpaket
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent
5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.
563 Lights Package Lichtpaket
6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
610 Head Up Display Head-up Display
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
696 Dvd Changer For 6 Disks Dvd-wechsler 6-fach
698 Area-code 2 Area-code 2
7M5 M Exterior Parts M Exterieurumfaenge
7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
8AL Czech / On-board Documentation Tschechisch / Bordliteratur
840 High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

Vybava velmi dobra, pokial nevadi, ze vozis zbytocne dve nepouzitelne sedacky v kufri na mieste, kde by si mohol mat dalsie poschodie/kapacitu kufru alebo eventuelne rezervu. Pozitivom je vzduch/nivo vzadu. Nema to sice Adaptive Drive, ale nastastie to ani nema vybavu "rebrinak" aka M-sportovy podvozok. V spojeni peknym vyzorom M-paketu je to rozumna volba.
O tych katastrofalnych kolesach neviem co si mam mysliet. Mozno to tam dal bazar a originaly niekde predal. Snad povodny majitel nebol taky blb bez vkusu. To musi ist prec a originaly zase naspet - treba pocitat s investiciou.
https://i.ytimg.com/vi/EcGgP6DcRU8/maxresdefault.jpg
Samozrejme ak by po dokladnom prevereni stavu pre kupou vsetko sedelo (km, diagnostika,zavady, nehavarovane,servisna historia...), tak aj tak je cena je vysoka z tychto dovodov:
-6rocne E70
-auto z prvych tyzdnov produkcie LCI modelu
-kola nekola
-pri tychto km treba pocitat a mat v zalohe rezervu 100tis. kc a viac na - DPF, rozvody,prevodovku,..... + samozrejme uz nespominam oproti tomu prkotiny typu vstreky,zhavice, turbo, mechy, baterka,ramena, tlmice....
Urcite vacsinu z tychto veci budes muset skoro riesit.
Pokial vsetko spravne funguje, jazdis v priemere za 9-10 litrov nafty.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#225 Příspěvek od JaraX »

přesně tak, jak psal mitocross, když to zrovna udržíš v chodu při tom měnění vstřiků, starání se o DPF, řemenici, turbo, a zrovna se ti ani netrhnou rozvody jak se rádo stává u těchto motorů a nebo se to dokonce ani nezadře,což je taky častý, tak budeš jezdit za 10 litrů nafty když bys mohl jezdit za 15 litrů LPG s autem o více jak 100 koni silnějším, které se netřepe na volnoběh, nemá turbodíru, neodchází tam žádné komponenty motoru ani motor samotný, krom případného těsnění.
i kdyby to byla V8 tak bych tudle ale nekoupil, nemá základní věci který musí X5 mít
adaptive drive - ten z toho dělá uplně jiné auto, Logic 7, a pak další drobnosti jako ACC Atd.
Uživatelský avatar
cicibmw
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30.01.2012 01:00

Re: BMW X5 koupě

#226 Příspěvek od cicibmw »

Děkuju pánové za odpovědi.
Je to pro kamaráda, shání něco takového.
Po tom co jsem mu řekl, jak to s těma nafťákama je, tak si to rozmyslel.
Ale benzín, a plyn, z toho má strach, nikdy nic takovýho neměl.
No uvidíme, jak to dopadne...Pravděpodobně půjde do naftovýho menšího koncernu, nakonec. :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#227 Příspěvek od JaraX »

to si teda pomohl :D
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: BMW X5 koupě

#228 Příspěvek od laik »

