Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Info o e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Info o e39

#1 Příspěvek od BMWALPINE »

Zdravím vas chci se zeptat na toto konkrétní auto nějaké info třeba o bazaru a tak. A hestli by jste mi mohli vyjed podle vinu výbavu Dekuji

https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
speedspider
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: ned 29.01.2017 19:18
Bydliště: Praha

Re: Info o e39

#2 Příspěvek od speedspider »

========================================
Vehicle information
========================================
VIN: WBADP81000GW44404
Type code: DP81
Model: 530D (EUR)
E-F-R series: E39 2
Series: 5
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: M57
Displacement: 3.00
Power: 142 (193 hp)
Drive: HECK

Transmission: AUT
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: G3AT - STOFF HEADLINE/A
Prod.date: 2002-10-28
S202 Steptronic
S210 Dynamic stability control III
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S220 Self-levelling suspension
S227 Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.
S320 Deleted, model lettering
P337 M Sports package
S354 Green windscreen, green shade band
S360 BMW LA wheel, star spoke 81
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S434 Interior surface aluminium
S441 Smoker package
S470 Isofix-System
S481 Sports seat
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S710 M sports steering wheel, multifunction
S715 M Aerodynamics package
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
S785 White direction indicator lights
S855 Language version, Italian
S863 Dealer List Europe
S884 Operating instructions, Italian
S915 Omission of outer-skin preservation
S928 Tyre control
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Info o e39

#3 Příspěvek od BMWALPINE »

A ma to mechy nebo pružiny?
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: Info o e39

#4 Příspěvek od PetoK »

Ma to nivo... Tj. mechy
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#5 Příspěvek od Misanek »

speedspider píše: S220 Self-levelling suspension
Takže by to mělo mít měchy, pokud je už nějaký kutil nekuchnul
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Info o e39

#6 Příspěvek od BMWALPINE »

Aha tak to nic skoda
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#7 Příspěvek od Misanek »

Náhodou měchy jsou v pohodě a já to vidím jako obrovskou výhodu od té doby, co auto s nima mám. Kor u kombíků je to výhoda, že to netahá furt prdel u země.

Nicméně tohle konkrétní auto teda nemá bůhví jakou výbavu vzhledem k ceně...
speedspider
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: ned 29.01.2017 19:18
Bydliště: Praha

Re: Info o e39

#8 Příspěvek od speedspider »

všechny třílitry benzín-diesel ať už trojky nebo pětky mají vzadu niva, pokud vím tak pro touringy s motory 2.8+ standard
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#9 Příspěvek od Misanek »

Tímto pravidlem bych si asi nebyl zase tak úplně jistý. Mám za to, že jsem už viděl i m57 tour se standardním tlumením vzadu.
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Info o e39

#10 Příspěvek od BMWALPINE »

Mam prave s toho strach ze to bude v zimě blbnou při mrazu nebo tak
speedspider
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: ned 29.01.2017 19:18
Bydliště: Praha

Re: Info o e39

#11 Příspěvek od speedspider »

Pokud vím s měchy nejsou problémy, nikde jsem se nedočetl že by zlobily v zimě- nemají důvod,je to vzduch ne kapalina. Jen holt časem můžou přestat těsnit a je potřeba je vyměnit. Já je mám na E39 2002 a zatím jsou v pohodě, ale počítám s tím že bude potřeba je později řešit.

