Ahoj lidi, mám na Vás velkou žádost. Před dvěma měsíci jsem dal auto BMW X3 2,0d E83 do servisu, kvůli zadřenýmu motoru. Pozdeji bylo zjistěno, že se zadřely vačky a ještě před zastavením motru se stihl roztrhnout řetěz, rozlámat vodítka a "očesat ozubený kolo rozvodovýho řetězu. Všechny díly jsem dodaval sám, včetně jiný hlavy, vaček, řetezu, tesnění, ozubených kol a oleje. A když konečně servis auto poskládal, tak nechce chytit. Točí, ale nechytne. Vše bylo prý překonstrolováno a nikde nic neschází. Obyčejná diagnostika hlásí chybu všech vstřiku (nabízelo by se, že je to relé, ale to je měněný asi před 3 měsíci). Napadá Vás něco? Není náhodou potřeba auto po takovym zásahu připojit na origo BMW diagnostiku. Moc děkuji za rady a prosím jen od těch, kteří ví o čem mluví. Už se mi to neskutečně dlouho táhne, stojí to prachy a potřebuju jezdit.
P.S. Jaká je podle Vás obvyklá cena za takovou opravu? Klidně do zprávy.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.