Díky všem za info
No já jsem bohužel ten případ, že dnes lituji, že jsem se už minule u koupě 23i nerozhodl pro ten větrník

Na druhou stranu tenkrát jsem tu 23i koupil za slušné peníze.
Když jsem 23i kupoval, tak jsem vesměs četl, že právě atmosféry bmw umí nejlíp, proto jsem věřil že právě 6 válců (i když bez větrníků) mě snad mile překvapí - bohužel nepřekvapilo ale ani vyloženě nezklamalo (porucha žádná ani náznakem) ale výkonově jsem čekal o malinko víc. Ale byl to vesměs můj problém. Zvolil jsem výkonově hodně podobně výkonový vůz co jsem měl před tím a logicky jsem nemohl čekat, že to bude o 100% lepší. Ale víte jak - člověk doufá

Obecně jsem s 23i spokojený. Na víkendové projížďky super. Každého koho jsem povozil řekl, že výkonově mu slabé rozhodně nepřijde. Ale jak se říká. Po čase roste chuť
Dnes se na to už dívám jako pavroch. Chci aby moje auto na zábavu dělalo zábavu - ale už pořádnou
Proto doufám, že n54 mě nezklame a když se to ještě trochu poladí, tak mi tu pořádnou zábavu zaručí. Pokud ta automatická převodovka zvládne 500koní bez problémů, tak nad touto hodnotou budu vážně uvažovat

ale to vše až časem.
Pokud tedy říkáte, že n54 je motor dělaný na dodatečné úpravy, a je spolehlivý, tak asi do něho půjdu a vyměním to

snad najdu kupce na mou 23i. Když nad tím tak přemýšlím, tak snad prodat to nebude problém. Osobně bych si radši vzal 23i než ty čtyřválce 20i (n20) co se do toho naposledy dávali. Prostě 6 válců to musí mít. Větrník nevětrník
