Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Vždyť proto to píšu, že zrovna do M62 by si ty peníze preventivně za rozvody dát měl. Je rozdíl mít sedmu s N62 poblitou od oleje, ale stále pojízdnou nebo Range s M62 potkanou a tím pádem nepojízdny auto s podstatně dražším problémem..
A psal sem to jako reakci na tvůj názor, že Range bude levnější na servis než E65. Jasně, když budeš mít ztrápenou sedmu a hezkyho range, tak jo, ale když máš stavem podobny auta, rozhodně ne. Už jen to, že obecně SUV žerou všechen spotřebák rychleji.
A psal sem to jako reakci na tvůj názor, že Range bude levnější na servis než E65. Jasně, když budeš mít ztrápenou sedmu a hezkyho range, tak jo, ale když máš stavem podobny auta, rozhodně ne. Už jen to, že obecně SUV žerou všechen spotřebák rychleji.
Naposledy upravil(a) TANN3R dne ned 25.06.2017 19:18, celkem upraveno 1 x.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
já mám celkem přehled, jelikož bych taky chtěl RR, nevím s čím to srovnat, s X5 ? s E65?
zkusím to nějak porovnat.
výhody X5
- na SUV letí, proti L322 to s tou 4,4i jede asi tak 2x tolik, když jsem sedl z E53 do L322, tak mi to přišlo tak o 100 koní slabší, projel jsem si víc L322 a vždy to bylo stejné
- na SUV "agilní" nelze srovnávat s E65, ale prostě proti RR je člověk v zatáčkách mnohem rychleji.
- spotřeba na kategorii SUV
výhody E65
- nejvíc performance za nejlepší spotřebu, prostě ta N62B44 nedej bože B48 letí jak raketa proti všem motorizacím v ostatních
- nejlepší spotřeba, dá se jezdit s V8 kolem 10-14 benzín a cca 2 litry nahoru s LPG
- nejvíc komfortu, dynamic drive, EDC, Logic hraje lépe než logic v L322, nejlepší pocit z řízení
- asi nejsnažší najít levný a dobrý kus, pokud výbavu omezíme jen na to "základní" co je ale L322 ani E53 nenabízí, nebavím se o top vybavených kusech
výhody L322
- nejlepší komfort na SUV
- nejlepší v terénu
- oproti E53 vždy dobře vybavený (Vogue), najít E53 s webastem, 4x vyhřívanýma sedačkama a vyhřívaným volantem je nadlidskej výkon,
- velikost auta, pro mě výhodou že to je skoro o pul metru delší jak X5, vzadu je malinko víc místa jak u X5, lepší s prckem
- možnost mít Logic (v E53 ne),
- to čelní sklo je výhoda i nevýhoda, mě to kraličí pletivo vadí, hlavně když svítí sluníčko, osobně bych to spíš nechtěl.
a ted nevýhody
E65
- nemůže do terénu
- vyšší posez horší ve městě
- menší tažné, nemožnost tahat E65 a X5 na platě
E53
- nejhorší podvozek, drncá s každýma kolama,
- málo místa vevnitř
- nemožnost sehnat vybavený kus
L322
- nejhorší dostupnost na díly, žádné rozumné vrakoviště v ČR, i neorigo díly je lepší objednávat přímo z Anglie, rozhodně to není jak BMW kde si člověk sežene co potřebuje, jen druhou sadu kol sehnat u nás je nadlidský výkon, na bmw si může člověk vybírat mraky čeho chce
- nejhorší "fanouškovská" základna, na LR forum toho moc není, ale furt lepší jak Mercedes,
- nejdražší provoz, udělat M62 v L322 stojí skoro kilo, ted mě jedná čeká, U-lišta na rozvodech čeká každýho,potkaných je taky mraky. hodně odchází přední diferáky, výměna pouze za nový, starý je vždy tak na měsíc. servis toho podvozku (měchy, tlumiče, kompresor) taky stojí mraky, co znám lidi co mají L322, tak do toho všichni cpou přes kilo ročně.
- debilní zelené škodovácké podsvícení interieru.