Pokud nekoupí ještě staré dobré 1,9tdi. tak si nepomůže ani v malém koncernu.
Jsou to dneska stejný sráče. Euro 5, 6, CR, přidávat další sračky do výfuku...dej pokoj. Třeba do Yetiho co chvíli šéf tankuje močovinu kdesi do kufru, ta je agresivní, pokaždé pár kapek a za chvíli mu uhnije kufr i s SPZ.BMW mělo dobré ropy, když vyběhly 3d šestiválce, tak to byly top motory. Snad nějaké vířivé klapky časem.Ale to musí zdejší odborníci...
Tady se probírá, že benzín nemá tak vysoký servis oproti ropě a do limuzíny je jemnější - komfortnější.
2 tunové auto nepojede za 7litrů benzínu, pak jedině 1,2 třívál v naftě ve fabii chodí za 5 litrů. Když se bojí plynu.
Ale že by byl menší koncern lepší než BMW (v dieselu) mě ještě nikdo nepřesvědčil. ;)
Kamoš koupil toyotu verso v CR, rozsvítil se mu ten oranžový vrtulník a že špatný vstřik. Jestli nekecal tak za 18 kil.
Netrefil se a to měl diag. Druhý vstřik nekupoval a auto už nemá. A to bylo slávy.
Tímto jsem nechtěl říct, že BMW je nej a ostatní jsou sračky. Pokud to není srdcovka, ať koupí KIA - 7 let záruky tuším.
A co psali JaraX s Mitocrossem - turba a vstřiky a DPF mají i malé koncerny, tím problém nevyřeší.
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

Re: BMW X5 koupě

#229 Příspěvek od ls »

matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

Re: BMW X5 koupě

#230 Příspěvek od matik »

A má někdo zkušenosti jak je na tom 40d ? je lepsí než 35d (210kw) nebo to má ještě více problémů...
Myslím tím hlavně fatální závady jako řetěz atd.
Obecně si myslím že to bude asi ještě horší než 35d ale třeba ne :) .. Protože ono kdo chce naftovou e70 tak si dle mého nemůže normálně vybrat :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#231 Příspěvek od JaraX »

nafta se totiž vubec nevyplatí,
a 3,5d je stejný motor jako 4,0d, vše je třilitr s dvouma turbama, od 2008 všechny BMW motory mají problém s rozvody,
lepší koupit 4,8i to je jediny rozumný motor v e70
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

Re: BMW X5 koupě

#232 Příspěvek od matik »

Takže problém zůstává ale nový nepřichází ?

Vím že 25d 145kw (3.00l) měl problém s rozvodem a následně 25d 150kw měl problém jak s rozvody tak nějaké praskání bloku nebo co (třeba kecám ale vím že jsem ses někým o tom bavil)... Tak nevím jestli na to samé netrpí i ten 40d..

Teď mám e53 3.0d na tahání vleku a zatím jsem docela spokojen.. Samozřejmě dost peněz už stála ale taky dost najela :)
martin-leon
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 29.09.2011 00:00

Re: BMW X5 koupě

#233 Příspěvek od martin-leon »

Znamy ma x5 4.0 d ...je prvni majitel najeto kolem 200tkm a zaden problem.. Pouze zakladni udrzba oleje, brzdy.. Jezdi vklidu. A auto je jako nove.. Ono to bude ji o tom ze koupis neco co ma 200tkm ale ve skutecnoti tam je 400tkm.a pak se to sere.. Jinak u dieslu 3...3,5.....4...pry je dobre uz po 150 tkm menit retez. Mel jsem diesla.. Chtel jsem e70 3.5d ale nekoupis nic rozumneho... Radeji jsem sel do e53 4.8 tak uvidime casem.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#234 Příspěvek od JaraX »

do 150tkm funguje dobře skoro vše,
od 200tkm už se pak ty nafty serou dost a novější benzíny taky, je to samozřejmě hodně o udržbě ale od 2008 maji prostě problém všechny motory od BMW, nejmín jich pak má N55, ale furt dost.
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

Re: BMW X5 koupě

#235 Příspěvek od matik »

To já si samozřejmě uvědomuji, jsem s e53 spokojen a měnit ji nechci a ani nebudu, jen jsem se jednou dostal na docela zajímavou nabídku na 40d X5 tak kdyby náhodou se něco někdy objevilo tak abych byl v obraze.

