Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 tukani na predni naprave - uz nevim

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Giovany1971 »

avana píše:
Giovany1971 píše:
avana píše:[quote="knedlifek"]neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.

Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.


Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.


To je ono, přesně, jak to píšeš. Měnil si jen hřeben, bo celý převod? Kolik to stálo a kde ti to dělali? ď[/quote]

Ahoj hřeben jsem koupil od týpka z Brna,,,dily měl v garaži,,ale byl ferový a za 5500 jsem koupil origo hreben bez akt ..řizení ...Po montaži jak jsem psal je vše ok... Jinak sem si delal vše sam ve své malé dílničce...viz foto..
http://giovanny.rajce.idnes.cz/BMW_Rizeni_exchange

Jinak už vím co bylo příčinou destrukce řízení,,, tj... velká vůle na středové díře AL kol,,replik z Číny,,, Italové s tím jezdili i přes vibrace,,a neřešili to a tím to šlo do kopru.
avana
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 26.07.2010 00:00
Bydliště: okr. Strakonice

#42 Příspěvek od avana »

Giovany1971 píše:
avana píše:
Giovany1971 píše:[quote="avana"][quote="knedlifek"]neni to skřípání? to by mohl dělat kroužek volantu a což často i dělá.

Od volantu to nejde, s tím problém nemám... je to cítit při otáčení - zleva doprava, na místě i za pomalý jízdy. Příklad - zastavím, zatočím volantem a rozjedu se a přitom v tom lupne.


Mě to dělal hřeben,,v poloze kola rovno,,volant přesně ve středu,,tam byla velká vůle,,jakmile jsem pootočil trošičku doprava či do leva už bez vule..ale to lupání bylo slyšet i při přejetí něj příčné nerovnosti i při běžném otačení,, prostě dal jsem nový hřeben a je ticho.


To je ono, přesně, jak to píšeš. Měnil si jen hřeben, bo celý převod? Kolik to stálo a kde ti to dělali? ď[/quote]

Ahoj hřeben jsem koupil od týpka z Brna,,,dily měl v garaži,,ale byl ferový a za 5500 jsem koupil origo hreben bez akt ..řizení ...Po montaži jak jsem psal je vše ok... Jinak sem si delal vše sam ve své malé dílničce...viz foto..
http://giovanny.rajce.idnes.cz/BMW_Rizeni_exchange

Jinak už vím co bylo příčinou destrukce řízení,,, tj... velká vůle na středové díře AL kol,,replik z Číny,,, Italové s tím jezdili i přes vibrace,,a neřešili to a tím to šlo do kopru.[/quote]

Dík za info.
Docthor
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21.01.2011 01:00
Bydliště: Ostrava - Starý Svinov luxus.. E61 LCI

#43 Příspěvek od Docthor »

Takže u mě prý bylo povolené řízení na nápravě..ale stejně když zabrzdím tak cítím lupnutí, přejezdy nerovností i v zatáčce už ok, ale při brždění prudčím se ozve takové lup,lup..

Včera jsem měl auto na zvedáku a říkám že není boha abych to nenašel a houby..

Jediné co mě napadá jsou horní uložení tlumičů, nebo samotné tlumiče..

Jinak jak jsem psal výše kosti,silentbloky, čepy, vše nové..

530xD LCI e61
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#44 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Njn. to ťukání při pootáčení způsobuje ohnutej hřeben po čase vlivem vnitřního pnutí, protože je závit kovanej. Nezbývá než repas nebo výměna..

Řešili jsme to zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=h%F8eben
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=h%F8eben
Docthor
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21.01.2011 01:00
Bydliště: Ostrava - Starý Svinov luxus.. E61 LCI

#45 Příspěvek od Docthor »

Takže obnovuji, u mě už vyřešeno.

1) měl jsem ohlý držák levého předního brzd.třmene

2)pan co mi auto servisoval, specializuje se na BMW , říkal že na BMW pouze orig. díly a měl pravdu, daly se orig. ramena a auto přestalo vibrovat, po ťukání ani slechu

Je pravda že servis stál ranec,ale zase když jsem si pořizoval auto co stálo nové 1.9 k tak jsem s tím počítal.

Jinak to co mi řekl, mi neřekl žádný z těch všech mechaniků co jsem u nich byl. Přetěsnil mi konektor u převodovky, tekl přes něj olej, měl jsem díru v hlinikové trubce co vede z cooleru do sání, vydřela to tam gumová hadice (čuměl jsem jak puk), dále mi zkontroloval a přetěsnil diferenciál, zjistil že na řemenici jsou kažý jiný typ řemenu a mají být oba od stejné značky, dále vyměnil odvětrání klikové hřídele, nějaký machoš mi ještě předtím nasadil špatně vzduchový filtr, protože se mu to nechtělo sundavat a vzduch foukal kolem něj.atd..atd


Takže je to opravdu o lidech kteří se buď v tom vyznají nebo nevyznají.

Jo a odstranil mi klapky, i když jsem je měl v top stavu. U LCI prý to nehrozí, ale stává se to taky, samotné klapky jsou plastové, ale pokud tam vletí ty šroubky co je drží tak ty jsou kovové. :-) No snad budu mít už klid na dalších 50 tis :-)
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

Re: E61 tukani na predni naprave - uz nevim

#46 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Omlouvám se za pokračování této závady, ale dělá mi to také, jen při jiných pohybech.
Mám aktivní řízení a dynamic drive.
Když jedu rovně nebo zatáčím doprava, tak je vše v pořádku. Ale když jedu na kruhový objezd nebo je táhlá zatáčka, tak na levé straně u nápravy křupe. Vše vyměněné z anové, byl jsem na STK, aby mi zjistili, zda není nikde vůle a nic. Nikdo si neví rady. A hlavně to dělá za jízdy. Když na místě zatočím doleva, tak je klid. Nedelá to při přejezdu nějaké nerovnosti atak podobně, jen při otočení volantu doleva a k tomu ne ještě vždy. Když auto nechám stát 1 den, tak sednu a nic nekřupe a až za nějakou dobu jízdy. Někdy křupne 1x za 90km jízdy a někdy 1000x
Odpovědět