- nejhorší dostupnost diagnostiky
rozhodně nejde srovnávat nákladam E65 a L322, ti lidi do těch L322 fakt cpou uplně jiné peníze než na které jsme u BMW zvyklí, ale na SUV kategorii to poskytne adekvátní komfort.brzdy a podobné věci stojí podobné prachy, ale řešit věci jako diferaky atd stojí fakt masakr.
těch přetěsněných N62 zas tolik není, u lidí co u mě servisujou E65 to není ani 1/3 lidí co přetěsnovali.
zkusím to nějak porovnat.
výhody X5
- na SUV letí, proti L322 to s tou 4,4i jede asi tak 2x tolik, když jsem sedl z E53 do L322, tak mi to přišlo tak o 100 koní slabší, projel jsem si víc L322 a vždy to bylo stejné
- na SUV "agilní" nelze srovnávat s E65, ale prostě proti RR je člověk v zatáčkách mnohem rychleji.
- spotřeba na kategorii SUV
výhody E65
- nejvíc performance za nejlepší spotřebu, prostě ta N62B44 nedej bože B48 letí jak raketa proti všem motorizacím v ostatních
- nejlepší spotřeba, dá se jezdit s V8 kolem 10-14 benzín a cca 2 litry nahoru s LPG
- nejvíc komfortu, dynamic drive, EDC, Logic hraje lépe než logic v L322, nejlepší pocit z řízení
- asi nejsnažší najít levný a dobrý kus, pokud výbavu omezíme jen na to "základní" co je ale L322 ani E53 nenabízí, nebavím se o top vybavených kusech
výhody L322
- nejlepší komfort na SUV
- nejlepší v terénu
- oproti E53 vždy dobře vybavený (Vogue), najít E53 s webastem, 4x vyhřívanýma sedačkama a vyhřívaným volantem je nadlidskej výkon,
- velikost auta, pro mě výhodou že to je skoro o pul metru delší jak X5, vzadu je malinko víc místa jak u X5, lepší s prckem
- možnost mít Logic (v E53 ne),
- to čelní sklo je výhoda i nevýhoda, mě to kraličí pletivo vadí, hlavně když svítí sluníčko, osobně bych to spíš nechtěl.
a ted nevýhody
E65
- nemůže do terénu
- vyšší posez horší ve městě
- menší tažné, nemožnost tahat E65 a X5 na platě
E53
- nejhorší podvozek, drncá s každýma kolama,
- málo místa vevnitř
- nemožnost sehnat vybavený kus
L322
- nejhorší dostupnost na díly, žádné rozumné vrakoviště v ČR, i neorigo díly je lepší objednávat přímo z Anglie, rozhodně to není jak BMW kde si člověk sežene co potřebuje, jen druhou sadu kol sehnat u nás je nadlidský výkon, na bmw si může člověk vybírat mraky čeho chce
- nejhorší "fanouškovská" základna, na LR forum toho moc není, ale furt lepší jak Mercedes,
- nejdražší provoz, udělat M62 v L322 stojí skoro kilo, ted mě jedná čeká, U-lišta na rozvodech čeká každýho,potkaných je taky mraky. hodně odchází přední diferáky, výměna pouze za nový, starý je vždy tak na měsíc. servis toho podvozku (měchy, tlumiče, kompresor) taky stojí mraky, co znám lidi co mají L322, tak do toho všichni cpou přes kilo ročně.
- debilní zelené škodovácké podsvícení interieru.
- nejhorší dostupnost diagnostiky
rozhodně nejde srovnávat nákladam E65 a L322, ti lidi do těch L322 fakt cpou uplně jiné peníze než na které jsme u BMW zvyklí, ale na SUV kategorii to poskytne adekvátní komfort.brzdy a podobné věci stojí podobné prachy, ale řešit věci jako diferaky atd stojí fakt masakr.
těch přetěsněných N62 zas tolik není, u lidí co u mě servisujou E65 to není ani 1/3 lidí co přetěsnovali.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
tanner má problém, potkanou N62 jsem neviděl, potkaných M62 pár jo, jen tady na foru to řešilo víc lidí a kdybys přijel k nám na dílnu tento týden tak bys viděl jak umí rozvody a Vanosy na M62 potrápit.
EDIT:
ještě výhoda L322 je že může mít 103L LPG nádrž místo rezervy stejně jako E65
EDIT:
ještě výhoda L322 je že může mít 103L LPG nádrž místo rezervy stejně jako E65
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Na ten predný diferák bola zvolávačka pokial viem a menia to zadarmo nie? Čítal som o tom na LR fóre.
JaraX sám si niekde písal že M62 je spolahlivejšia oproti N - niekde v téme E38 vs E65 tuším.
