Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Aha, takze jediny R6 v benzinu je 335i teda ?honzabiker1 píše:328i a 330i jsou v F30 2L ctyrvalce..
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
ano a 340i poface, ale nikdo ještě neví jak ten motor bude dobrý, může být horší. může být lepší.
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
ještě máš v seznamu aut co chceš E70,
tak vem E70 4,8i, nějakou topku v plné, hoď to LPG a užiješ si ještě auto s motorem, už ty šestiválce jsou nudné.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
tak vem E70 4,8i, nějakou topku v plné, hoď to LPG a užiješ si ještě auto s motorem, už ty šestiválce jsou nudné.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
"Nejrozsáhlejší opravy podstupují vozy vyrobené do ledna 2009, zvýšenou problematičnost motorů N47 lze však pozorovat až do jara 2011. Více na: http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem"
F30ky maji stejny typ motoru fo faceliftu 2016 pokud se nepletu, ale myslis ze od r2011 se nezmenily a jsou tedy 7 let stejne poruchove prave i v F30 ?
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
JaraX píše:ještě máš v seznamu aut co chceš E70,
tak vem E70 4,8i, nějakou topku v plné, hoď to LPG a užiješ si ještě auto s motorem, už ty šestiválce jsou nudné.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
To uz mi prijde extrem

Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
ty motory maj hodně poruch,praskani bloku, rozvody, karbonizace sání, turba a prostě každý trpí nečím víc a nečím mín, ale spolehlivý není žádný
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Ahoj,
trochu oživím toto téma.
Platí ta poruchovost u F10/F11 i po faceliftu v 2013? Byl jsem rozhodnutej jít do F11, ale po přečtení tém na fóru si už tak jistej nejsem.
Jako docela mě ty recenze odrazujou.
V plánu mám F11 xdrive, automat, pouze benzin- buď 528 nebo 535. Eventuálně druhou variantou je generace F31 nebo F34.
Platí to tragické zpracování i pro trojky?
Díky
trochu oživím toto téma.
Platí ta poruchovost u F10/F11 i po faceliftu v 2013? Byl jsem rozhodnutej jít do F11, ale po přečtení tém na fóru si už tak jistej nejsem.
Jako docela mě ty recenze odrazujou.
V plánu mám F11 xdrive, automat, pouze benzin- buď 528 nebo 535. Eventuálně druhou variantou je generace F31 nebo F34.
Platí to tragické zpracování i pro trojky?
Díky
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
tragické zpracování mají jak trojky tak sedmičky,
nejhůř sou na tom asi pětky, ta trojka mi přijde bytelnější, ale už je to prostě hrůza všecko.
facelift je lepší v tom že má méně najeto obvykle, Fka se prostě kupujou s nájezdem 50-100k s nájezdem 200k se prodávají a nájezdem 250k se dělá ekologická likvidace.
ještě ten xdrive je tam hodně velky kurvítko.
nejhůř sou na tom asi pětky, ta trojka mi přijde bytelnější, ale už je to prostě hrůza všecko.
facelift je lepší v tom že má méně najeto obvykle, Fka se prostě kupujou s nájezdem 50-100k s nájezdem 200k se prodávají a nájezdem 250k se dělá ekologická likvidace.
ještě ten xdrive je tam hodně velky kurvítko.
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
najezd 100k dam za zhruba 8-10 let za soucasnych podminek
Asi si pujdu jeste jednou do Inveltu poradne prolezt oba favority a uvidim, ale 5-ka se mi libi proste vic. Obzvlaste jeji digitalni budiky.
Diky za nazor.

Asi si pujdu jeste jednou do Inveltu poradne prolezt oba favority a uvidim, ale 5-ka se mi libi proste vic. Obzvlaste jeji digitalni budiky.
Diky za nazor.
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
a pří nájezdu 10k si koupíš auto za milion? takže když ti ročně spadne auto na ceně 200k, tak to máš 20kč km jen v amortizaci, to si můžeš koupit radši starší Mko nebo V12 a né takovýho žebráka
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Taky pravda, mohl bych, ale kvuli rodine chci kombi a 5 km do prace fakt nechci jezdit M-kem...
Vcera jsem se zasel podivat po inveltu a nakonec jsem se rozhodl pro F31. .. za 700k, ktere do toho chci investovat, uz si dovedu predstavit svuj vyber.
Vcera jsem se zasel podivat po inveltu a nakonec jsem se rozhodl pro F31. .. za 700k, ktere do toho chci investovat, uz si dovedu predstavit svuj vyber.
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Jo, vicemene. Bud 335i nebo 328i.
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
neblázni se čtyřválem
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
cekal jsem to
Je mi jasny ze N20 nema takovy ohlas, ale spolu s 2.0 TSI od VW to jsou pry nejlepsi oturbeny ctyrvalce ted na trhu (co maji alespon nejakou silu)
Samozrejme, ze kazdej fanda je srovnava s minulymi atm.sestivalci, jejichz kvalit a emoci tyto nove jednotky proste nedosahuji, ale doba a hon za CO2 a emisema je proste pohrbili. Uz nebudou.
Nemam osobni zkusenost porovnat 328i a 335i. Duvod proc jsem naklonen spise 328i je predpoklad nizsi spotreby. Co se tyka servisnich nakladu, neumim posoudit jestli 6 valcu bude stat na udrzbe vic nez 4.
Dle Sprintmonitor je rozdil 328i (9 l) a 335i (11 l) cca 2 litry, cili s mym najezdem kolem 10t km = 6 000 Kc/rocne. To neni samozrejme moc, ale chtel bych je najit kazdy rok jen tak nekde lezet
Na druhou stranu, 35i je porad ve hre, byt uprednostnuju 28i.
Predpokladam, ze oba konzumuji N95....

