
zatim se mi drzi spotreba na 18,8 ....... 90% jízda po Praze.
jo, ja s tim tak nejak +- pocitam, ze bych to do plynu dal, s tim jsem to take kupoval,Sweden píše:Pokud jezdis hodne mesto tak bych to fakt zaplynoval, ve meste je to zrout.
My jezdime tak 450km na 70l lpg, prumer teda 15, plyn je kolem 14kc, benzin leze pomalu a jiste cenou nahoru, kdyz mas lpg jsi osvobozen od silnicni dane apod, uspora je tam na vsem dost velka.
eee .... co?JaraX píše:a co membrany?
jo priteli ........ "by mel vedet" ... ale jestli vi ....JaraX píše:ale ten kdo to servisuje by mel vedet
proto taky pisu sem s tim, ze mi nekdo poradi!Sweden píše:Kolafa: jako zakladni servis na n62 bych videl nove svice ( mas splneno ), zapalovaci civky a membrany, pak pri problemech spekulovat dal, ale u V8 musis pocitat ze sem tam nejaky ten valec obcas bezduvodne zahapruje
tak svice NGK mam, civky za me zatim nemeneny a na ta vicka se poptam ...Sweden píše:Díl č.13, pro každou stranu válců jedna membrána, brát pouze orig. oranžový, cenu teď z hlavy nevím, ale myslím že jsem dával za obě kolem 12stovek ( zvládneš vyměnit i sám )
Svíce nejlépe NGK + cívky Bosch
Kolafa píše:jo priteli ........ "by mel vedet" ... ale jestli vi ....JaraX píše:ale ten kdo to servisuje by mel vedet
byl jsem u Snejka, jeste kdyz mi nechodil ten podvozek, ze bych se zastavil na diagnostiku,
tak planuju, ze bych tam co nejdrive zajel, aby to proklepnul, kdyz ho tak vsichni chvali ...