Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
slicky, semi-slicky zkušenosti?
Přesně tak ,záleží kolik chceš investovat.
Kolem 2tisíc máš na výběr pouze Federal rsr ,Nankang NS-2R ,Kumho KU36.
Já nic jiného ani nehledal,nebudu hoblovat na okruhu pneu za 4t/ks.
Nakonec jsem teda sehnal skladové za 1500kč/ks:
http://en.syron.eu/tires/motorsport-tire-semi-slick-syron-street-race/
Nemám moc s čím porovnávat ,ale každopádně o hromadu lepší než nějaké 8let staré a sjeté falkeny co jsem měl na okruhu posledně.
Jinak pokud nemáš přes 300koní tak není důvod na zadek dávad širší pneu,
maximálně získáš nedotáčivost-a to nechceš.
Třeba Audi RS3 má na zadku o 1cm užší gumy aby nebylo tolik nedotáčivé.
Kolem 2tisíc máš na výběr pouze Federal rsr ,Nankang NS-2R ,Kumho KU36.
Já nic jiného ani nehledal,nebudu hoblovat na okruhu pneu za 4t/ks.
Nakonec jsem teda sehnal skladové za 1500kč/ks:
http://en.syron.eu/tires/motorsport-tire-semi-slick-syron-street-race/
Nemám moc s čím porovnávat ,ale každopádně o hromadu lepší než nějaké 8let staré a sjeté falkeny co jsem měl na okruhu posledně.
Jinak pokud nemáš přes 300koní tak není důvod na zadek dávad širší pneu,
maximálně získáš nedotáčivost-a to nechceš.
Třeba Audi RS3 má na zadku o 1cm užší gumy aby nebylo tolik nedotáčivé.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Dík za typy.
Ono po netu je těžký vybírání když žádnej e-shop většinou neuvede zda jde o semi-slick natož hodnotu treadwear.
Nakonec mě zaujaly ty Nankangy SPORTNEX NS-2R. Jedinej výrobce a tady tenhle prodejce k tomu aspoň píše: TREADWEAR index:120 for racing, and 180 for street. http://www.pro-pneu.cz/20521-nankang-sp ... letni.html
A kterou jste zkoušeli.. TD120 to už je lepidlo,ne?
Popř. kolik mají ty ostatní Syróni a Federály ?
Cenově by to nebylo nejhorší, pač zatím půjdu do 16" co mám na to lehký disky (v 17" momentálně jen těžký repliky, tak to bylo asi zbytečný). Nebo je to blbost jezdit na profilu 50/55? Snad už mají tímpádem zpevněnou bočnici..


Nakonec mě zaujaly ty Nankangy SPORTNEX NS-2R. Jedinej výrobce a tady tenhle prodejce k tomu aspoň píše: TREADWEAR index:120 for racing, and 180 for street. http://www.pro-pneu.cz/20521-nankang-sp ... letni.html
A kterou jste zkoušeli.. TD120 to už je lepidlo,ne?

Cenově by to nebylo nejhorší, pač zatím půjdu do 16" co mám na to lehký disky (v 17" momentálně jen těžký repliky, tak to bylo asi zbytečný). Nebo je to blbost jezdit na profilu 50/55? Snad už mají tímpádem zpevněnou bočnici..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chceš ušetřit čas s bádáním a zkoušením, tak si kup nějaký normální 8,5-9*17 , gumy všechny 235-245/40 a bude to fungovat, 205 je na E36 tak trochu k ničemu na grip
Nankangy v TW120 měl kamoš na E36 M3, ale taky měl všechny 4 v 265/35/18 a bylo to cajk
Federaly mají TW 140 , syrony nevím...
Zestino mají taky TW 140...

Nankangy v TW120 měl kamoš na E36 M3, ale taky měl všechny 4 v 265/35/18 a bylo to cajk