Vím že slušná 35d už také není a s kilometry si to také uvědomuji, mám na své najeto docela dost ale furt vypadá relativně slušně... Nevím kolik musí mít ty co vypadají odjetě.. Bud hromadu kilometrů a nebo tragické zacházení majitelů.. A dost lidí si také neuvědomuje na co si novou x5 lidi pořizují, proto jim nepřipdá divné že auto deset let staré má najeto mnohdy jen 200 tis. :) ... Neříkám že nejde ale těch aut co to mají opravdu bude rozhodně méně než kolik jich je k vidění na inzerci :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#236 Příspěvek od JaraX »

někdy to tak ale je, já svoji e66 745Li koupil 11letou najeto 160tkm, tzn najeto 14tkm ročně, přitom já sam s tím autem najedu 40 tisic ročně a to jsem vlastně ten nejmín majetný majitel.
otec má dodávku Mercedes Vito, kupoval nové 2004 a dnes po 12 letech má najeto 80tkm!!!
mitocross
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

Re: BMW X5 koupě

#237 Příspěvek od mitocross »

Treba pre poriadok napisat, ze 35d je este motor M57,tzn. stary dobry zaklad ale s pridanymi kurvitkami.
40d vo facelifte E70LCI od r. 2010 je novy motor N57,tzn. kurvitkovo navrhnuty od zaciatku.
Mechanik by chcel robit radsej na M57, ale uzivatel/vodic jednoznacne oceni 8st. prevodovku v LCI - tam je rozdiel v komforte niekolko tried.
Takze si vyberte :-)
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

Re: BMW X5 koupě

#238 Příspěvek od matik »

Jarax
Vím, i dost lidí okolo sebe mám co auto mají od novoty a najeto málo..
Myslel jsem to tak že minimálně třeba 50% naftových e53 nebudou mít v Čechách najeto ofiko 180tkm. jako je vcelku běžné potkávat ;) .. Takto jsem to myslel..

mitocross
A jaký je tedy ten zásadní rozdíl mezi M a N motory ? Co více se sype na těch Nkách ?
8st. automat bude co do pohodlý asi výhoda ale co do spolehlivosti tak to asi žádná hitparáda nebude... Zatímco na 6st. ZF v naftě docela funguje.. a vydrží i z mé zkušenosti docela dost..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#239 Příspěvek od JaraX »

- 6 kvalt na benzínu vydrží prakticky neomezeně, mám zákazníky co maj najeto 700tkm a původní převodovku
- 6 kvat na naftě vydží cca 300tkm, u té nafty je ta životnost podstatně kratší
- 8 kvalt vydrží jak na naftě tak na benzínu kolem 200tkm a nejde repasovat, řeší se vždy novou převodovkou.

M57N2 - odchází rozvody a příslušenství, turba, DPF, vstřiky, čerpadla, řemenice kliky,
N57 - odchází vše co u M57 ale navíc ještě EGR zasírá strašně sání a není neobvyklé kdy má auto najeto 70tkm a ucpané sání. dál praskaj klikovy a občas se to i zadře na klice třeba v 50tkm.

a samozřejmě pro obě nafty platí že pokud s tím budeš jezdit krátké trasy tak budeš mít obrovské problémy s DPF

o osmikvatlem je vyšší komfort, ale u nafty nikdy žádný komfort stejně nedostaneš, stejně se to bude třepat na volnoběh, nemá to plynulý průběh výkonu, pokud to má jedno turbo tak to má celkem slušnou turbodíru atd.
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

Re: BMW X5 koupě

#240 Příspěvek od ls »

Jaký motor od BMW se dával do RR 2006 210kw nebo i ten novější 245kw?Dávali se tam i 6st.Zf?
Objevil se jeden dobře vybavený RR a majitel toho moc neudává
https://auto.bazos.cz/inzerat/69530193/ ... ni-SUV.php
Odpovědět