TANN3R: Lenže ja píšem že do každého Nka musíš dať časom guferá a O krúžok, čo je investícia len do motora dokopy cez 2000€. Na Mku ti stačí preventívne vymeniť rozvody to je kolko 500-700€ (nezisťoval som)? A si v klude. Keď sa ti vysere O krúžok tak tiež stojíš. Samozrejme na oboch motoroch sa možu posrať debiliny ako váhy vzduchu atd si myslím že to je rovnaké riziko.
Ale to je jedno, snáď sa zhodneme, že tie 4.4 sú naj motory či už v X5 alebo L322 alebo v E38.
Ja poznám 3 majitelov L322, 1 má TDV6, 2ja majú 4.4. Všetci čo sa týka motora sú v pohode, menili len preventivne tie rozvody na 4.4, a aj vzducháče majú v pohode, síce jednemu blbol že sem tam šiel a sem tam nie ale vymenil snímač a šlape bez problémov. A okrem nejakej elektriky sem tam centrál a takéto blbosti tak všetci traja nemali drahší problém. Tá TDV6 samozrejme pojde srať automat časom určite, ale tuším to kúpil už po repase, ale TDV6 ma nezaujíma absolutne do toho by som nešiel.
Jarax: Ved práveže diely sa dajú zohnať z Anglicka za pár korún, veď to je výhoda. Mechy podla teba 250e za kus je vela? Ved to je aká šanca, dobre 1 ked ti náhodou prdne vymeníš, ved to neni peniaz. Kompresor ked nemáš v prdeli mechy ti vydrží, zhorí len ked prepúšťa mech a musí stále dofukovať.
Fanušikovská zakladna je super, anglické fóra snáď možno aj viac info ako na BMW komunite v SR ČR.
Ale konečne objektívna debata - nejaké fakty. Mám prachy na ruke tak ešte sa možem kludne rozhodnúť, aj tak teraz žiadny pekný kus na nete neni takže mám čas.
JaraX sám si niekde písal že M62 je spolahlivejšia oproti N - niekde v téme E38 vs E65 tuším.
TANN3R: Lenže ja píšem že do každého Nka musíš dať časom guferá a O krúžok, čo je investícia len do motora dokopy cez 2000€. Na Mku ti stačí preventívne vymeniť rozvody to je kolko 500-700€ (nezisťoval som)? A si v klude. Keď sa ti vysere O krúžok tak tiež stojíš. Samozrejme na oboch motoroch sa možu posrať debiliny ako váhy vzduchu atd si myslím že to je rovnaké riziko.
Ale to je jedno, snáď sa zhodneme, že tie 4.4 sú naj motory či už v X5 alebo L322 alebo v E38.
Ja poznám 3 majitelov L322, 1 má TDV6, 2ja majú 4.4. Všetci čo sa týka motora sú v pohode, menili len preventivne tie rozvody na 4.4, a aj vzducháče majú v pohode, síce jednemu blbol že sem tam šiel a sem tam nie ale vymenil snímač a šlape bez problémov. A okrem nejakej elektriky sem tam centrál a takéto blbosti tak všetci traja nemali drahší problém. Tá TDV6 samozrejme pojde srať automat časom určite, ale tuším to kúpil už po repase, ale TDV6 ma nezaujíma absolutne do toho by som nešiel.
Jarax: Ved práveže diely sa dajú zohnať z Anglicka za pár korún, veď to je výhoda. Mechy podla teba 250e za kus je vela? Ved to je aká šanca, dobre 1 ked ti náhodou prdne vymeníš, ved to neni peniaz. Kompresor ked nemáš v prdeli mechy ti vydrží, zhorí len ked prepúšťa mech a musí stále dofukovať.
Fanušikovská zakladna je super, anglické fóra snáď možno aj viac info ako na BMW komunite v SR ČR.
Ale konečne objektívna debata - nejaké fakty. Mám prachy na ruke tak ešte sa možem kludne rozhodnúť, aj tak teraz žiadny pekný kus na nete neni takže mám čas.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Do L322 se snad dávala naftová M57 ne? Tu jsi měl do teď.. Já se v nich nevyznám, nevím do kdy tu R6 používali.