Federaly mají TW 140 , syrony nevím...
Zestino mají taky TW 140...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Na dohledání UTQG (treadwear, traction a temperature) se dá docela dobře použít http://www.tirerack.com ale mají tam jen modely prodávané v USA/CDN.
Vpravo nahoře je "lupa" a do pole pak stačí dopsat kus názvu pneu.
Jinak treadwear s nízkým číslem nemusí nutně znamenat lepidlo. Treadwear je referenční číslo udávající životnost (čti: nájezd) pneu. Vypočte se tak, že se porovná na testovacím stroji za daných testovacích podmínek testovaná pneu a referenční pneu. Tato referenční pneumatika je vyráběna přesně daným postupem z přesně daných materiálů.
Pokud testovaná pneu najede stejné "km" jako referenční, pak treadwear je 100, tedy 100% nájezd jako referenční. Pokud najede dvojnásobek, je treadwear 200.
Treadwear neříká, kolik km ta která pneumatika najede, neboť to závisí na hmotnosti vozu, výkonu motoru, stylu jízdy, ... Používá se pro porovnání. Pokud s jedním typem pneu s TW 140 najedu např. 21k km, pak s jinou pneu s TW 280 najedu 42k km = dvojnásobek, na stejném autě za stejných podmínek.
Může se nastat situace, kdy pneu s TW 300 bude "lepivější" než jiná s TW 160. Je to jednoduché, výrobce hypotetické pneu s TW 300 použil lepší materiál a vhodnější konfiguraci desénu a i přes lepivost má pneu velmi dobrou životnost. Pravda, taková pneu může stát několikanásobek vulkanizovaných sazí, může mít i poloviční hmotnost nebo jinak předčit levný výrobek s odfláknutou konstrukcí a nedbalou výrobou
Vpravo nahoře je "lupa" a do pole pak stačí dopsat kus názvu pneu.
Jinak treadwear s nízkým číslem nemusí nutně znamenat lepidlo. Treadwear je referenční číslo udávající životnost (čti: nájezd) pneu. Vypočte se tak, že se porovná na testovacím stroji za daných testovacích podmínek testovaná pneu a referenční pneu. Tato referenční pneumatika je vyráběna přesně daným postupem z přesně daných materiálů.
Pokud testovaná pneu najede stejné "km" jako referenční, pak treadwear je 100, tedy 100% nájezd jako referenční. Pokud najede dvojnásobek, je treadwear 200.
Treadwear neříká, kolik km ta která pneumatika najede, neboť to závisí na hmotnosti vozu, výkonu motoru, stylu jízdy, ... Používá se pro porovnání. Pokud s jedním typem pneu s TW 140 najedu např. 21k km, pak s jinou pneu s TW 280 najedu 42k km = dvojnásobek, na stejném autě za stejných podmínek.
Může se nastat situace, kdy pneu s TW 300 bude "lepivější" než jiná s TW 160. Je to jednoduché, výrobce hypotetické pneu s TW 300 použil lepší materiál a vhodnější konfiguraci desénu a i přes lepivost má pneu velmi dobrou životnost. Pravda, taková pneu může stát několikanásobek vulkanizovaných sazí, může mít i poloviční hmotnost nebo jinak předčit levný výrobek s odfláknutou konstrukcí a nedbalou výrobou

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rade520 píše:hlavně pevnost/tvrdost bočnice aby se v zatáčkách nežvejkala.
To se dá eliminovat tou "správnější" geometrií částečně, kdy se seriovým odklonem ti nepomůže ani slick, shrneš ho z venku za chvilu

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
To jsem překvapenej, většinou se jezdí staggered setup stejně jako v civilu, ne? Vrhá se mi to do zatáček s přední užší právě celkem ochotně. No dobře třeba seženu všechno stejný.Rade520 píše:Jinak pokud nemáš přes 300koní tak není důvod na zadek dávad širší pneu,
maximálně získáš nedotáčivost-a to nechceš.
Jo no tak čím širší tím lepší grip, jen ta má seriová dva a půle s tím bude asi dost cvičit.MattyX píše:..gumy všechny 235-245/40 a bude to fungovat, 205 je na E36 tak trochu k ničemu na grip

Právě.. vrtá mi hlavou, že běžná pneu typu Bridgestone Potenza RE050(A) má jen TW140 !? Asi jako slick nejezdí, ale dost lidí ji taky chválí.Rade520 píše:Přesně jak píše Francis, podle čísla "treadwear" bych úplně nevybíral .
Není to označení směsi jak u závodních gum,že má 120 nemusí znamenat že je to extra lepidlo oproti jiným.
Hodně důležitá je spíš konstrukce pneumatiky hlavně pevnost/tvrdost bočnice aby se v zatáčkách nežvejkala.
Přitom přímý konkurenti Dunlop SP SPORT 01 má TW280 a z kategorie U.H.P. Dunlop SPORT MAXX RT (RacingTechnology a údajně pevnější bočnice) - TW240.
Leží mi právě 4x v garage (225/45/17), ale odpanit na okruhu jsem je zrovna nechtěl..

