Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapaliny

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dan91
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 25.11.2016 14:46

Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapaliny

#1 Příspěvek od Dan91 »

Ahoj nedavno jsme resili zde na foru pocukavani za jizdy pri ubrani plynu a naslednem lehkem pridani a zakopavani na volnobeh u meho bmw e91 320d M47 bez DPF. Momentalne jsem menil termostaty, chladici kapalina se ohrivala na 75 stupnu, nyni se ohriva okolo 90-94 stupnu, dle stylu jizdy, je to v norme? Jak se ojriva Vam? Dal jsem tam modrou starline k11 s destilkou naredenou do -35 stupnu. Nechtelo se mi vyhaazovat penize za origo bmw. Dalsi problem jsou vibrace motoru na volnobeh hlavne pri studenem motoru pri teplotach venku okolo 0 stupnu i pod nulou, menil jsem zhavici na 3 valci, origo bmw diagnostika ji vyhodnotila jako chybnou (po vymene chybu nehlasi). Motor nastartuje, trochu zakopava za studena a hlavne jsou citit hrozne vibrace, pak uz za uplneho ohrati motor nezakopava a zdaleka nema takove vibrace, cim to muze byt? Mam podezreni, aby to nedelal treba ukapavajici vstrik, kdyz to jakoby zastudena zakopava ten motor. Diagnostika ale neukazala zadnou chybu. Korekce vstrikovacu byla kolem nuly. Palivak i vzduchac jsem menil, cistil egr, sani. Tak ted uz fakt nevim jak dal postupovat, jestli vyndavat vstriky a nechat je testovat, nebo jestli to dat nekomu zkusenymu do neautorizovaneho servisu naapr. Bwmotors.cz. (slysel jsem na ne dobrou recenzi od kamose co tam mel auto). Porad se v tom hrabu a zatim v podstate zadnej pokrok, nechci zbytecne vymenovat veci, ktery jsou ok, ale zaroven mam strach aby to nebyl treba ten ukapavajici vstrik a neskoncilo to propalenym pistem :( co si o tom myslite a co byste doporucili pripadne za servis v Praze a okoli? Diky moc za pomoc. Dan
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Vymen zhavicky i s jednotkou
Dan91
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 25.11.2016 14:46

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

#3 Příspěvek od Dan91 »

Dle ceho soudis ze jednotka a ostatni zhavice jsou spatny? Diagnostika uz chybu zhaveni, ani zhavic nehlasi. Ale po vymene termostatu se mi zda, ze problem s pocukavanim po ubrani a naslednem lehkem pridani plynu uz vymizel. Je mozny ze jestlize se egr otevira pri 75 stupnich, tak se mi ani neotevrel, protoze jsem se dostal s teplotou jen na 70 maximalne, po vymene termostatu je to okolo tech 90 i vic, ale treba se pletu. Budu to ted sledovat..
Uživatelský avatar
kuboslav
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 06.06.2016 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

#4 Příspěvek od kuboslav »

I když bez DPF – nepozoruješ, že při studených startech se z výfuku vyvalí více čoudu? Ty ŘJ žhavení mívají problém i když na diagnostice je vše OK. Doporučuje se měnit všechny žhavící svíčky, ŘJ a kabel k altíku.
Dan91
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 25.11.2016 14:46

Re: Termostaty, vibrace na volnoběh, teplota chladici kapali

#5 Příspěvek od Dan91 »

Heled nečoudí to vůbec, jen když je nízká teplota venku okolo nuly a méně, tak to trochu čoudne bíle po startu. jak jsou teploty vyšší, nezačoudí vůbec. Co si myslíš o tom pocukávání při jízdě? Jaká by mohla být příčina?
Odpovědět