Ahoj už jsem tu pročetl více témat o týhle problematice, ale nikde nic konkrétního.
Už dva dny mam problém se ztrátou výkonu a syčením turba když mu šlápnu na krk, jak kdybych měl děravou hadici, dnes jsem je ale kontroloval a nikde nic ani oblitýho od oleje. Jediné bajonety na IC jsou trochu volnější a trošku oblitý od oleje ale nic rapidního.
Syčí to dost když pustim plyn tak si snad ještě odfoukne jak kdybych tam měl ventil. Můžou to být svody?
Když jsem to měl na kanále a kamarád dával plnej tak trošičku šel kouř někde od turba ale spíš jak kdyby se pálil olej, né saze.
pokud jsou svody OFF, jak moc nebezpečné je s tím langsam jezdit? Co se může stát?
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prasklé svody? Jak poznám?
Re: Prasklé svody? Jak poznám?
Pořádně to prohlídni. Jestli je někde díra, bude to tam od sazí. Často bývá prasklej vlnovec, ale ten by si snad viděl hned, když si byl pod autem. Když prasknou svody, tak v nejhorším případě spadne úlomek do turba. Hlavně je nezkoušet svařovat, to se pak dávají vždycky nové svody i turbo
Vedení vzduchu nejlépe zaslepit a natlakovat kompresorem, jinak se úniky hledají špatně. Olej vzlíná i tam, kde se tlak nijak moc neztrácí.
A podle popisu teda předpokládám, že jde o E60/61 530d..

Vedení vzduchu nejlépe zaslepit a natlakovat kompresorem, jinak se úniky hledají špatně. Olej vzlíná i tam, kde se tlak nijak moc neztrácí.
A podle popisu teda předpokládám, že jde o E60/61 530d..