Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#321 Příspěvek od pavproch »

Nikdo nic?

Nebo aspoň radu/odkaz, kde bych si to mohl nastudovat (jako strojař se elektrickýmn otázkám snažím vyhýbat jak jen to jde...)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#322 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak jo Pavle, elektrikář rád pomůže - tam, kde máš palec levé ruky jsou zkroucené dráty a pod ním je "něco", co vypadá jako relátko, ale na rozdíl od předchozího obrázku z WDS má dráty směrem dolů. Totéž (=obráceně) je na dalším vyobrazení z ETK, kde jsem si dovolil z důvodu věrohodnosti použít Tvoje VIN.

Obrázek

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_3934

Takže se k tomu znova dopracuj a vyndej tu černou kostičku. Ty dráty zůstanou dole v relé-soklu (držáku), protože elektrice je úplně fuk, kudy dráty vedou. Na tom relátku, které vyndáš a tom náhradním musí být stejné orientované kontakty (tohle není jedno) a jejich označení musí odpovídat označení na původním i náhradním relátku, tj. 30, 87, 87 a 85. A při vytahování si všimni, jakou orientaci kontaktů mělo to původní relátko - musíš ho tam namáčknout stejně. Je to tak udělané, že se jinak zasunout nedá, ale větší silou jde všechno.
:D
Ten relé-sokl vypadá takto:
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#323 Příspěvek od pavproch »

Kura, tak to sem byl opravdu kůsek od teho.... Kuju, bude pokus č. 3.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#324 Příspěvek od pavproch »

Tak pokus č. 3 odkládám, neb sem přišel zase na disproporce....

Obrázek

Chjo no....
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#325 Příspěvek od de-nitro »

Hlavni rele je to cerny,zadny jiny rele na motor to auto nema,mam to na n54 stejne.Jeste muzes mit vadny nektery z relatek co jsou pripajeny vevnitr v pojistkovce ale to neni uplne bezna zavada imo.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#326 Příspěvek od pavproch »

já ale koupil v autorizáku hlavní relé K6300 podle VIN a dostal MODRÉ, ne černé....
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#327 Příspěvek od pavproch »

Kuwa, kuwa, kuwa.... taxem fčera dostal nepříliš optimistickou odpověd na otázku ohledně rozsvěcující se kontrolky mazání při dostatku oleje....

MOHLY BY to být přidřené misky ojničncíh ložisek, prý se to u N53 po 200+tis km občas stává.... ach jo...

Jelikož mi chybí jen asi 400 km do řádného servisu, tak to opatrně dojedu, při servisu udělám Engine Flush od Millerse, potom průplach, dám nový CFS + filtr a budu jezdit "normálně" a budu to sledovat - dyž sa ta kontrolka rozsvítí znova, tak.... olej ven, motor ven, vana ven a prohlídka/výměna... chjo no... dyž už to bude tak, tak přitem nechám udělat i celou generálku motoru (kterou sem sice plánoval až na 300tis km, ale co už, tak ji halt udělám už při necelých 240 tis km...)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#328 Příspěvek od pavproch »

Btw, můj dvorní mechanik si s 3er předefčírem sjel (na STK a ME a zpět = schopen, odveden na 2 roky... ufffff.... :twisted: ) a oznámil mi , co já v poslední době cítil taky ale nechtěl si to připustit.... ze skoro 300 hlavého stáda co tam bylo, takových nějakých 50 kobyl umřelo..... navíc to někdy lehce cuká v tahu, nejde tak lineárně jak šlo dřív a furt temu ty nepadají otáčky při větším zápřahu.... prostě v tym motoru je něco (skoro) špatně.... a budeme to muset řešit....
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#329 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Hm hmm možná cukají ty pověstný vstřiky, leda jezdit a čistit. Shell vylepšila V-powery pro dnešní přímovstřiky viz.. http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0#p1091051

A s výkonem se jet zklamat na brzdu se taky každýmu nechce, njn. 8-)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#330 Příspěvek od pavproch »

šell (to sfinstvo.... :twisted: ) do nádrže jen přes mou mrtvolu.....

vstřiky tam mám už asi třetí .....preventivně....
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#331 Příspěvek od pavproch »

btw, neska sem jel domů do ta3 a těch 220km ujel bez rozsvícení či jiných ztrát, ale nejede to 100%... chjo no....
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#332 Příspěvek od starML Člen Klubu »

http://auto-mania.cz/shell-predstavuje-nova-premiova-paliva/ píše:...na sacích ventilech u zážehových agregátů s nepřímým vstřikováním.
Bohu žel, přímovstřikové ventily vyčistíš jen granulátem z vlašských ořechů.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#333 Příspěvek od pavproch »

Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: N53B30O0

#334 Příspěvek od TANN3R »

Hele, ty seres peníze? Protože jinak si nedokážu vysvětlit tvoje odhodlání tohle dělat, ještě pak u Mirage.. :D To bude servis tak za 600k, u Mirage tak krát dva :D
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#335 Příspěvek od pavproch »

Neseru. Sere mě Brusel, bo jinak bych si koupil nové.... chcu benzín atmosféru více než 4 hrnky, manuál, čtyřhrab a kombík (EDIT: bez přiblblých asistentů všehokoliv a bez navigace) ..... díky Bruseli (dle vzoru prtel) si už takové nové nekoupím..... NASRAT!
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

Re: N53B30O0

#336 Příspěvek od MMM123 »

pavproch píše:Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Ty si blázon..:)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#337 Příspěvek od JaraX »

jarax by zájem i měl, ale jednak není čas (na půl roku dopředu plno) a jednak mi přijde plýtvání mým časem hrabat se v přímovstřiku kterej se stejně zesere, nevidím důvod do toho auta tak investovat, málo motor, málo koní, moc problémů, moc peněz. Samozřejmě je to každýho věc a každej to vidí jinak. toť můj pohled na věc. nebere to zle nebo osobně.
a tvůj názor je prostě relativní, každý je na nějakém levelu a na jinej se dívá blbě, já bych nechtěl přímovstřik a méně než V8, ty bys nechtěl turbo a méně než R6, a jinej kdo má R4 turbo přímovstřik by zas nechtěl R3 hybrid přímovstřik.
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#338 Příspěvek od de-nitro »

hmm teda novy je novy ale nez davat 350k za motor mozna bych zvazil nakej rebuild...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: N53B30O0

#339 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Při tomhle uvažovaném rozpočtu by se ti vyplatilo tam nechat zastavět S54, s trochou snahy by to šlo i legalizovat (ať už skutečně nebo kamufláží - předělat vrchní kryty ala N53).
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#340 Příspěvek od pavproch »

Samozřejmě i nad S54 sem uvažoval, ale problém vidím (možná zbytečně) v tom xDrive.... to tam mám a chcu nechat....

@JaraX: dík za upřímnou odpověď.
Odpovědět