Za 2k euro máš poctivě přetěsněnou N62 s tím, že ten motor musí ven z auta. M62 má výhodu, že jde dělat i v autě. Ale za 700 euro by sis ty rozvody musel dělat sám, bez vanosů a kravin okolo. Srovnáváš neporovnatelné, když sereš na preventivní servis u N62, tak máš akorát všude olej a třeba ti praskne Okroužek na trubce, tak hold musíš dolívat vodu, aby si dojel do servisu. Naopak ty rozvody na M62 udělat musíš, protože se to prostě zesere a potká. Když to uděláš pořádně, cenově to bude jinde, než si představuješ. Tím tě nechci odrazovat od M62 v L322, pořád to píšu jen proto, že prostě nebude servisně nikdy levnější než E65. Při nejlepším to bude nastejno.
Jinak mě se to auto líbí, má to něco do sebe a kdyby mě někdo hrozným násilím nutil koupit si SUV, tak Range je na prvním místě
. Jen na denní ježdění by mě sralo, že proti "normálnímu" autu to nejede a žere. Prostě SUV.
Za 2k euro máš poctivě přetěsněnou N62 s tím, že ten motor musí ven z auta. M62 má výhodu, že jde dělat i v autě. Ale za 700 euro by sis ty rozvody musel dělat sám, bez vanosů a kravin okolo. Srovnáváš neporovnatelné, když sereš na preventivní servis u N62, tak máš akorát všude olej a třeba ti praskne Okroužek na trubce, tak hold musíš dolívat vodu, aby si dojel do servisu. Naopak ty rozvody na M62 udělat musíš, protože se to prostě zesere a potká. Když to uděláš pořádně, cenově to bude jinde, než si představuješ. Tím tě nechci odrazovat od M62 v L322, pořád to píšu jen proto, že prostě nebude servisně nikdy levnější než E65. Při nejlepším to bude nastejno.
Jinak mě se to auto líbí, má to něco do sebe a kdyby mě někdo hrozným násilím nutil koupit si SUV, tak Range je na prvním místě

Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
začínám si myslet že repas vanosu stojí zahovno, ale to budu vědět během pár dní, rozvody s vanosama na M62 stojí 100k cca, pokud to uděláš podstivě. M62 taky trpí na uníky vody, např na horním rybníčku, proto to měníme preventině když děláme motor, stejně tak všechny těsnění, řetěz olejovýho čerpadla atd. Ted děláme jednu M62B46 kde už byli udělaný rozvody ale tak fušersky udělaný rozvody jsem v životě neviděl, tady lišta nová, tadle původní, tendle napínak novej, tendle puvodní, 11 stržených závitů, jedna vačka volná, druhá dorvaná tak na 500Nm.
tehdy jsem srovnával M62 s N62 a nikoliv M62TUB44 s N62, normální M62 má náklady uplně jinde, žádná starost o vanosy, žadnej ultradrahej vodní altík.
co mám kolem sebe lidi s L322 tak do toho rvou vrchem spodem.
btw já chtěl vyměnit E53 za L322, tak jsem se byl na jednu podívat a ta byla top, L322, poloface, s LPG, béžová kůže, najeto asi 2 kila, za 280, auto naprosto ve výborném stavu, nenašel jsem na něm krom vanosů nic, takže by se musel udělat motor. ti lidi co to prodávali byli nějací dva borci co dělají do LR, tahaj Defíky, Disca a RR, říkali že to je nejlepší kus jakej jim prošel rukama, byli hrozně přijemní, testovací jízda měla přes 100km. Ve výsledku jsem jim řekl že to je hrozně super na SUV, ale že jsem prostě najivne čekal že to bude pohodlný alespon trochu jako sedma, a ukázal na E66, kterou jsem tam byl, oni mi furt tvdili že to je jako sedma, takže jsme následující hodinu ještě jezdili v E66 a různě se střídali na různých sedačkách s výsledkem "my nikdy ničím tak dobrým nejeli, kolik to stojí, mega?" když jsem jim řekl že to stojí ještě o 60k mín než ten RR, tak si hned vzali kontakt a ted hledaj E66. já byl z toho RR zklamanej, čekal jsem fakt že to bude taková sedma SUV, ale prostě to furt drncá, i když je to tak 3x pohodlnější než E53 a tak 10x pohodlnější než X5 bez předního vzduchu. Pořád je to nejlepší SUV jakým jsem jel, včetně všech Q7, Touaregů, Cayene atd. ale prostě to drncá, žere o 8 litrů LPG víc než sedma při stejné jízdě (tady maj všichni průměr kolem 18-23LPG), a ty náklady sou šilený, od spotřebáku, přes opravy atd. a vůbec nevěřím tomu že je s tím možný najet 80k aby se nic drahyho nevysralo, tak jako to mam ted u E66. Pokud bych ted kupoval SUV a bylo to moje primární auto, beru L322 poloface.
