Zdravím,
rád bych, kdyby mi byl schopen napsat zdě nějakou zkušenost s BMW F10 535xi r.2011.
Aktuálně sháním F10-11, kterým nahradím svou stávající E91 330D. Celou dobu jsem se sháněl po 530D v touringu, ale nyní mi přišla do cesty tato nabídka na F10 535xi s nájezdem 49 tkm po pánovi, který o auto asi opravdu pečoval, jelikož celkový stav vozidla je opravdu zánovní.
Nicméně by mě zajímalo, jestli je nějaká všeobecně špatná vlastnost tohoto benzinového motoru s tím "dvojturbem" případně všeobecně u "efek" s diferenciály u xdrivů.
Rady o tom, že mě to sežere i se sedačkama nepotřebuji.
Budu rád za každé info, díky.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW F10 535xi
Re: BMW F10 535xi
ten motor je co se týče výkonu, životnosti a kvality oproti dieslům nejlepší volba do eFKa.
Re: BMW F10 535xi
tak tak, je to nejlepší motor do F10 co se dá koupit, oproti dieselu se i svezeš a má to i nějaký komfort. nevýhodou je ten xdrive, jeho servis stojí dost peněz, ostatně servis F10 stojí ranec i tak, takže to zanikne.
Re: BMW F10 535xi
díky za info...já tím autem najezdím tak 15-17 ročně, mám to jako druhé auto, co může při takovémto nájezdu ročně po +- po Praze ten servis stát? díky
Re: BMW F10 535xi
to se nedá říct, nikdy nevíš co se posere. pokud má auto najeto do 150tkm, tak se moc neserou, jak už má přes tak to chce počítat s výměnou obou diferáku, rozvodovky, převodovky, všech poloos, kardanu atd. tydle věci nemají u F10 větší životnost než 200tkm. celkem je to tak za 300k, dalších 300k je to když odejde motor, takže se klidně může stát že to auto za rok sežere půl milionu při tom nájezdu, nebylo by to vůbec neobvyklé.
Re: BMW F10 535xi
ok. ještě jsem slyšel, že u těch 535xi je problém, že se okolo 100 tis. nájezdu přidírají vačky. O tom víš něco?
Jinak jak jsem psal, já bych to kupoval s nájezdem 49tkm a jezdím ročně tak 15-17tkm.
Díky
Jinak jak jsem psal, já bych to kupoval s nájezdem 49tkm a jezdím ročně tak 15-17tkm.
Díky
Re: BMW F10 535xi
tak to by mohlo vydržet dlouho, hlavně měnit kapaliny,
olej 10-15k víc ne
převodovka 50k
VTG 50k
diferaky 100k
a třeba by to mohlo fungovat fakt dlouho.
o vačkách jsem neslyšel.
olej 10-15k víc ne
převodovka 50k
VTG 50k
diferaky 100k
a třeba by to mohlo fungovat fakt dlouho.
o vačkách jsem neslyšel.
Re: BMW F10 535xi
presne tak, nejlepsi motorizace.
hlavne menit olej vcas (10-15) a hlavne za kvalitni olej s poradnou spcifikaci (5w40,10w50/60 atd..) prostě lepší olej. klidně i nějakej produkt od millers oil docela dost to motoru prospiva. Hlavně ne ty 5w30 chcanky co doporučuje bmw... a pak se člověk nemusí bát že by se mu to přidřelo. do těch 150tis by to auto při spravné údržbě mělo relativně vpohodě vydržet. i když ten xdrive to vzdava i dřív ale je to taky o stylu jízdy, v tom benzínu to takovej krouťák nedostává ale i tak tomu dost prospěje nedávat tomu hned od nuly všude plnej a ono to dost prodlouží životnost všeho...
jestli to auto ma najeto 49 tak asi ještě chvilku poslouzi...
hlavne menit olej vcas (10-15) a hlavne za kvalitni olej s poradnou spcifikaci (5w40,10w50/60 atd..) prostě lepší olej. klidně i nějakej produkt od millers oil docela dost to motoru prospiva. Hlavně ne ty 5w30 chcanky co doporučuje bmw... a pak se člověk nemusí bát že by se mu to přidřelo. do těch 150tis by to auto při spravné údržbě mělo relativně vpohodě vydržet. i když ten xdrive to vzdava i dřív ale je to taky o stylu jízdy, v tom benzínu to takovej krouťák nedostává ale i tak tomu dost prospěje nedávat tomu hned od nuly všude plnej a ono to dost prodlouží životnost všeho...
jestli to auto ma najeto 49 tak asi ještě chvilku poslouzi...