Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jakou sedmu?
Jakou sedmu?
Ahojte,
dlouho jsemtu nebyl. A ano jsem líný to tu vše pročítat. Nějaké informace jsem si doplnil.
Nějak se mi postesklo po sedmě. Měl jsem E66. Dokonce dvakrát.
Nicméně moje otázka zní. Jakou sedmu teď? PředFace,nebo Poface. Nebo F01/02.
Je mi jasné že tam může být extrémní rozdíl v ceně.
Proto bavme se o tom že to bude topstav. A vše důležité z výbavy.
Cena cca 400K.
Díky za konstruktivní návrhy postřehy.
dlouho jsemtu nebyl. A ano jsem líný to tu vše pročítat. Nějaké informace jsem si doplnil.
Nějak se mi postesklo po sedmě. Měl jsem E66. Dokonce dvakrát.
Nicméně moje otázka zní. Jakou sedmu teď? PředFace,nebo Poface. Nebo F01/02.
Je mi jasné že tam může být extrémní rozdíl v ceně.
Proto bavme se o tom že to bude topstav. A vše důležité z výbavy.
Cena cca 400K.
Díky za konstruktivní návrhy postřehy.
Re: Jakou sedmu?
Podle tvojí cenovky to vypadá na E65/66 fl ve slušné výbavě + TOP + zákl.servis, co sleduji v poslední době.
Re: Jakou sedmu?
Také bych to viděl na E66 fl individuál.
Re: Jakou sedmu?
My jsme se možná nepochopili.
Jde mi o to jestli má smysl dávat víc peněz za FL sedmu když stejnou muziku udělá a před fl. Zda to není vyhazování peněz.

Jde mi o to jestli má smysl dávat víc peněz za FL sedmu když stejnou muziku udělá a před fl. Zda to není vyhazování peněz.
Re: Jakou sedmu?
Pokud nechceš zbytečně vyhazovat prachy, tak bych se F vyhnul.
745 nebo 750 asi podle toho na co natrefíš v TOP, mě se třeba líbí fl, někomu předface.
Fl je zase dál, má možnost o něco vyšší výbavy, kterou předface nenabízí, je mladší...a samozřejmě dražší.
Já bych se díval třeba po 750Li.
745 nebo 750 asi podle toho na co natrefíš v TOP, mě se třeba líbí fl, někomu předface.
Fl je zase dál, má možnost o něco vyšší výbavy, kterou předface nenabízí, je mladší...a samozřejmě dražší.
Já bych se díval třeba po 750Li.
Re: Jakou sedmu?
vybavená 750li e66, hlavně modernější infotainment a nemusíš řešit retrofity + lpg bonus dle chuti
a teď něco co nebude po chuti všem, osobní názor:
mb w221 s63amg long, v8, lpg možnost, hůře se shání long (dost se jich prodalo i v krátkých verzích), dražší - začínají na 500-600,-tkč, modernější, běžně ročníky 2006-2010, po FL vypadá opravdu pěkně, spousta lidí FL dodělávala
pokud bych si měl vybrat mezi w221 s500 a e66 750 tak beru bmw
pokud w221 s63amg vs e66 750 tak beru mb
f01/f02 se za sebe hodlám vyhnout, V8 motor problémový, f01/02 už nejde zaplynovat a na cenu 1,7,-Kč/km u e65/66 se zvyká rychle, seděl jsem v tom a velké vevnitř to tedy není, pouze modernější
vše je o penězích a nadšení, na nejlepší poměl cena/výkon je e66 750 kompromis stáří, výbavy, kvality
a teď něco co nebude po chuti všem, osobní názor:
mb w221 s63amg long, v8, lpg možnost, hůře se shání long (dost se jich prodalo i v krátkých verzích), dražší - začínají na 500-600,-tkč, modernější, běžně ročníky 2006-2010, po FL vypadá opravdu pěkně, spousta lidí FL dodělávala
pokud bych si měl vybrat mezi w221 s500 a e66 750 tak beru bmw
pokud w221 s63amg vs e66 750 tak beru mb
f01/f02 se za sebe hodlám vyhnout, V8 motor problémový, f01/02 už nejde zaplynovat a na cenu 1,7,-Kč/km u e65/66 se zvyká rychle, seděl jsem v tom a velké vevnitř to tedy není, pouze modernější
vše je o penězích a nadšení, na nejlepší poměl cena/výkon je e66 750 kompromis stáří, výbavy, kvality
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: Jakou sedmu?
Ma nekdo z mistnich zkusenost, jak je na tom ten 63amg Motor s vydrzi? Kolik km ve srovnani s N62B48 vydrzi? Pri podobnem zachazeni? Nejsem si jist, jestli zrovana AMG, stejne jako M divize, jsou takove kilometrove drzaky. I kdyz jinak je to samozrejme spicka. Mam zkusenost s cls 63amg (1.generace s 6,2 V8 atmo) a skvele svezeni, ale jen kratkodobe.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Jakou sedmu?
Myslíš jako že přetěsnit motor u merglu za 50k a deset let klid?
Jestli je to oturbený a vyhnaný práškama, tak by to nemělo vydržet co atmosféra, ikdyž je to méďa. Dle mého.
Opravdu jsem zvědavý.
Jestli je to oturbený a vyhnaný práškama, tak by to nemělo vydržet co atmosféra, ikdyž je to méďa. Dle mého.
Opravdu jsem zvědavý.
Re: Jakou sedmu?
w221 s63 je atmosféra (kolik vydrží nevím, ale výkon dost čerpá z obsahu 6,2l)
w221 s65 je V12 biturbo (bez přímého vstřiku
w221 s65 je V12 biturbo (bez přímého vstřiku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: ned 17.08.2008 00:00
- Bydliště: piestany
Re: Jakou sedmu?
a teraz otazka kde prosim vas sezenete e66 fl INDIVIDUAl za cca 15000euro? Daj sem prosim link max 200 000km! a top stav napr. neni podmienka!
Re: Jakou sedmu?
Já koupil 750li e66 individuál za 300tis. 205tis km tady v ČR.
Re: Jakou sedmu?
Pěkněěě. A individuál. Jak to že tak levně? Nemá ledničku?
No jo, to je buď štěstí nebo trpělivost.
No jo, to je buď štěstí nebo trpělivost.

