
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
To já bych spal v něm 

Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Ty kola mají takovou hodnotu.. Já bych je moc chtěl, ale je to dost..
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Ja bych za ne i ty penize dal, ale bojim se, ze bych je nekde mohl o ty nase pekne vyjezdy strejchnout.Ty mega obrubaky bez postupneho najezdu me serou. Dalsi vec je, ze bych je tu v pripade potreby tezko prodaval.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Prodaj se vždycky, jen né ze dne na den.. A za takové peníze jedině s pěknýma gumama.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Docela by se mi hodil koberecek pro ridice z toho
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
to je zas pro zadní klimu, ta je k hovnu, tu klidně prodám za mín
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Tak dnes som svoju E65 730d 2004 predal, dokonca za 8100€ a to som ešte dosť spustil z cenyJaraX píše:- jestli to prodáš za 8k tak jsi machr,

Neviete niekto o nejakom Range 4.4 V8 na predaj?
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Jenže Slovensko je díky tomu, že máte Fico daň, dost specifickej trh, něco jako na Kubě
U vás se ty stary paštiky prodávají dráž, jak ve zbytku Evropy, co sem koukal. Tak alespoň že předface má ještě pořádnou naftu, za ty prachy jediná útěcha..

Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
ty Range rovery vubec nejsou a většina sou totální paštiky, chce to jedině poloface, cca rok 2005,2006, co mají ještě m62 motor ale už novou navigaci a logica. ten logic z toho dělá jiný auto.
todle je jedinej co je u nas na prodej a ty kilometry už sou na rr moc
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =244188216
todle je jedinej co je u nas na prodej a ty kilometry už sou na rr moc
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =244188216
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
To s tym trhom som tu presne vtedy pisal 
Mne stačí aj pred FL, prerobim to na 2010-12 model, s LED svetlami vpredu, cca 2500eur naklady. Radio tam moze ist aftermarket dotykove, dynavin alebo pod. jedine co ma bude srat na tom pred FL je to audio ako pises FL ma silnejsi system o 200w tusim, ale nehra vobec zle ani ten pred FL Vogue.
Je ich malo no, ale sem tam nejaký dobry kus vybehne. Max 200t km chcem, potom uz to vidiet na sedackach tie kilometre.

Mne stačí aj pred FL, prerobim to na 2010-12 model, s LED svetlami vpredu, cca 2500eur naklady. Radio tam moze ist aftermarket dotykove, dynavin alebo pod. jedine co ma bude srat na tom pred FL je to audio ako pises FL ma silnejsi system o 200w tusim, ale nehra vobec zle ani ten pred FL Vogue.
Je ich malo no, ale sem tam nejaký dobry kus vybehne. Max 200t km chcem, potom uz to vidiet na sedackach tie kilometre.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
to je kravina, ten poloface má i 4x4 monitor, ten bys určitě nedořešil aftermarket, stejně tak jako venturecam, to sou super věci, funguje to fantasticky, stejně jako ten Logic, bez toho bych to prostě nekupoval.
se pak okradeš o to nejlepší co to nabízí. a vnější facelift je taky kravina, 2500 eur za to aby to jen jinak vypadalo, ale žádná funkce navíc, a když pak někde v terénu rozbiješ světlo tak to stojí o to víc.
předface má dsp jako e53 a hraje to strašně.
se pak okradeš o to nejlepší co to nabízí. a vnější facelift je taky kravina, 2500 eur za to aby to jen jinak vypadalo, ale žádná funkce navíc, a když pak někde v terénu rozbiješ světlo tak to stojí o to víc.
předface má dsp jako e53 a hraje to strašně.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Ne všichni lidi jsou stejní, existují i lidé kterým se auto musí líbit zvenku a je to pro ně větší priorita než třeba Logic7, nebo jestli mají kůži Club nebo Merino. Takže moc nechápu proč by dodělání poface looku měla bejt kravina, pokud se mu nelíbí preface.JaraX píše:..se pak okradeš o to nejlepší co to nabízí. a vnější facelift je taky kravina, 2500 eur za to aby to jen jinak vypadalo, ale žádná funkce navíc..

Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
-ten 4x4 monitor je ti na úplné hovno, pár zbytočných informácii, a celý ten monitor je už zastaralý a pomalý, navyšej je tam už MOST, takže klasický problém že nič tam nedorobíš žiadny aux bluetooth ani nič, pozri si čo dokáže všetko ten Dynavin, to je úplne inde ako ten FL palubák
-cuvacia kamera sa dá dorobiť v pohode, tu vlekovu mi netreba, ale celkovo mne stačia senzory kamery nepotrebujem ale pekne to vyzerá to je pravda
-tak neviem ale mal som E65 bez Logicu, a Vogue pred FL hrá podstatne lepšie, určite to není strašné, uznávam že je to horšie ako E65 s Logicom, ale neni to pre mňa nejaký podstatný rozdiel, podanie Vogue pred FL sustavy sa mi páči, určite by som kvoli tomu nevyhadzoval za auto pár tisíc viac a netoleroval 330t km najazdených
-a ten FL vonkajší, tebe sa snáď páči tá hnusná zastaralá krabica pred FL z vonku? Ty by si jazdil na takom hnusnom aute ako si poslal tie odkazy na bazary? Vyzerá to zastaralo, a ten 2010 FL je úplná topka dizajnová, a navyše potom sa už z vonku nedá rozoznať či to je 2003 alebo 2011, a prečo nemať za 2500€ naviac výzor auta ktoré stojí na trhu o 15 000€ viac? A navyše staré spolahlivé motory BMW? Ja by som si rovno kúpil FL Supercharged mám teraz na to prachy, ale ten motor nevydrží dlhodobo prestavbu na LPG, takže preto idem do BMW motora, a prerobím si to na fejs, za 8000€ kúpiš v DE pred FL , 2000€ dáš do plynu, a 2500€ do fejsu, a za 12500€ máš auto rovnaké aké stoja 20-25 000€
-cuvacia kamera sa dá dorobiť v pohode, tu vlekovu mi netreba, ale celkovo mne stačia senzory kamery nepotrebujem ale pekne to vyzerá to je pravda
-tak neviem ale mal som E65 bez Logicu, a Vogue pred FL hrá podstatne lepšie, určite to není strašné, uznávam že je to horšie ako E65 s Logicom, ale neni to pre mňa nejaký podstatný rozdiel, podanie Vogue pred FL sustavy sa mi páči, určite by som kvoli tomu nevyhadzoval za auto pár tisíc viac a netoleroval 330t km najazdených
-a ten FL vonkajší, tebe sa snáď páči tá hnusná zastaralá krabica pred FL z vonku? Ty by si jazdil na takom hnusnom aute ako si poslal tie odkazy na bazary? Vyzerá to zastaralo, a ten 2010 FL je úplná topka dizajnová, a navyše potom sa už z vonku nedá rozoznať či to je 2003 alebo 2011, a prečo nemať za 2500€ naviac výzor auta ktoré stojí na trhu o 15 000€ viac? A navyše staré spolahlivé motory BMW? Ja by som si rovno kúpil FL Supercharged mám teraz na to prachy, ale ten motor nevydrží dlhodobo prestavbu na LPG, takže preto idem do BMW motora, a prerobím si to na fejs, za 8000€ kúpiš v DE pred FL , 2000€ dáš do plynu, a 2500€ do fejsu, a za 12500€ máš auto rovnaké aké stoja 20-25 000€
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
- no ale ten dynavin má klasickej problém, navigace stojí za prd, jelikož nebere informace z DSC, jízda městem s vysokyma barákama stojí za prd, furt tomu vypadává signál, viz dynavin v X5, je to stejný řešení. naopak origo řešení si bere info z dsc a na metr přesně ví kde se auto pohybuje i se špatným gps signálem, dále pak přijdeš o možnost ovládat webasto, o možnost ovládat standluftung. přijdeš o BC a pokud vím tak u rr nejde překodovat bc na reset páčkou, takže prostě nebudeš mít bc. a ten 4x4 monitor je taky super, vidíš který kolo prokluzuje, jak je nastavenej diferák atd. navíc ty neorigo řešení jsou strašně nevyvážený, kolečko zesilování nereaguje přesně, stejně tak ovládání z volantu má spoždění atd. v žádným autě kterým jsem jezdil to nefunguovalo tak jak origo řešení, který je praktický, přesný, vše funguje na sto procent, ovládání tam kde by ho člověk čekal, jasná odezva každýho tlačítka a propojenost s autem.
