relativne rychlo (neviem to jednoducho zovseobecnit ze kolko minut, alebo km, kedze to zalezi od vonkajsej teploty), ale ak napriklad poviem ze po 5-7 km sa voda dostane v skrytom menu niekde k 90 a viac stupnom pri teplote von +-0 stupnov, tak nebudem daleko od pravdy.
pripadne ked zacnem skrabat auto a necham fukanie na predne okno kym oskrabem otatne a prejdem na predne tak uz zacinam pomalicky citit ze okno pusta na spodu pri vyduchoch (a to mozu byt 2 3 minuty?), opat pri teplote jemne pod nulou nie pri minus 15, tam si musim pockat aj ja

. kazdopadne rychlejsie ako na hociktorom diesly na ktorom jazdim (bez nejakeho pridavneho el. kurenia a podobne)
este doplnim spravanie sa teploty po zohriati (dajme tomu pri letnych teplotach +- 25)
bezne jazda v meste bez nejakej prudkej akceleracie 96-102 stupnov
bezna jazda dialnica 130km/h teplota okolo 101-104
pri solidnej akceleracii a vytoceni teplota pada aj pod 90, potom postupne stupa naspat k 96-100 a takto dokolecka
ventilator mi zopina pri cca 110tich ale to sa stalo vynimocne, ked je nad 30stupnov a auto sa plazi niekolko minut alebo desiatok minut v kolone