Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
To nechapu, dodnes jsi to nevyresil to cukani? Nechapu jaktoze to cidlo je tak drahe a to je jeste to levnejsi, to predni na railove liste stoji daleko vic.. tezko rict z ty zavady co mi to napsalo cim to bude... doufam ze nedojde k nejakymu fatalnimu poskozeni, kdyz s tim jezdim, treba propalenej pist od ukapavajiciho vstriku..
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Ještě me objednal na prehrani software. Pak uz nikdo nevi co s tim. At jsem hledal kde se dalo nikde jsem nic kloudného nezjistil.
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Tak jsme to projeli jeste jednou diagnostikou, vymazali jsme chyby. To jak to napsalo s tim rail pressure monitoring on engine start, tak to bylo kdyz jsem menil palivak, tak nez to nasalo naftu do filtru tak to zakuckalo a nahlasilo to do ridici jednotky chybu tlaku nafty zrejme. Vstriky jsme merili, vsechny ok. Takze podezrivame tu vahu vzduchu spatnou. Uvidime napisu pak dalsi info, jak pokrocime.
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Ahoj, mám stejný problém u 520d 120kw. Už jste někdo zjistil příčinu?
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Ahoj, tak jsem vymenil vahu vzduchu. Motor se zklidnil a cestnost vyskytu se razantne snížila.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Váha vzduchu - víceméně potvrzení toho, co jsem psal na str 1. Stejné to bylo i u mě.
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Díky. Šlo to otestovat přes diagnostiku, nebo si to rovnou vyměnil? A na kolik ta sranda vyšla?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Origo diagnostika mi přímo chybu váhy nevyhodila, víceméně signálem bylo, že to neprošlo skrze Air Mass Meter test, takže možnosti byly:
- díra v hadicích (netěsnost)
- špatná váha
- špatné turbo
Hadice byly OK, takže jako menší zlo bylo nejdřív vyměnit váhu. Následkem toho se výrazně zlepšilo chování motoru - kultivovanější chod a vymizely zmíněné problémy.
Bohužel to, že váhy vzduchu jsou u BMW relativně častý problém, potvrzují i zahraniční fóra.
Cena Bosch (dodavatel OEM) vychází na cca 5 tis, lepší varianta je Pierburg, ale tam jsi na cca dvojnásobku ceny. Já šel do Bosche.
- díra v hadicích (netěsnost)
- špatná váha
- špatné turbo
Hadice byly OK, takže jako menší zlo bylo nejdřív vyměnit váhu. Následkem toho se výrazně zlepšilo chování motoru - kultivovanější chod a vymizely zmíněné problémy.
Bohužel to, že váhy vzduchu jsou u BMW relativně častý problém, potvrzují i zahraniční fóra.
Cena Bosch (dodavatel OEM) vychází na cca 5 tis, lepší varianta je Pierburg, ale tam jsi na cca dvojnásobku ceny. Já šel do Bosche.
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Ze zvědavosti jsem kouknul "do číny" na váhy vzduchu a objevil jsem toto: https://www.aliexpress.com/item/Factory ... 0df288e675
Co si o tom myslíte? Má s tím někdo zkušenost (případně i s jinými součástkami z Číny)? Překvapila mě desetinová cena.
Jinak se mi cukání teď skoro neprojevuje, nevím proč. Možná vyšší teplotou vzduchu?
Co si o tom myslíte? Má s tím někdo zkušenost (případně i s jinými součástkami z Číny)? Překvapila mě desetinová cena.
Jinak se mi cukání teď skoro neprojevuje, nevím proč. Možná vyšší teplotou vzduchu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Dle zkušeností ze zahraničních fór ruce pryč od toho
Nepřesná, takže to hází nesmysly, tím pádem řídící jednotka dostává špatný informace... Osobně doporučuju bud Bosch (dodává do OEM) nebo Pierburg, (přesnější, ale výrazně dražší)...

Re: Bmw e91 320d 120 kw - pocukávání
Ahoj, mám E46 318d M47N chip 100kw, nové turbo a cca 2000 km po výměně turba jsem začal pozorovat výkonovou díry, cuknutí při čvtrt plynu na 1, 2, 3 převodový stupeň kolem 2000 a 3000 otáček. Při přidání více plynu se cuknutí neprojeví.
S chipem najeto cca 20000 - 30000 km, před výměnou turba ani 2000 km po výměně cukání nebylo.
Mohla by to způsobovat váha vzduchu?
S chipem najeto cca 20000 - 30000 km, před výměnou turba ani 2000 km po výměně cukání nebylo.
Mohla by to způsobovat váha vzduchu?