- a další věc je to audio, že to prostě výborně spolu funguje, ten logic atd. pecka. toho nikdy nedosáhneš aby to bylo tak kvalitní a rozdíl v ceně auta je tak max do 2000 eur.
- venture cam není na parkování, je super do terénu, píchneš si ju kam potřebuješ, a díváš se jestli třeba kolem nebereš pařez atd, navíc je na ní i baterka a jde ovládat dálkově přes navi. já bych se teda dobrovolně takové věci nevzdal.
- mě je jedno jak auto vypadá, mě zajímá co umí a kolik stojí provoz, k čemu je mi že X5 je hezčí než RR, když je to udrnacná nepohodlná koza a jak říkám, ty náklady budou uplně někde jinde, když někde v lese rozbiješ předFL a FL světlo, to by pro mě byla top priorita. jsou tu i lidé co s autama jezdí a ty zajímá svezení a vzhled interieru. ty co sedí za oknem a dívaj se jak maj krásný velký kola a krasnej FL to maj zas jinak.
- a další věc je to audio, že to prostě výborně spolu funguje, ten logic atd. pecka. toho nikdy nedosáhneš aby to bylo tak kvalitní a rozdíl v ceně auta je tak max do 2000 eur.
- venture cam není na parkování, je super do terénu, píchneš si ju kam potřebuješ, a díváš se jestli třeba kolem nebereš pařez atd, navíc je na ní i baterka a jde ovládat dálkově přes navi. já bych se teda dobrovolně takové věci nevzdal.
- mě je jedno jak auto vypadá, mě zajímá co umí a kolik stojí provoz, k čemu je mi že X5 je hezčí než RR, když je to udrnacná nepohodlná koza a jak říkám, ty náklady budou uplně někde jinde, když někde v lese rozbiješ předFL a FL světlo, to by pro mě byla top priorita. jsou tu i lidé co s autama jezdí a ty zajímá svezení a vzhled interieru. ty co sedí za oknem a dívaj se jak maj krásný velký kola a krasnej FL to maj zas jinak.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Ja s tým autom nebudem chodiť do žiadneho terénu, sem tam na lyžovačku sem tam na chatu takže nejaká cena svetla ma netrápi.
O tej venture cam som čítal že to používajú keď ťahajú vleky za autom - tiež v tom nevidím nejaký zmysel ja nebudem karavany ťahať velké a terén neriešim tiež. Skôr cúvacia kamera by sa mi páčila.
Mne ide o lámacie sedačky v prvom rade, Logic (hrá dosť dobre aj pred FL), terén neriešim budem tam mať aj tak cestné kolesá. Proste jediná vec na tom FL čo by sa mi páčila by bol ten Logic, a kvôli tomu sa mi neoplatí tolerovať vyššiu cenu a kilometre a stav. Už aj tak je tých Rangov dosť málo hlavne 4.4. Takže neriešim, ked kúpim FL budem rád, keď nebude žiadny pekný ale bude pred FL tak kúpim ten.
A myslím si, že väčšine ľuďom tu hlavne v 7er sekcii záleží na tom ako ich auto vyzerá aj z vonku, keď už do toho tlačia toľké peniaze.
O tej venture cam som čítal že to používajú keď ťahajú vleky za autom - tiež v tom nevidím nejaký zmysel ja nebudem karavany ťahať velké a terén neriešim tiež. Skôr cúvacia kamera by sa mi páčila.