Je mi jasny ze N20 nema takovy ohlas, ale spolu s 2.0 TSI od VW to jsou pry nejlepsi oturbeny ctyrvalce ted na trhu (co maji alespon nejakou silu)
Samozrejme, ze kazdej fanda je srovnava s minulymi atm.sestivalci, jejichz kvalit a emoci tyto nove jednotky proste nedosahuji, ale doba a hon za CO2 a emisema je proste pohrbili. Uz nebudou.
Nemam osobni zkusenost porovnat 328i a 335i. Duvod proc jsem naklonen spise 328i je predpoklad nizsi spotreby. Co se tyka servisnich nakladu, neumim posoudit jestli 6 valcu bude stat na udrzbe vic nez 4.
Dle Sprintmonitor je rozdil 328i (9 l) a 335i (11 l) cca 2 litry, cili s mym najezdem kolem 10t km = 6 000 Kc/rocne. To neni samozrejme moc, ale chtel bych je najit kazdy rok jen tak nekde lezet

Na druhou stranu, 35i je porad ve hre, byt uprednostnuju 28i.
Predpokladam, ze oba konzumuji N95....
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
pokud bys třeba o BMW něco věděl nebo je například 10 let servisoval, tak by jsi věděl že do dob příchodu Nkových motorů byli čtyřválce vždycky strašnej průser a málo kdy vydrží přes 100tkm ty motory, o kulitvovanosti se vůbec nebavím. já osobně si nedovedu představit že bych si koupil auto dražší než 200tkč které bude mít než 8 válců. obdivuju lidi co si koupí za milion 2litrovou naftu, takové lidi absolutně nezajímá nějaká kultivovanost, nebo radost z jízdy, ale čiště jen prestiž, je jim jedno jeslti budou mít v zatáčce radost nebo ne, hlavně že lidi uvidí že mají nové nebo zánovní BMW.
mám 4 BMW s cenou od 100-350 tisíc kus, 3 z toho sou 8 válec, čtvrté je šetiválec, ten půjde z domu, prostě me štve že vím o tom že motor běží, i když autem netřepe jak nějaký 4 válec nebo nedej bože nafta. vždycky jsem za své peníze chtěl to nejlepší a fakt bych ani vteřinu nedáhal mezi spolehlivou N55 a strašnou N20 a ohánět se že sou to nejlepší 4 válce na světě je blbost. to je jako bys řekl že jsi měl na oběd nejlepší hovno na světe, ale pořád hovno.
stejně jako ta spotřeba je výsměch, i kdyby byl rozdíl litr ve prospěch 4 válce, tak to při nájezdu 10k ročně udělá ročně 100 litrů benzínu, = 30kč = 3000kč ročně, tzn 250kč měsíčně rozdíl.
stejně když tomu budeš šlapat tak to bude žrát víc jak ta R6
https://www.spritmonitor.de/ tady si můžeš udělat obrázek o real spotřebách
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
mám 4 BMW s cenou od 100-350 tisíc kus, 3 z toho sou 8 válec, čtvrté je šetiválec, ten půjde z domu, prostě me štve že vím o tom že motor běží, i když autem netřepe jak nějaký 4 válec nebo nedej bože nafta. vždycky jsem za své peníze chtěl to nejlepší a fakt bych ani vteřinu nedáhal mezi spolehlivou N55 a strašnou N20 a ohánět se že sou to nejlepší 4 válce na světě je blbost. to je jako bys řekl že jsi měl na oběd nejlepší hovno na světe, ale pořád hovno.
stejně jako ta spotřeba je výsměch, i kdyby byl rozdíl litr ve prospěch 4 válce, tak to při nájezdu 10k ročně udělá ročně 100 litrů benzínu, = 30kč = 3000kč ročně, tzn 250kč měsíčně rozdíl.
stejně když tomu budeš šlapat tak to bude žrát víc jak ta R6
https://www.spritmonitor.de/ tady si můžeš udělat obrázek o real spotřebách
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Pokud budeš počítat s tím že jednoho dne budeš prodávat 335i nebo 328i tak zůstatková hodnota u 335i bude vždy daleko vyšší jak u 328i.
Pokud máš peníze na 335i a řešíš nic vypovídající údaj z monitoru.de a bereš v potaz rozdíl i kdyby 2l na 100km tak fakt nevím nevím co si o tom myslet
Pokud máš peníze na 335i a řešíš nic vypovídající údaj z monitoru.de a bereš v potaz rozdíl i kdyby 2l na 100km tak fakt nevím nevím co si o tom myslet

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
jo to jsem chtěl taky napsat, i v ojetině bude vždy alespon 100 tisíc rozdíl ve prospěch 335i
Re: Vyber auta a motorizace - zkusenosti a rady
Když se člověk podívá co se dnes produkuje za otřesný motorizace tak věř že jednou ti budou za R6 trhat zájemci ruce, stejně tak jako je tomu dnes s vysokoobjemovými motory, když se člověk podívá na ten boom co se poslední dva roky děje tak se tomu nechce ani věřit tam se ty ceny vyšplhaly.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket