Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
Re: filtr pevných částic
A pocitac chybu hlasi porad nebo ne?
Re: filtr pevných částic
Hlasi porad....bohuzel
Re: filtr pevných částic
Mit carly, regeneraci spusris sam... treba dpf jeste zachranis.
Re: filtr pevných částic
Carly si poridim hned, jak to bude mozne.
Jinak dnes diagnostika, chyby smazaly (netusim, jake to byly), projely jsme to a zregenerovaly pres diagnostiku, auto uz nehaze zadnou chybu. Nanos sazi byl prej 60mg a nyni 3mg? Pripada mi, ze jsou trochu amateri, bohuzel nikoho lepsiho tady v Rakousku nemam. Muze mi to nekdo potrvdit, ze to muze byt alespon trochu pravda s tim zanesenim pred a po? Filtr je prej v poradku.
Jinak dnes diagnostika, chyby smazaly (netusim, jake to byly), projely jsme to a zregenerovaly pres diagnostiku, auto uz nehaze zadnou chybu. Nanos sazi byl prej 60mg a nyni 3mg? Pripada mi, ze jsou trochu amateri, bohuzel nikoho lepsiho tady v Rakousku nemam. Muze mi to nekdo potrvdit, ze to muze byt alespon trochu pravda s tim zanesenim pred a po? Filtr je prej v poradku.
Re: filtr pevných částic
Jestli to bude ted OK, tak jsi zas takovy amatery nepotkal. Mozny to asi je, jen to nejsou miligramy, ale gramy.
V CR ti reknou, ze to regenerovat nebo vyčistit uz nejde, protože na to bud nemaj zarizeni, nebo se jim nechce a radsi ti nadelej jinej neorigo DPF, kterej nemusi vždy dobře fungovat.
V CR ti reknou, ze to regenerovat nebo vyčistit uz nejde, protože na to bud nemaj zarizeni, nebo se jim nechce a radsi ti nadelej jinej neorigo DPF, kterej nemusi vždy dobře fungovat.
Re: filtr pevných částic
60g je realnych, 3g po regeneraci taky.
Re: filtr pevných částic
Par dni bych pojezdil a pak vycist chyby, pokud se nejake objeviPassi píše:60g je realnych, 3g po regeneraci taky.
Re: filtr pevných částic
Dnes diagnostika, zadne chyby. Zda se, ze je to v cajku 

Re: filtr pevných částic
kolik km od posledni diag?
me se regenerace spousti cca po 600km.
me se regenerace spousti cca po 600km.
Re: filtr pevných částic
Cca 1200 kmPassi píše:kolik km od posledni diag?
me se regenerace spousti cca po 600km.
Re: filtr pevných částic
Chlapi nechci zakladat nove tema, po vymene termostatu si vsimam, ze neco obcas cvakne ze spodu auta, kdyz se rozjizdim nebo pustim nohu z plynu, nebo pri zmene z R na D a naopak. Asi blbost co? 