Taxem dostal takovej chorej nápad.. Je konstrukce a zpevnění bočnice u slicků vs. RFT(RunFlat) nějak rozdílná? Všude v inzercích se ty Bridge RE050 RFT válí, že by se to dalo přehazovat vidlema, nikdo to nechce ani za pár stovek.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ta guma je těžká jako kretén... konstrukčně je řešena tak aby když v ní není luft, aby jsi dojel. když navěsíš těžká kola a ještě těžší gumy, tak se ti to auto ani nerozjede, protože to úplně zabiješ na převodu ... pak najednou nasadíš lehká kola s "normální" váhou pneu a auto má jak o 20koní více
Pokud chceš ušetřit čas a aby jsi byl "rychlý" i v zatáčkách, určitě dej všechny 4 gumy široké...
Pokud si k tomu chceš přijít sám, tak prosím


Pokud chceš ušetřit čas a aby jsi byl "rychlý" i v zatáčkách, určitě dej všechny 4 gumy široké...
Pokud si k tomu chceš přijít sám, tak prosím


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jj díky za info. Pěkně tlusté ilustrační Fedarály.
Pár jejich zkušeností a porovnání s Nankangem: http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=2632
A co tohle, když už pořádný slicks za dardu?
http://www.racingtyres.cz/o-nas/
Sem jsem se teprve proGoogloval asi už s křížkem po funuse.. http://e46.bmwklub.eu/viewtopic.php?f=13&t=23058
Prodej užších Profil XR01 z PL zde: http://www.racingfactory.pl/profil-sport-cat-59.html
A ještě narazil na model semislick Regal Racer, taky možná alternativa v XL:
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=115&t=93528
http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=1518


Pár jejich zkušeností a porovnání s Nankangem: http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=2632
A co tohle, když už pořádný slicks za dardu?

http://www.racingtyres.cz/o-nas/
Sem jsem se teprve proGoogloval asi už s křížkem po funuse.. http://e46.bmwklub.eu/viewtopic.php?f=13&t=23058
Prodej užších Profil XR01 z PL zde: http://www.racingfactory.pl/profil-sport-cat-59.html
A ještě narazil na model semislick Regal Racer, taky možná alternativa v XL:
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=115&t=93528
http://www.racingforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=1518

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Oživení tématu 
Potvrzuju co píše Rade520, jen podle treadwear se vybírat nedá. Předloni jsem měl sadu nových Bridgestone re002 Adrenalin, treadwear 220. Letos mám sadu Michelin Pilot Sport 4, treadwear 320 a grip na suchu i na mokru je jiný, lepší. Znatelně lepší. Pilot Sport 4 mají vyšší třídu traction, mají AA, kdežto re002 mají jen A.
Porovnání s loňskými novými Pirelli PZero Asimmetrico, dot 2011, treadwear 140, traction A, jsou Pilot Sport 4 úplně jinde. Pravděpodobně Pirelli skladuje na slunku a atmosféru dotuje ozónem, moje sada není pneumatika ale soustružený puk

Potvrzuju co píše Rade520, jen podle treadwear se vybírat nedá. Předloni jsem měl sadu nových Bridgestone re002 Adrenalin, treadwear 220. Letos mám sadu Michelin Pilot Sport 4, treadwear 320 a grip na suchu i na mokru je jiný, lepší. Znatelně lepší. Pilot Sport 4 mají vyšší třídu traction, mají AA, kdežto re002 mají jen A.
Porovnání s loňskými novými Pirelli PZero Asimmetrico, dot 2011, treadwear 140, traction A, jsou Pilot Sport 4 úplně jinde. Pravděpodobně Pirelli skladuje na slunku a atmosféru dotuje ozónem, moje sada není pneumatika ale soustružený puk