Re: Jakou sedmu?
Ledničku nemá)))))) , ale chtělo to trochu servis.
Re: Jakou sedmu?
Chce to trpělivost, najde se časem. Jinak já dával 388k kč za e66 750 rok 2007, individuál. A raky chtěla servis
Re: Jakou sedmu?
mozem taky dotaz.. koza merino je len v individual? lebo len v induvidual vybave som ju nasiel
chcem odfuk pre moju spotenu prdel ale makksiu kozu
nascu velmi nechcem..kedze som pocul, ze plne vybavena je ako beton
a club nema odfuk 




Re: Jakou sedmu?
Jo, merino je individuál.
Re: Jakou sedmu?
Hlavně si to pořádně vyzkoušej. Slovo beton je dost nadhodnocené. Ty sedačky v Nasce jsou oproti Clubu tvrdší, ale oproti sedačkám v ostatních autech je to daleko měkčí. Myslím tím BMW 3, 5, veškeré audi a další. Já osobně jsem přesedlal z E46tky a jsem nadmíru spokojen. Moc s tím teď nejezdím, jsem pořád v práci, ale po 400 km mě nic nebolelo. Merino určitě má před Nascou přednost, ale slovo beton bych zrovna nepoužil.Myscho píše:mozem taky dotaz.. koza merino je len v individual? lebo len v induvidual vybave som ju nasielchcem odfuk pre moju spotenu prdel ale makksiu kozu
nascu velmi nechcem..kedze som pocul, ze plne vybavena je ako beton
a club nema odfuk
Re: Jakou sedmu?
na krátké trasy je to skoro jedno, 400km beru furt jako krátkou trasu.
ona ta nasca ani není tak špatná, než poznáš club nebo merino, a čím méně vybavené sedačky tím lépe. kawaman má merino bez odvětrání a je to použitelné, ale v nasce bych svoje dlouhy trasy jezdit nechtěl, ted jsem najel 400km v 750i s odvětrávanou nascou a jsem rád že už vypadla, jelikož to je proti clubu šileně nepohodlny.
ale proti 3er, 5er atd je to pohodlny i tak.
750Li v Individuale už jsme dovezl i za 12 000 eur, chce to čas, na takovy auto se nečeka dlouho.
kawaman ty jsi tam skoro žadny servis neměl proti buldovi
ale bulda bude mít hezčí výsledek, musím říct že buldova barva je absolutně ta nejhezčí jakou jsem na E65 viděl.
S65 AMG má prý ještě 5Q převodovku a je to poměrně spolehlivé. ale pry u W221 jde od 200tkm vše do kytek, takže to chce kupovat malo ojetá auta, ale zase furt lepš jak F01 kde to jde taky do kytek ale není tam pořadnej motor ani možnost LPG.
ona ta nasca ani není tak špatná, než poznáš club nebo merino, a čím méně vybavené sedačky tím lépe. kawaman má merino bez odvětrání a je to použitelné, ale v nasce bych svoje dlouhy trasy jezdit nechtěl, ted jsem najel 400km v 750i s odvětrávanou nascou a jsem rád že už vypadla, jelikož to je proti clubu šileně nepohodlny.
ale proti 3er, 5er atd je to pohodlny i tak.
750Li v Individuale už jsme dovezl i za 12 000 eur, chce to čas, na takovy auto se nečeka dlouho.
kawaman ty jsi tam skoro žadny servis neměl proti buldovi

ale bulda bude mít hezčí výsledek, musím říct že buldova barva je absolutně ta nejhezčí jakou jsem na E65 viděl.
S65 AMG má prý ještě 5Q převodovku a je to poměrně spolehlivé. ale pry u W221 jde od 200tkm vše do kytek, takže to chce kupovat malo ojetá auta, ale zase furt lepš jak F01 kde to jde taky do kytek ale není tam pořadnej motor ani možnost LPG.
Re: Jakou sedmu?
Jo, jenže ještě je na autě nějaká práce, když neberu v potaz incident...