Re: filtr pevných částic
Mám Carly aplikaci i jejich origo adpatér, kdo chce tak za pivo mu můžu cokoliv půjde udělat či nakodovat
Re: filtr pevných částic
odkud jsi?
Re: filtr pevných částic
Mladá Boleslav
Re: filtr pevných částic
Tak to mám taky konečně vyřešeno. Nic nezabíralo až do teď.
Nechtěl jsem nic ponechat náhodě, tak jsem řešil každý detail.
Chyby a480, a481.
Stav 50g soot mass, 4g ash mass
Muj postup byl:
- vymyzat chyby
- najet na dalnici
- zadána reg. přes carly
- doba regenerace 50 minut jízdy
- rychlost 90 - 140 (nikdy jsem nešel pod 90. Těžké u nás v česku)
- žádné rychlé akcelerace ani brždění
- stále lehce pod plynem
- rychlostní stupeň 5 (snažil jsem se co nejplynujejší jízdu bez řazení).
- nádrž 1/4, verva
- termostaty v pořádku teplota motoru 90°
- teplota v dpf (nevím) asi ok.
- klapka ok
- žhaviče ok
Celý čin jsem sledoval na telefonu a díval se jak gramy mizí. Trvalo to celou dobu jízdy. (filtr byl dost zacpany, asi proto)
Zjistil jsem, že pokud něco regeneraci překazí, tak se znova jen tak nespustí kvůli přehřátí. Překvapilo mě, že to může být i krátkodobé zpomalení, delší vyřazení, zastavení na benzíce, snížení otáček pod 1700, razantní akcelerace, příliš rychlá jízda nebo co já vím dalšího .... Do dde se pak zapíše chyba a jsme zase na začátku.
Na konci jízdy jsem měl soot mass 2g a ash mass 5g.
Takže super.
Nicméně ... Naskočila zase chyba 480a. Docela mě to naštvalo. Nešla vymazat a naskočila zase zpátky. Filtr by měl zase problém s regenerací. Dopátral jsem se informace, kdy v autě jsou určité hodnoty uloženy s nějaký časovým intervalem. Takže jsem tuto chybu mazal a mazal a mazal, dal tomu odstup. Dočetl jsem se, že někteří mazali i 22x (což mi připadá moc). Mazal jsem i za jízdy. Najednou se chyba přestala vracet
(celkem asi 6x) Ten den jsem ještě něco pojezdil různým stylem jízdy a DDE 0 chyb 
Přemýšlel jsem na tím, kdy auto může regenerovat, když né na dálnici. Naše okrsky a rychlost. Údajně by mělo stačit 60-80km/h, ale nejít pod tuto hranici, současně s MIN! 1700 ot a výše. To je jízda na 4 ku. Plus samo teploty, dostatek nafty apod.. To celé několik desítek minut vyváženého stylu jízy v tom našech čechistánu ....
Další faktor je chip, změna mapy. Zvýšením krouťáku, lepším tahem od spodních otáček apod. se jezdí s autem zcela jinak než s origo mapou. Na vyšší stupeň, menší otáčky, jiné dávkování paliva a kdoví jak se propočítává zbytek informací. Stačí tím pádem, aby nebyla splněna nějaká podmínka a regenerace může vynechávat až se úplně vypnout = a480, nebo ucpat a481. Tohle je i můj případ. Proto jsem všechny podmínky navýšil o 20% - 30 %. (otáčky 2000, nižší stupeň atd) Zda je to nutné vždy nevím, ale nyní to pomohlo. Dříve jsem se chyby a480 nemohl zbavit a proto mi možná nefungovala pravidelná regenerace. Třeba nyní nebude takové navýšení potřeba, když zde chyba není a bylo to potřeba jen na "prošťouchnutí".
Naftě zdar
Nechtěl jsem nic ponechat náhodě, tak jsem řešil každý detail.
Chyby a480, a481.
Stav 50g soot mass, 4g ash mass
Muj postup byl:
- vymyzat chyby
- najet na dalnici
- zadána reg. přes carly
- doba regenerace 50 minut jízdy
- rychlost 90 - 140 (nikdy jsem nešel pod 90. Těžké u nás v česku)
- žádné rychlé akcelerace ani brždění
- stále lehce pod plynem
- rychlostní stupeň 5 (snažil jsem se co nejplynujejší jízdu bez řazení).
- nádrž 1/4, verva
- termostaty v pořádku teplota motoru 90°
- teplota v dpf (nevím) asi ok.
- klapka ok
- žhaviče ok
Celý čin jsem sledoval na telefonu a díval se jak gramy mizí. Trvalo to celou dobu jízdy. (filtr byl dost zacpany, asi proto)
Zjistil jsem, že pokud něco regeneraci překazí, tak se znova jen tak nespustí kvůli přehřátí. Překvapilo mě, že to může být i krátkodobé zpomalení, delší vyřazení, zastavení na benzíce, snížení otáček pod 1700, razantní akcelerace, příliš rychlá jízda nebo co já vím dalšího .... Do dde se pak zapíše chyba a jsme zase na začátku.
Na konci jízdy jsem měl soot mass 2g a ash mass 5g.
Takže super.
Nicméně ... Naskočila zase chyba 480a. Docela mě to naštvalo. Nešla vymazat a naskočila zase zpátky. Filtr by měl zase problém s regenerací. Dopátral jsem se informace, kdy v autě jsou určité hodnoty uloženy s nějaký časovým intervalem. Takže jsem tuto chybu mazal a mazal a mazal, dal tomu odstup. Dočetl jsem se, že někteří mazali i 22x (což mi připadá moc). Mazal jsem i za jízdy. Najednou se chyba přestala vracet