tehdy jsem srovnával M62 s N62 a nikoliv M62TUB44 s N62, normální M62 má náklady uplně jinde, žádná starost o vanosy, žadnej ultradrahej vodní altík.
co mám kolem sebe lidi s L322 tak do toho rvou vrchem spodem.
btw já chtěl vyměnit E53 za L322, tak jsem se byl na jednu podívat a ta byla top, L322, poloface, s LPG, béžová kůže, najeto asi 2 kila, za 280, auto naprosto ve výborném stavu, nenašel jsem na něm krom vanosů nic, takže by se musel udělat motor. ti lidi co to prodávali byli nějací dva borci co dělají do LR, tahaj Defíky, Disca a RR, říkali že to je nejlepší kus jakej jim prošel rukama, byli hrozně přijemní, testovací jízda měla přes 100km. Ve výsledku jsem jim řekl že to je hrozně super na SUV, ale že jsem prostě najivne čekal že to bude pohodlný alespon trochu jako sedma, a ukázal na E66, kterou jsem tam byl, oni mi furt tvdili že to je jako sedma, takže jsme následující hodinu ještě jezdili v E66 a různě se střídali na různých sedačkách s výsledkem "my nikdy ničím tak dobrým nejeli, kolik to stojí, mega?" když jsem jim řekl že to stojí ještě o 60k mín než ten RR, tak si hned vzali kontakt a ted hledaj E66. já byl z toho RR zklamanej, čekal jsem fakt že to bude taková sedma SUV, ale prostě to furt drncá, i když je to tak 3x pohodlnější než E53 a tak 10x pohodlnější než X5 bez předního vzduchu. Pořád je to nejlepší SUV jakým jsem jel, včetně všech Q7, Touaregů, Cayene atd. ale prostě to drncá, žere o 8 litrů LPG víc než sedma při stejné jízdě (tady maj všichni průměr kolem 18-23LPG), a ty náklady sou šilený, od spotřebáku, přes opravy atd. a vůbec nevěřím tomu že je s tím možný najet 80k aby se nic drahyho nevysralo, tak jako to mam ted u E66. Pokud bych ted kupoval SUV a bylo to moje primární auto, beru L322 poloface.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Nikde se mi nepodarilo zjistit jak jsou na tom se spolehlivosti ty Jaguar motory 4.2/5.0, ale myslim, ze vykonove by byly daleko lepsi nez stare 4.4
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Btw jak spoznas na 44 tie spatne vanosy? Ja čo som behal na tom rangi co som skusal tak dlhodoba spotreba max 10e / 100km LPG a to stylom prase.JaraX píše:začínám si myslet že repas vanosu stojí zahovno, ale to budu vědět během pár dní, rozvody s vanosama na M62 stojí 100k cca, pokud to uděláš podstivě. M62 taky trpí na uníky vody, např na horním rybníčku, proto to měníme preventině když děláme motor, stejně tak všechny těsnění, řetěz olejovýho čerpadla atd. Ted děláme jednu M62B46 kde už byli udělaný rozvody ale tak fušersky udělaný rozvody jsem v životě neviděl, tady lišta nová, tadle původní, tendle napínak novej, tendle puvodní, 11 stržených závitů, jedna vačka volná, druhá dorvaná tak na 500Nm.
tehdy jsem srovnával M62 s N62 a nikoliv M62TUB44 s N62, normální M62 má náklady uplně jinde, žádná starost o vanosy, žadnej ultradrahej vodní altík.
co mám kolem sebe lidi s L322 tak do toho rvou vrchem spodem.
