Zdarec
Začala mi klouzat spojka a dvouhmota je taky ko. Při hledání jsem narazil na odlehčený jednohmotový setrvačník tak by mě zajímalo jestli tu s tím má někdo nějakou zkušenos? Motory S50b32 a S54b32 .Auto mam na denní ježdění, jestli je to vůbec vhodné do běžného provozu? Další věc je,jestli vibrace neničí převodovku? Dík za odpovědi
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M3 e46 jednohmotový setrvačník
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Pokud máš auto primárně na silnici, dej seriovou dvouhmotu... jednohmota způsobuje rachtání na volnoběh a v závislosti na zvolené spojce může být i trochu nekomfortní.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Mam v M3 jednohmotu odlehcenou tusim na 6,5kg, seriovou lamelu preoblozenou Garben smesi (pry neco jako HDS) a Sachs performance pritlacak. Krom rachtani prevodovky na volnobeh s cimz se musi pocitat je to uplne bez problemu, zadny nekomfort se nastesti nedostavuje, umim si predstavit s tim jezdit denne, nevidim v tom problem 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Co jsem měl možnost řídit aspoň S38B36 s jednohmotou tak za volantem se to jeví dobrý, ale posádka si to cukání už tak moc neužívá, když jsem pak seděl jako spolujízda je to otravný (uvízli jsme na D1 v koloně což je kolem Brna bohužel evergreen). V E46 může být spojka vyladěná už taknějak komfortněji.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Mám 6 kg jednohmotu v poladěné M52B28 v Compactu, na denní ježdění. Krom rachtání na volnoběh a vibrací v úzkém pásmu kolem 1700 (dá se hmotností a nebo jiným vyvážením posunout) je to naprosto bezproblémové, mám s tím najeto přes 110k km.
Vy, kteří to nedoporučujete, račte si uvědomit, že dvouhmota začala být masivně montována před 25-30 lety, že běžná benzinová E30 měla jednohmotu a lidi s tím běžně jezdili na dovolenou s rodinou.
Vy, kteří to nedoporučujete, račte si uvědomit, že dvouhmota začala být masivně montována před 25-30 lety, že běžná benzinová E30 měla jednohmotu a lidi s tím běžně jezdili na dovolenou s rodinou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Tiez rozmyslam nad jednohmotou, nieco okolo 7-8kg s odpruzenou spojkou, jazdil som denne autom co malo taky setup v serii a bolo to uplne k spokojnosti