Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E89 downpipes, chargepipe, BOV
E89 downpipes, chargepipe, BOV
Mate nekdo na Z4 (E89) jine nez seriove downpipes nebo chargepipe? Mate nekdo Blowoff valve?
Dojmy, zkusenosti?
Diky.
Dojmy, zkusenosti?
Diky.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
mam tam vsechno a je to v pohode
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Taky bě mě to zajímalo... ideálně N/A 30i (N52)
(.... hlavně v souvislosti s ME, STK - lze tam očekávat nějaké "problémy"?)
(.... hlavně v souvislosti s ME, STK - lze tam očekávat nějaké "problémy"?)
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
nevim jak readiness kody,ale kdyz na n54 nechas zadni kat tak emise samotny to prej udela.a taky to chce v jb4 zapnout canclear jinak to bude hazet chybu.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
co je canclear ?
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
ehm na jb4 se to vlastne bude jmenovat jinak,proste funkce co ti vymazava pamet zavad hned jak se to ulozi.ja mam procede a tam je to can clear.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
To jsou věci na turbo motor. To si můžem nechat zdát.pavproch píše:Taky bě mě to zajímalo... ideálně N/A 30i (N52)
(.... hlavně v souvislosti s ME, STK - lze tam očekávat nějaké "problémy"?)

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
právě proto jsem se na to ptal, protože např. na pokecu zpost.com/e89 jsou toho o obojím "tuny", ale pokud se pamatuju správně, vše jen k N54/N55... např. ale svody (downpipes) s nižším odporem pro N52 v e89 (+ případně s inačím katalyzátorem + zřejmě i SW "poladění" ŘJ motoru) vs. ME a STK by mě ukrutně zajímalo ....
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
muzes byt konkretnejsi? od jakych vyrobcu konkretne?de-nitro píše:mam tam vsechno a je to v pohode
s catless downpipes projdes emisemi?
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Emise ti chytají sekundární katy.... ty tam má.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Jasný, JB4 má automatické mazání chyb... už jsem doma.
Jinak moje zkusenosti jsou jiné. Na emise a technickou JB4 nutno vypnout, protože pokud ji nechas zaplou tak auto diagnostikou vůbec nenactes. Pokud ji vypnes, tak nikdo nepozna ze JB4 v autě je.
Jinak moje zkusenosti jsou jiné. Na emise a technickou JB4 nutno vypnout, protože pokud ji nechas zaplou tak auto diagnostikou vůbec nenactes. Pokud ji vypnes, tak nikdo nepozna ze JB4 v autě je.
de-nitro píše:ehm na jb4 se to vlastne bude jmenovat jinak,proste funkce co ti vymazava pamet zavad hned jak se to ulozi.ja mam procede a tam je to can clear.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Aha, ty tam nemam jaxyron píše:Emise ti chytají sekundární katy.... ty tam má.


Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
downpipes vk motorwerks,bov tial,chargepipe no name.ten podtlak k bov ze sani nektery lidi prevrtavaj na vetsi prumer,me prijde ze to staci nechat origo.btw sekundarni katy taky nemam,ale emise budu resit az 2018 tak to vymyslim nejak do ty doby.predpokladam ze mas n54 e89,ja to mam na e82.
Me to maze chyby i v nulovy mape a napichnout to jde,ale stejne to emise neudela zejo
Me to maze chyby i v nulovy mape a napichnout to jde,ale stejne to emise neudela zejo

xyron píše:Jasný, JB4 má automatické mazání chyb... už jsem doma.
Jinak moje zkusenosti jsou jiné. Na emise a technickou JB4 nutno vypnout, protože pokud ji nechas zaplou tak auto diagnostikou vůbec nenactes. Pokud ji vypnes, tak nikdo nepozna ze JB4 v autě je.
de-nitro píše:ehm na jb4 se to vlastne bude jmenovat jinak,proste funkce co ti vymazava pamet zavad hned jak se to ulozi.ja mam procede a tam je to can clear.
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Při použití těch správných komponentů, který ani nevím jestli existují na prodej, STK a emise problém nebudou. Ale i tak, bez turba se bude jednat o pár drahých koní.pavproch píše:právě proto jsem se na to ptal, protože např. na pokecu zpost.com/e89 jsou toho o obojím "tuny", ale pokud se pamatuju správně, vše jen k N54/N55... např. ale svody (downpipes) s nižším odporem pro N52 v e89 (+ případně s inačím katalyzátorem + zřejmě i SW "poladění" ŘJ motoru) vs. ME a STK by mě ukrutně zajímalo ....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Nemáš tak úplně pravdu, pokud bych nedbal na emise, tak mám potvrzeno, že při komplexním !!profesionální!! úpravě sání+výfuk+úprava SW ŘJ "na míru" je možné stock 258 kobyl rozmnožit někam (možná až) k 330 až 350-ti kobylkám.... ale samozřejmě bavíme se o statisících CZK .... ale kdybych měl (aspoň jakous takous) jistotu, že následně nebudu mít každé 2 roky problémy na ME a STK, du do teho...
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
No pokud máš nějaké větší chuťe, tak nejlepší volba je kompresor. G-Power ten set má tuším okolo 50ti tisíc a teď si nejsem jistej, jestli není dokonce včetně SW.
Těm koníkům okolo 330 až 350 věřím. Uděláš z toho takovou M3 E46 a ta emisema projde. Ale tady se bavíme rozhodně o individuální úpravě a né o tom, co běžně koupíš. A jak píšeš, bude to stát raketu.
Těm koníkům okolo 330 až 350 věřím. Uděláš z toho takovou M3 E46 a ta emisema projde. Ale tady se bavíme rozhodně o individuální úpravě a né o tom, co běžně koupíš. A jak píšeš, bude to stát raketu.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
větrník v jakékoli formě mi nesmí pod kapotu (sem divný, já vím
)

Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Sekundární katy jsou ty co jsou v prostred nebo na konci auta. Vy nemáte primární, ty na svodech předpokládám... ty chytaj NOX který se u nás neměří, proto na emisích projdete bez ztráty kytičky...
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Pokud se to tyka mne, tak ja mam svody origo, ale od svodu dal vymeneny vyfuk az po konec. Tim se odstranily katy zhruba uprostred auta (viz foto: http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1301206218). Emisemi a STK ale normalne prochazim.xyron píše:Sekundární katy jsou ty co jsou v prostred nebo na konci auta. Vy nemáte primární, ty na svodech předpokládám... ty chytaj NOX který se u nás neměří, proto na emisích projdete bez ztráty kytičky...
Re: E89 downpipes, chargepipe, BOV
Pak je to divný, protoze emisema by jsi na 1000% projít nemel