btw já chtěl vyměnit E53 za L322, tak jsem se byl na jednu podívat a ta byla top, L322, poloface, s LPG, béžová kůže, najeto asi 2 kila, za 280, auto naprosto ve výborném stavu, nenašel jsem na něm krom vanosů nic, takže by se musel udělat motor. ti lidi co to prodávali byli nějací dva borci co dělají do LR, tahaj Defíky, Disca a RR, říkali že to je nejlepší kus jakej jim prošel rukama, byli hrozně přijemní, testovací jízda měla přes 100km. Ve výsledku jsem jim řekl že to je hrozně super na SUV, ale že jsem prostě najivne čekal že to bude pohodlný alespon trochu jako sedma, a ukázal na E66, kterou jsem tam byl, oni mi furt tvdili že to je jako sedma, takže jsme následující hodinu ještě jezdili v E66 a různě se střídali na různých sedačkách s výsledkem "my nikdy ničím tak dobrým nejeli, kolik to stojí, mega?" když jsem jim řekl že to stojí ještě o 60k mín než ten RR, tak si hned vzali kontakt a ted hledaj E66. já byl z toho RR zklamanej, čekal jsem fakt že to bude taková sedma SUV, ale prostě to furt drncá, i když je to tak 3x pohodlnější než E53 a tak 10x pohodlnější než X5 bez předního vzduchu. Pořád je to nejlepší SUV jakým jsem jel, včetně všech Q7, Touaregů, Cayene atd. ale prostě to drncá, žere o 8 litrů LPG víc než sedma při stejné jízdě (tady maj všichni průměr kolem 18-23LPG), a ty náklady sou šilený, od spotřebáku, přes opravy atd. a vůbec nevěřím tomu že je s tím možný najet 80k aby se nic drahyho nevysralo, tak jako to mam ted u E66. Pokud bych ted kupoval SUV a bylo to moje primární auto, beru L322 poloface.
Jaguar motory su super len zevraj blatove sedla ventilov nevydrzia Lpg
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
ty jaguar motory se hodně serou a s LPG navíc.
vím že plynaři to ani nechcou dělat.
vanosy jdou krásně slyšet, ono to má pak takové dieselové klepání
https://www.youtube.com/watch?v=09D5jak7kaE 3:00
vím že plynaři to ani nechcou dělat.
vanosy jdou krásně slyšet, ono to má pak takové dieselové klepání
https://www.youtube.com/watch?v=09D5jak7kaE 3:00
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Myslel jsem mit ten Jaguar motor bez LPG
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
to bys musel mít benzínku k tomu
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Pri mem najezdu 8k rocne je to celkem jedno 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
super cena, otázka jeslti má vše.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Před cca rokem jsem s ním mluvil, tenkrát měl vše ale poškozené c sloupky - už nevím jestli pravý nebo levý. Je to z V12 nebraj jsem kvůli barvě k naturbrown se šedá nehodila.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
A je to na krátkou verzi.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
Panove, kdyby ciste nahodou nekdo narazil na hlavove operky s obrazovkami na e66 predface v barve goldbraun, dejte mi prosim echo.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
jake hlavove opěrky?
to se origo nikdy nedavalo, tak si to vyřež ale bude to prasarna.
to se origo nikdy nedavalo, tak si to vyřež ale bude to prasarna.
Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
tohle, ale v goldbraun, asi jsem pouzil nespravny termin


Re: E65, E66 zajímavá výbava na prodej
aha, to nejsou hlavové opěrky, je to samostatný díl, resp nahrazuje to díl co kryje horní zadní čast sedačky.
za rozumný prachy to moc sehnat nejde a hlavně k tomu potřebuješ ještě kvantum dalších věcí, pokud máš zadní idrive, tak asi stačí monitory + LDVS jednotka, ale to nevím přesně.
já chtěl nechat vyrobit ty nástavce neorigo ale s tím že v tom byl zabudovanej 10" tablet, jelikož zadní idrive mám a konektivita s autem by zustala v idrivu a ty nástavce by jeli na tablet s internetem. nechal bych to vyrobit z laminátu a potáhnout kůži dle každýho co kdo má. ale není o tom zájem.
za rozumný prachy to moc sehnat nejde a hlavně k tomu potřebuješ ještě kvantum dalších věcí, pokud máš zadní idrive, tak asi stačí monitory + LDVS jednotka, ale to nevím přesně.
já chtěl nechat vyrobit ty nástavce neorigo ale s tím že v tom byl zabudovanej 10" tablet, jelikož zadní idrive mám a konektivita s autem by zustala v idrivu a ty nástavce by jeli na tablet s internetem. nechal bych to vyrobit z laminátu a potáhnout kůži dle každýho co kdo má. ale není o tom zájem.