Neboj, těchle V8 se dost každý bojí, takže zájem není až tak velký, holt 530D je 530D
Každopádně pokud se moc nevyznáš tak lepší mít někoho sebou, diagnostika samozřejmostí.
Gufera otestujete na místě ( ale počítej že budou chycený anebo jsou třeba udělaný pokud se přetěsňoval motor jak majitel píše ) ,těsnění na trubce kouknout k pumpě jestli nevytýká voda, ale pokud to teče tak to bývá celkem dost že se to dostane až na dekl pod motorem a rovnou pod auto.
///M paket bude dodělávaný + nižší pružiny, takže tam bych kouknul jestli to nebylo střelený nějak moc, ale většinou se to lidem líbí víc jak non ///M paket takže třeba to předělával jenom kvůli vzhledu, kotouče vypadaj divně, ale třeba je to jenom fotkou, každopádně bych si pohlídal vše co majitel píše že je uděláno, tím přetěsněním motoru si samozřejmě nepředstavuji ventil víka olepený silikonem ale pokud možno celý motor. Jinak nevypadá zle, km nájezd je nic neříkající údaj, na ten kašli.
Z Ostravy je tuším M3 maniac, kontaktuj ho a za nějaký drobný ti to auto dokonale proleze a budeš hned vědět zda to vzít nebo ne
Edit: nech si poslat VIN ať víš komplet výbavu, do 5er 545i s manuálem by to chtělo Dynamic Drive
