Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525tds po repase čerpadla ... cuká
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 07.08.2016 00:00
525tds po repase čerpadla ... cuká
čus mam po repase čerpadlo vstřikovací ale jak sem to dovezl tak mi to cukalo a dýmilo , tak sem to vezl zpátky a poštelovali to a je to lepší jenže ráno když to stojí trošku z kopečka jak to nakopnu se motor moc třepe a z výfuku lítá hodně dýmu , když se zahřeje je to pak lepší i když ne úplně . A taky jak to ráno nastartuju ted se mi zda že točí dlouho a nějak moc silně než chytne po zahřátí už pak v klidu ... poradí mi někdo ?
Re: 525tds po repase čerpadla ... cuká
nevím, jestli ti tím poradím, ale napíšu ti, že na mojí E38 725tdsA se dřív stávalo, že mi motor za jízdy začal cukat, dělal to občas i při volnoběžných otáčkách, až někdy i chcípnul, pak se mi stalo, že motor chcípnul i za jízdy.
dostal jsem radu, že odpojit vstřikovací čerpadlo na tom kulatém štekru pod sacím potrubím, a hned zas našroubovat, nejlépe ještě i prostříknout kontaktolem, tak toto se mi stalo vždy po ujetí asi 30 tis. km
po výměně motoru se mi to začalo dělat znova, jde o to, že jak se zasouvají piny do těch trubiček u tohoto kulatého štekru, tak už nejsou ty kontakty jak mají být, chtělo by to vyměnit ten štekr za nový, což ale nelze, leda celou větev elektriky motoru, to bych se ale asi nedoplatil, leda z ojetého auta, které mělo méně najeto a větev vypadá vizuálně dobře.
takže to cukání jsem vyřešil zatím tak, že jsem hýbal s tím štekrem čerpadla a kabel jsem zafixoval el. páskou k palivové trubce a je zatím klid. zkusím si teda sehnat větev elektroinstalace k motoru jinou a tu pořádně prohlídnout, prozvonit, popř. opravit.
čili může to být i tato závada, vyzkoušej hýbat za chodu motoru s kabelem, který vede z lišty do vstřik. čerpadla, pokud to bude reagovat, je to pak asi ono.
dostal jsem radu, že odpojit vstřikovací čerpadlo na tom kulatém štekru pod sacím potrubím, a hned zas našroubovat, nejlépe ještě i prostříknout kontaktolem, tak toto se mi stalo vždy po ujetí asi 30 tis. km
po výměně motoru se mi to začalo dělat znova, jde o to, že jak se zasouvají piny do těch trubiček u tohoto kulatého štekru, tak už nejsou ty kontakty jak mají být, chtělo by to vyměnit ten štekr za nový, což ale nelze, leda celou větev elektriky motoru, to bych se ale asi nedoplatil, leda z ojetého auta, které mělo méně najeto a větev vypadá vizuálně dobře.
takže to cukání jsem vyřešil zatím tak, že jsem hýbal s tím štekrem čerpadla a kabel jsem zafixoval el. páskou k palivové trubce a je zatím klid. zkusím si teda sehnat větev elektroinstalace k motoru jinou a tu pořádně prohlídnout, prozvonit, popř. opravit.
čili může to být i tato závada, vyzkoušej hýbat za chodu motoru s kabelem, který vede z lišty do vstřik. čerpadla, pokud to bude reagovat, je to pak asi ono.