S tou sériovou výbavou se případně omlouvám, vím že jsem to někde četl ale můžu se mýlit.

jooo tady jsem to četl:

http://www.e39.cz/index.php/cs/more-abo ... 9-touring2
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#12 Příspěvek od Misanek »

S měchamam jsem prozatím (ťuk ťuk) neměl nejmenší problém. Zamrzání vzduchu opravdu nehrozí a maximálně někde začne unikat vzduch nebo celý měch střelí (to je ta horší varianta, když je člověk někde daleko od domova). Nicméně zase na druhou stranu je jejich výměna naprostou banalitou, která lze provést i se základním nářadím

To speedspider: já si opravdu nemyslím, že nivou bylo u určitých motorizací v základu, když je většinou psané ve výbavě jako extra výbava, nicméně ono to asi bude jedno a nebude na tom tolik záležet.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

Re: Info o e39

#13 Příspěvek od DaweTDS »

speedspider píše:Pokud vím s měchy nejsou problémy, nikde jsem se nedočetl že by zlobily v zimě- nemají důvod,je to vzduch ne kapalina. Jen holt časem můžou přestat těsnit a je potřeba je vyměnit. Já je mám na E39 2002 a zatím jsou v pohodě, ale počítám s tím že bude potřeba je později řešit.

S tou sériovou výbavou se případně omlouvám, vím že jsem to někde četl ale můžu se mýlit.

jooo tady jsem to četl:

http://www.e39.cz/index.php/cs/more-abo ... 9-touring2
V zimě to pozlobí dost E39tek. U kompresoru je totiž takový kuličkový vysoušeč a ten je po čase dost "mokrý" od zkondenzovanéno vzduchu (snad jsem to napsal správně) tím, že potom mrzne má menší průchodnost a nivo vyhodnotí chybu, protože kompresor fouká déle než je zdrávo.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#14 Příspěvek od Misanek »

No jo, ale to asi pouze v případech, kdy samotný systém není úplně v pořádku a někde dochází k úniku vzduchu ne? Protože většinou se výška vozidla tak často nemění
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o e39

#15 Příspěvek od wEnC »

Za sebe můžu říct, že měchy v mé E39 jsou úplně v pohodě, za 10let pamatuji snad jen 1-2 závady kdy to vypsalo chybu a bylo nefunkční, až do nového nastartování.
Ale je fakt, že teď parkuju v garáži každou noc tak se moc vlhkosti do vzduchového nedostane. Ale pár roků jsem měl auto celoročně venku a nevadilo to.
Takže kdo se o auto trochu stará, neteče mu voda do kufru ke kompresoru nebo nejezdí na děravých měchách aby se kompresor ufoukal do bezvědomí, tak je NIVO velice spolehlivá a užitečná věc.
MrZdenda
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: sob 17.01.2015 01:00

Re: Info o e39

#16 Příspěvek od MrZdenda »

speedspider píše:všechny třílitry benzín-diesel ať už trojky nebo pětky mají vzadu niva, pokud vím tak pro touringy s motory 2.8+ standard
mám touring diesla a nivo nemam
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

Re: Info o e39

#17 Příspěvek od matrose »

Ja je mam a za 14 let jsem musel jednou na diagnistiku protoze si foukalo jednu stranu víš,jinak nikdy problem za 390tis km,je to super věc hlavne kdyz vozite těžší věci...cekam ale kazdou chvili ze problém nastane kdyz to tady čtu
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#18 Příspěvek od Misanek »

Jediné, čeho já se bojím je to, že by mi někde daleko od domu bouchnul, jinak nic...
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2610
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: Info o e39

#19 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Misanek píše:Jediné, čeho já se bojím je to, že by mi někde daleko od domu bouchnul, jinak nic...
Že by bouchnul bych se nebál...on se prostě časem prodře, zpuchří, objeví se miniprasklinky za ty léta a začne utíkat...takže ráno přijdeš k autu a bude zadek ležet na zemi (nebo spíš jen jedna strana)...nastartuješ, ono se to dofoukne a jedeš...druhý den ráno bude zase ležet na zemi...a zase se to dofoukne....a takhle to pár dní, možná týdnů vydrží...dost času objednat nové měchy a během půl hodinky je s jedním klíčem vyměnit :-)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Info o e39

#20 Příspěvek od Misanek »

Tak to je úplná pohoda, jestli o sobě takhle měchy dají dopředu vědět... Myslel jsem, že se i může stát, že bouchnou z ničeho nic
Odpovědět