Přemýšlel jsem na tím, kdy auto může regenerovat, když né na dálnici. Naše okrsky a rychlost. Údajně by mělo stačit 60-80km/h, ale nejít pod tuto hranici, současně s MIN! 1700 ot a výše. To je jízda na 4 ku. Plus samo teploty, dostatek nafty apod.. To celé několik desítek minut vyváženého stylu jízy v tom našech čechistánu ....
Další faktor je chip, změna mapy. Zvýšením krouťáku, lepším tahem od spodních otáček apod. se jezdí s autem zcela jinak než s origo mapou. Na vyšší stupeň, menší otáčky, jiné dávkování paliva a kdoví jak se propočítává zbytek informací. Stačí tím pádem, aby nebyla splněna nějaká podmínka a regenerace může vynechávat až se úplně vypnout = a480, nebo ucpat a481. Tohle je i můj případ. Proto jsem všechny podmínky navýšil o 20% - 30 %. (otáčky 2000, nižší stupeň atd) Zda je to nutné vždy nevím, ale nyní to pomohlo. Dříve jsem se chyby a480 nemohl zbavit a proto mi možná nefungovala pravidelná regenerace. Třeba nyní nebude takové navýšení potřeba, když zde chyba není a bylo to potřeba jen na "prošťouchnutí".
Naftě zdar

Re: filtr pevných částic
To je šílené tvl...
No hlavně že se povedlo. Nicméně jak by tohle měl zjistit normální uživatel, tak to vážně netuším. Prostě kurvítko a zvyšovač spotřeby to je, to mi nikdo nevymluví. Efektivita dieselového motoru jde tím pádem doprdele.
Ale tohle všechno tady bylo již napsáno

Ale tohle všechno tady bylo již napsáno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Re: filtr pevných částic
cztomik, tak to si s tim motorem teda uzijes... Ja ted v tydnu rano kouknul na Carly, ukazovala 34 gramu sazi a zapsany pozadavek na regeneraci, tak jsem ji nechal bezet abych to mohl sledovat. Deset pod nulou, k dalnici to mam 8km klidnou jizdou, chladici kapalina ma v tu dobu tak 75 stupnu, a pri najezdu na dalnici regenerace zacala, jel jsem uplne normalne jako vzdycky, zadne premysleni, pri prijezdu do Prahy - 10 minut - saze na nule... Takhle by to asi melo normalne fungovat, ne?
Re: filtr pevných částic
Si delas prdel ne? Ty mas urcite nové auto a parkuješ ve vyhřívané garážiMadButcher píše:cztomik, tak to si s tim motorem teda uzijes... Ja ted v tydnu rano kouknul na Carly, ukazovala 34 gramu sazi a zapsany pozadavek na regeneraci, tak jsem ji nechal bezet abych to mohl sledovat. Deset pod nulou, k dalnici to mam 8km klidnou jizdou, chladici kapalina ma v tu dobu tak 75 stupnu, a pri najezdu na dalnici regenerace zacala, jel jsem uplne normalne jako vzdycky, zadne premysleni, pri prijezdu do Prahy - 10 minut - saze na nule... Takhle by to asi melo normalne fungovat, ne?

U mě to mohlo být něco, klidně jedna věc, která vše ovlivnila. Jejich docela dost. Řešil jsem i další věci. Tlaky, teploty, typy olejů, teploty oleje, klapky v masce, remap, ... už ani nevím přesně co všechno. Tím že jsem to vzal z gruntu, tak jsem to asi někde prošťouchnul.

Re: filtr pevných částic
Carly mam uz objednany, tak jsem zvedavy na ty zazraky, co umi 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Re: filtr pevných částic
Jak jste tu už psali... "vše tu bylo napsáno" jen je úsměvné, kolik času/energie/znalostí/vybavení/atd atd atd atd... je nutné k.... k čemu vlastně???? K tomu aby nějaká věcička negenerovala chyby a nez.urvila auto. SMUTNÉ!
pozn.: moc pěkné je jak ekologicky ta ona věcička pracuje:
"Celý čin jsem sledoval na telefonu a díval se jak gramy mizí" - není myšleno ve zlém, prostě tak to je.
Teď vážně; Opravdu někomu připadá NORMÁLNÍ dělat s autem takovíto psí kusy, aby se něco zregenerovalo (vůbec teď něřeším co ekologického se při regeneraci děje, viz. "gramy mizí"). To je prostě perverzní úchylárna!!!
pozn.: moc pěkné je jak ekologicky ta ona věcička pracuje:
"Celý čin jsem sledoval na telefonu a díval se jak gramy mizí" - není myšleno ve zlém, prostě tak to je.
Teď vážně; Opravdu někomu připadá NORMÁLNÍ dělat s autem takovíto psí kusy, aby se něco zregenerovalo (vůbec teď něřeším co ekologického se při regeneraci děje, viz. "gramy mizí"). To je prostě perverzní úchylárna!!!