Diagnostika je v poradku zadny spatny hodnoty nevykazuje prave.Joshuax píše:Se vstrikama asi ne, spis zkontroluj vahu vzduchu, jestli ti tam jednotka neposila zbytecne moc paliva. Co vlastne rika diag ?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E91 LCI xDrive - spotřeba
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Tak je trochu divne, ze by auto bez uprav jezdilo o 2 litry vejs nez ostatni, aniz by to nekde videt. Budto tam proste musi byt problem na priprave smesi, nebo si musis odbrzdit tu rucku 

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Joshuax píše:Tak je trochu divne, ze by auto bez uprav jezdilo o 2 litry vejs nez ostatni, aniz by to nekde videt. Budto tam proste musi byt problem na priprave smesi, nebo si musis odbrzdit tu rucku
Dam to do servisu ta vaha vzduchu ta by to mohla byt ale zase nekde bych cekal ze nejaky cidlo se ozve , no a kdyz nic tak to proste nachipuju.
To je jinak dalsi vec nad kterou se zamyslim mam moznost nejakej TUNNIGBOX belgickej nebo klasickej chip, ale nevim jestli tady ten nejsilnejsi 4 valec s automatem kterej je dimenzovanej na urcitej kroutak tak jestli to nebude problem ?
Me rekli ze si to automat akorat rychleji odradi nahoru a ze pohoda ale nevim nevim

Po Chipu by spotreba mohla i malinko niz ? ale Chip urcite nechci kvuli spotrebe

Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
pavproch píše:@kompre: to teda jezdíš s lehkou nohou..... já se s 3er prostě nedokážu dlouhodobě dostat pod 12-13.... (330ix e91 N530 200kW docela poštelovaná, na 18" staggered 225př, 255z, 6MT), a to skoro nejezdím po městě ani moc po dálnici... zato okresky jezdím furt v redline...


Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Zdravím, trochu bych oživil toto téma. Pořídil jsem si svoje první bme e91 325i N52 160kw automat a se spotřebou se mi nedaří dostat po městě pod 15l a mimo město jedu kolem 12-13l a to jezdím hodně s lehkou nohou. Je to normální spotřeba u tohoto motoru nebo ne?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Poslední služebka: 63litrů Vervy 100 + po cestě sem dolíval asi 10litrů N95 u EuroOilu (bo ani OMV ani Benzina nebyla v dohledu a v nádrži sahara) = 480 km (tj. 15,2 na sto) ... sem si to užíval (mix od D až po silnice IV tř.), převážně skrz hory (Jeseníky, Orlické).... nestěžuju si, naopak sem za to, že mám pod kapotou N53B30, ráth (e91 xDrive 6MT, zkrácené dify, takže to de do otáček jak divé a jede to jak čert)
Btw, hned jaxem tam nalil ten N95, tak temu scíplo asitak 30 až 50 kobyl pod kapotou a obživly až sem tam zase nalil Maxx100.
Takže odpověď na otázku v přechozím příspěvku: Ano, je to možné (a asi i normální)....
Btw, hned jaxem tam nalil ten N95, tak temu scíplo asitak 30 až 50 kobyl pod kapotou a obživly až sem tam zase nalil Maxx100.
Takže odpověď na otázku v přechozím příspěvku: Ano, je to možné (a asi i normální)....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Benzin se po meste umi nadechnout... Mesto ti nikdo moc neposoudi, protoze je rozdil opava a praha. Ja mam N52 manual a pokud nezapomenu mozek v garazi tak to mam velmi dlouhodobe okolo 10l s prevahou toho mesta. A jezdim na 225/35/19 + 255/30/19 coz jsou velke a tezke kola.
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Pavproch: Nic ve zlém, ale zrovna ty nejsi vhodnej adept na rady ohledně spotřeby, co tak sleduju
. Čtyřkolka se zkrácenýma difama sama o sobě bude brát dost, navíc z tvého nadšení usuzuju, že to auto nepoužíváš jako 95% lidí na silnici. Mě teda na N52 přijde 12 až 13l hodně. To je buď převážně v provozu ve městě nebo je tam něco špatně. Za tohle jezdím s 645ci v ne zrovna ideálním režimu na spotřebu.

Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
325i N52 160kw mam v e92 (manual), po praze ne defenzivne jezdim do 11, jinak tak 9,5/100. mas tam neco spatne
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
No dobře, no, tak teda ještě o mé spotřebě s N52B30 - v e89 (taky zkrácený diff a naví autí jen a jen pro radost) - pod 15 na sto v průměru ani omylem (a to je E89 o 3 metráky lehčí než 3er).... N52 při stejném jízdním stylu žere výrazně víc než N53...
Uznávám, že nejsem prototypem řídiče, co jezdí na spotřebu..... neska sem (opět a zase) s 3er nedojel na jednu nádrž z RpR do Pilsně.....

Uznávám, že nejsem prototypem řídiče, co jezdí na spotřebu..... neska sem (opět a zase) s 3er nedojel na jednu nádrž z RpR do Pilsně.....


Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Zdravim. Ja mám úplně stejný motor jenom teda v e90 a manuál a dlouhodobá spotřeba je max do 10. S tím, že jezdim většinou kratší trasy a jednou za čas něco delšího. Automat by ti měl logicky brát trochu víc, ale i tak je ta tvoje spotřeba podezřelá. Chtělo by to diagnostiku a kouknout minimálně na lambdy, protože ty u N52 celkem odcházejí.MartinM píše:Zdravím, trochu bych oživil toto téma. Pořídil jsem si svoje první bme e91 325i N52 160kw automat a se spotřebou se mi nedaří dostat po městě pod 15l a mimo město jedu kolem 12-13l a to jezdím hodně s lehkou nohou. Je to normální spotřeba u tohoto motoru nebo ne?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Normální spotřeba to není a vypadá zo, že jezdíš s podchlazeným motorem. Přečti si můj příspěvek tady http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=60 , případně pročti celé téma od začátku do konce a potom se podívej do skrytého menu, jak rychle se Ti motor zahřívá a kolik stupňů Celsia v provozu dosahuje. Pokud to je méně než 88, tak je minimálně jeden termostat špatný.MartinM píše:...e91 325i N52 160kw automat a se spotřebou se mi nedaří dostat po městě pod 15l a mimo město jedu kolem 12-13l
Tak někde dotankuj a zastav se v Mariánkách. Udělám Ti diagnostiku, ukáži Ti, jak smazat ty přejeté servisní intervaly a porovnáme naše "hip replacement". Telefon na mne máš?pavproch píše:..neska sem (opět a zase) s 3er nedojel na jednu nádrž z RpR do Pilsně

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Zdar, tydlifon myslím mám, ale nemám čas ject z Pilzně do Marianek.... moc práce.... 

Re: E91 LCI xDrive - spotřeba
Zdarec,
tak já na e90 320d m47 rwd, mesto-dálnice-okresky(30-30-40) a mám tyto udáje:
PředChipem - 120kw:
5.9 - usporně - ale žádná brzda provozu
6.2 - dynamicky, když to jde předjíždění, sem tam bokem na lepší zatáčce, ale né zbytečně brzda plyn
PoChipu - 140kw:
5.5 - usporně - ale žádná brzda provozu
5.8 - dynamicky, když to jde předjíždění, sem tam bokem na lepší zatáčce, ale né zbytečně brzda plyn
Hodně pomohlo, že po chipu turbo více fouká od nižsích otáček cca 1700, a tím pádem nemusím tolik šlapat.
S tím že PC udává cca o 0,2-0,5 nižší hodnoty, ale reálně se do 6l/100 vlezu a mám to odzkoušeno na pumpě.
Jinak cca po půl roce od chipu mi začlo auto více kouřit při kickdownu a v OBD2 diagnostice mi občas naskočí chyba klapky EGR.
Takže počítám, že mě čeká výměna EGR ventilu, v servisu mi řekli, že je EGR čistej, ať vesele jezdím dokud nezačne auto padat do nouzáku (nebo se mi nerozsvítí kontrolka motoru), což se neděje.
Myslím že ho mám tím pádem pořád zavřenej a tím to více kouří, ale to je jen moje hypotéza.
Upřímně si ale nemyslím, že je dobré čekat až to začne padat, a chci to EGR pořešit, až budou nějaké prachy a čas navíc, asi do zimy.
Za mě, máš tu spotřebu fakt velkou, ale je fakt otázka zda to nedělá ten x-drive a často město.
tak já na e90 320d m47 rwd, mesto-dálnice-okresky(30-30-40) a mám tyto udáje:
PředChipem - 120kw:
5.9 - usporně - ale žádná brzda provozu
6.2 - dynamicky, když to jde předjíždění, sem tam bokem na lepší zatáčce, ale né zbytečně brzda plyn
PoChipu - 140kw:
5.5 - usporně - ale žádná brzda provozu
5.8 - dynamicky, když to jde předjíždění, sem tam bokem na lepší zatáčce, ale né zbytečně brzda plyn
Hodně pomohlo, že po chipu turbo více fouká od nižsích otáček cca 1700, a tím pádem nemusím tolik šlapat.
S tím že PC udává cca o 0,2-0,5 nižší hodnoty, ale reálně se do 6l/100 vlezu a mám to odzkoušeno na pumpě.
Jinak cca po půl roce od chipu mi začlo auto více kouřit při kickdownu a v OBD2 diagnostice mi občas naskočí chyba klapky EGR.
Takže počítám, že mě čeká výměna EGR ventilu, v servisu mi řekli, že je EGR čistej, ať vesele jezdím dokud nezačne auto padat do nouzáku (nebo se mi nerozsvítí kontrolka motoru), což se neděje.
Myslím že ho mám tím pádem pořád zavřenej a tím to více kouří, ale to je jen moje hypotéza.
Upřímně si ale nemyslím, že je dobré čekat až to začne padat, a chci to EGR pořešit, až budou nějaké prachy a čas navíc, asi do zimy.
Za mě, máš tu spotřebu fakt velkou, ale je fakt otázka zda to nedělá ten x-drive a často město.