Mne ide o lámacie sedačky v prvom rade, Logic (hrá dosť dobre aj pred FL), terén neriešim budem tam mať aj tak cestné kolesá. Proste jediná vec na tom FL čo by sa mi páčila by bol ten Logic, a kvôli tomu sa mi neoplatí tolerovať vyššiu cenu a kilometre a stav. Už aj tak je tých Rangov dosť málo hlavne 4.4. Takže neriešim, ked kúpim FL budem rád, keď nebude žiadny pekný ale bude pred FL tak kúpim ten.
A myslím si, že väčšine ľuďom tu hlavne v 7er sekcii záleží na tom ako ich auto vyzerá aj z vonku, keď už do toho tlačia toľké peniaze.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
mě to je jedno, at si kdo chce koupí co se mu líbí ale myslím si že je rozumný vědět co vše poloface umí navíc, jaký je rozdíl mezi logicem a nelogicem, o co vše přijdu pokud tam dám dynavin atd. a pak si vybrat "to svoje"
jinak uplně nechápu logiku kupovat RR s šílenýma kilometrovýma nákladama a pak ani nejezdit do terénu. na cestě je to horší než E65, je to dražší než E65, je to méně pohodlné než E65. výhodu RR vidím v terénu, komfort na SUV asi nejlepší a super tažné na 3,5t.
jinak uplně nechápu logiku kupovat RR s šílenýma kilometrovýma nákladama a pak ani nejezdit do terénu. na cestě je to horší než E65, je to dražší než E65, je to méně pohodlné než E65. výhodu RR vidím v terénu, komfort na SUV asi nejlepší a super tažné na 3,5t.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
-vysoky posed, vacsi prehlad, bezpecnejsie, velky kufor, pohodlnejsie nastupovanie - nebolia cloveka kolena ked chodi krátke trasy a stale nastupuje a vystupuje, v pripade ze by bolo treba tak off road moznosti su vzdy k dispozicii, perma 4x4, oproti e65 lacnejsi servis - ziadne o kruzky, gufera ventilov, oproti tomu mechy vzduchove uz dnes stoja halier, vsetky Vogue maju rovnaku vybavu tj nemusis hladat ako dement kus po kuse ako u sedmy, vsetky Vogue maju logic, vyhrievané celne rovnakym sposobom ako zadne - tj nie len fukanie, dizajn - je to proste štýl krásne elegantné auto, a v neposlednom rade aj moznosť prerobenia auta na 2012 model za par korun, moznost tahat 3,5t keby treba (budem stavat barak hodi sa mozno), vzduchac - moznost nastavovania vysky
-nevyhody? Napada ma spotreba, to ze auto ma 2,6 tony a aj ta V8 je v tom lenivá, neni su odvetravane sedacky, a uz ma nic take nenapada, ty si dobry kritik tak isto doplnis milion blbosti co tomu chybaju, ale moj pohlad je takyto a toto su hlavne dovody.
Proste SUV som este nemal, paci sa mi to, ma to kopec vyhod tak preco to neskusit. Nevravim ze sedmu si uz nikdy nekupim alebo ze je zla.
-nevyhody? Napada ma spotreba, to ze auto ma 2,6 tony a aj ta V8 je v tom lenivá, neni su odvetravane sedacky, a uz ma nic take nenapada, ty si dobry kritik tak isto doplnis milion blbosti co tomu chybaju, ale moj pohlad je takyto a toto su hlavne dovody.
Proste SUV som este nemal, paci sa mi to, ma to kopec vyhod tak preco to neskusit. Nevravim ze sedmu si uz nikdy nekupim alebo ze je zla.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
S tím levnějším servisem proti e65 bych to teda neviděl. S pochcanym motorem od oleje a vadnejma guferama na ventilech se jezdit dá a většina lidí o tom ani neví. Naopak s padlejma rozvodama na M62 daleko nedojedes. A celkově spotrebak bude na Range taky dražší..
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Pozeral som ceny dielov davnejsie a ziadny rozdiel to nebol extra. Nevravim ze celkovy servis auta je lacnejsi skor som to myslel tak ze nemusis zbytocne 2000e natlacit do motora. Co sa tyka celkoveho servisu si myslim ze je to zajedno.
Ale servis nejako neriesim je mi to jedno.
Ale servis nejako neriesim je mi to jedno.