Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 745i Netopí

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E65 745i Netopí

#21 Příspěvek od horan »

Koukal jsem na ni, ze tam je. Nezkousel jsem ji, ale zapsanou jako chybu ji nemam. Jeste na ni kouknu.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E65 745i Netopí

#22 Příspěvek od horan »

Sel jsem ji zkusit hned. Diagnostikou ji pustim, chybu nepise. Koukal jsem na nastaveni klapek pri topeni a pri max. chlazeni je "smesovaci klapka" na 100% , ale pri max. topeni jde jen na cca 60%. Nemela by se nastavit do 0% ? Kdyz jsem mel vodu kolem 95℃ , tak teplota vymeniku byla 75/68℃
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

Re: E65 745i Netopí

#23 Příspěvek od Crazy23 »

Tam je nějaká klapka? :shock:
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E65 745i Netopí

#24 Příspěvek od horan »

V diag. je to jako "smesovaci klapka". Nevim jak u bmw, ale napr. U korejcu je jeste klapka, ktera ridi prutok vzduchu pres radiator. Takovy obtok, kdyz mas zapnutou klimu.
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

Re: E65 745i Netopí

#25 Příspěvek od Crazy23 »

Áha
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: E65 745i Netopí

#26 Příspěvek od Misanek »

Co se pomocného vodního čerpadla týče, tak my jeho chybu v e65 máme zapsanou taky, ale auto normálně topí. Takže je otázkou, jestli na neschopnost topení může mít nějaký významnější vliv nebo ne.
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

Re: E65 745i Netopí

#27 Příspěvek od palciatko »

Sekundárna vodná pumpa zaisťuje konštantný prietok radiátormi klímy - bez ohľadu na otáčky motora (primárna vodná pumpa). Jej vplyv na kvalitu kúrenia je markantný.

P.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: E65 745i Netopí

#28 Příspěvek od Misanek »

Myslel jsem, že tam je hlavně kvůli rest funkci
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#29 Příspěvek od JaraX »

je tam na funkci rest a na extrémné nízké otáčky, aby to topilo když jedeš po městě na 1000 rpm.
ale na 2000 rpm už to musí krásně topit i bez ni.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: E65 745i Netopí

#30 Příspěvek od Misanek »

takže jsi potvrdil moje doměnky - topit to musí i bez funkční pumpy
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#31 Příspěvek od JaraX »

na režím sport určitě.
palciatko
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 28.01.2014 01:00
Bydliště: Sabinov

Re: E65 745i Netopí

#32 Příspěvek od palciatko »

No mne to bez prídavnej vodnej pumpy topilo na figu.
Ale ja som tú pumpu mal vadnú dlhšie. A neskôr mi praskla návratová odvzdušňovacia hadica a vytieklo dosť veľa vody.
Tak možno sa vtedy systém nedokázal odvzdušniť.

P.
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#33 Příspěvek od klimsonn »

Trochu oživím téma.
Po výměně reduktoru ze dvou na Jeden magic 3 power. Jsem si všiml že levá strana řidiče pomalu přéstává topit a pak začně foukat studený vzduch. Když zvýším otáčky nad 2000 rpm tak začne zase foukat teplý vzduch. Když jsem se napojil na impu tak Heat exchange senzor left se nedostane na větší teplotu než cca 50° při vyplém foukání. Když jej zapnu tak teplota začne pomalu klesat až na 15°, pravá strana se nedostane pod 50°. Otázka zní může to dělat to, že je nětěsnost senzoru na hadici do chaladiče vpravo dole u předního světla? Budu zítra měnit. Nebo je potřeba počítat s výměníkem?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#34 Příspěvek od JaraX »

pokud to začalo dělat od výměny reduktoru tak je to špatně zapojený, všechna voda co má týct do reduktoru pak teče přes reduktor místo přes topení.
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#35 Příspěvek od klimsonn »

Hmm to je zvláštní když je vše na stejném místě a použíli původní přívody. Nicméně ověřím. Díky.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#36 Příspěvek od JaraX »

ale mohlo to být zapojené už předtím špatně, jenže voda dvouma reduktorama projde podstatně hůř než jedním, takže ted může proudit sama lehce, a "obteče" topení.
sami jsme si jednou udělali přípravu na LPG a místo reduktoru dali jen spojku a auto vůbec netopilo, dal se reduktor a už ok, takže je to klidně možný.
určitě s nezanese topení za jeden den, to je věc dlouhodobého usazování a nebo jednoho nalítí utěsnovače :)
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#37 Příspěvek od klimsonn »

Tak je pravda, že u mě jsou možné obě varianty :D Takže první zkouška asi bude dobré dát ten TEC2000 Radiator Flush. No a když to nepomůže tak nechat předělat vodu. A nebo to nechat být :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#38 Příspěvek od JaraX »

a nebo ten vrak prodat a sehnat si pěknou sedmu :)
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#39 Příspěvek od klimsonn »

:D to je taky možnost. Zpět k tomu topení. Pokud by to dělal reduktor tak by to asi netopilo vůbec ne? Od od cca 2 tis otáček to topí uplně normálně. Kdyby to dělal reduktor tak by to netopilo vůbec ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#40 Příspěvek od JaraX »

tak ale víc otáček = větší průtok vody pak už to topit klidně může.
Odpovědět