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Micheliny jsou dost dobrý směsy na ty se taky chystám. Pilot Sport 3 a 4 jsou aj na takový civilní ježdění do deště, koukal jsem v salonu že je z výroby obouvají na M2, M3, M4. Na okruh jsou nejvíc vychvalovaný asi ty Pilot Sport Cup2, proto mnohem horší grip za mokra. Ale nějak jsem mezi něma nepochopil zacílení modelu pneu Pilot SuperSport (?)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Jestli teda můžu (ne)úplnou srovnávací mikrorecenzi.... mám PS4 na daily (3er) a PSS na m4Zlikovi, obojí staggered (225 vepředu, 255 vzadu), na daily 18", m4Zlik 19".... obojí non-RFT.
PSS mají na suchém asfaltě bez štěrku/písku o dost lepší grip (ještě sem je na lehčí RWD neprotočil a ani při plných brzdách nepřinutil ABS zasahovat...), PS4 se mi už probrzdit až k ABS podařilo, aji si už několikrát v zatáčkách pískly (a to je 3er Xdrive). Na mokru i hluboké vodě jsou PS4 excelentní... PSS nevím, s m4Zlikem jezdím JEN zasucha. PS4 jsou VÝRAZNĚ citlivější na vyjeté koleje. Hlučnost u obou +/- stejná. Životnost nevím, nezajímá mě, neřeším.
PSS mají na suchém asfaltě bez štěrku/písku o dost lepší grip (ještě sem je na lehčí RWD neprotočil a ani při plných brzdách nepřinutil ABS zasahovat...), PS4 se mi už probrzdit až k ABS podařilo, aji si už několikrát v zatáčkách pískly (a to je 3er Xdrive). Na mokru i hluboké vodě jsou PS4 excelentní... PSS nevím, s m4Zlikem jezdím JEN zasucha. PS4 jsou VÝRAZNĚ citlivější na vyjeté koleje. Hlučnost u obou +/- stejná. Životnost nevím, nezajímá mě, neřeším.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Tak, moje skleroza neska zapříčinila, že sem můžu dát pokračování minirecenze...
ještě mi teda chybí je vyzkoušet na hluboké vodě.... to až ňa chytí někde nějaká bóřka se splachovačem....
PSS jsou úplně skvělé jak na suchu, tak i na mokrém/vlhkém asfaltěpavproch píše:jediná skvrnka na kráse byla, že sem zapoměl, že odpoledne přešla přes hory bóřka, takže místama ještě bylo vlhko/mokro.....
ještě mi teda chybí je vyzkoušet na hluboké vodě.... to až ňa chytí někde nějaká bóřka se splachovačem....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Jo tak na mokru by měli být PS3,4 i PSS výborné. Ve většině rozměrech májí i shodné spotřebitelský štítky, tj. Chcanec: "A". Proto se divím tý duplikaci výrobků. Ale tak zřejmě fungují každá lehce jinak podle použití na těch kterých autěch/rozměrech. PSS je snad zaměřená na těžší, výkonnější GT vozy a limuzíny.
Nějakej poznatek k PSS jsem narazil viz. Libor (295/35 R19) 04.05.2012:
"Pneumatiky jsem zkoušel na Porsche 911 turbo. Po zkušenostech s pneumatikami Pirelli PZERO ROSSO ASIMM a MICHELIN Pilot Sport Cup bych tyto pneumatiky označil jako turistické. Úplně degardují kvalitu podvozku, vozidlo vyžduje při razantní jízdě vysokou pozornost při ovnádání, protože jde nečekaně rychle do smyku."
-ale tak na lítačku po horách určitě dobrý, ne?
==========================================================================
Ovšem pokud se tu bavíme o (semi)slick gumách a ne spíš UHP tak ty PScup2 už jsou takej lepčí hardcore.
Aspoň nějaký fakta:
"Pilot Sport Cup 2 je letní pneumatika homologovaná na silniční užití, ale vyvinutá pro závodní okruh.
Výhody:
- O 50% více kol a větší rychlost* díky technologiím vzešlým z vytrvalostních sotěží a díky Michelin Total Performance více výkonů zároveň.
Technologie: dvousložkové směsi pryže
> Výjimečná přilnavost na suchém povrchu
> Zvýšená jízdní stabilita na suchu
Dvě rozdílné směsi pryže na vnější a vnitřní straně běhounu.
Vnější strana: Molekulový řetězec – nově vyvinutý elastomer – zaručuje výjimečnou přilnavost především v ostrých zatáčkách.
Vnitřní strana: Pevnější elastomer zpřesňuje jízdní stabilitu a zvyšuje kontrolu nad řízením vozidla.
Technologie dlouhé závodní životnosti 2. 0®
Pomalejší opotřebení vnějších ramen. Zesílené vnější rameno zvyšuje odolnost / životnost pneumatiky na okruhu. Větší hloubka běhounu
Přilnavost na MOKRU: Snížené riziko vzniku aquaplaningu.
Zvýšená bezpečnost na MOKRÉ vozovce O 20 %* větší hloubka běhounu
* V porovnání s předchozí generací MICHELIN Pilot Sport Cup+. Interní testy 2013."
Nějakej poznatek k PSS jsem narazil viz. Libor (295/35 R19) 04.05.2012:
"Pneumatiky jsem zkoušel na Porsche 911 turbo. Po zkušenostech s pneumatikami Pirelli PZERO ROSSO ASIMM a MICHELIN Pilot Sport Cup bych tyto pneumatiky označil jako turistické. Úplně degardují kvalitu podvozku, vozidlo vyžduje při razantní jízdě vysokou pozornost při ovnádání, protože jde nečekaně rychle do smyku."
-ale tak na lítačku po horách určitě dobrý, ne?

==========================================================================
Ovšem pokud se tu bavíme o (semi)slick gumách a ne spíš UHP tak ty PScup2 už jsou takej lepčí hardcore.
Aspoň nějaký fakta:
"Pilot Sport Cup 2 je letní pneumatika homologovaná na silniční užití, ale vyvinutá pro závodní okruh.
Výhody:
- O 50% více kol a větší rychlost* díky technologiím vzešlým z vytrvalostních sotěží a díky Michelin Total Performance více výkonů zároveň.
Technologie: dvousložkové směsi pryže
> Výjimečná přilnavost na suchém povrchu
> Zvýšená jízdní stabilita na suchu
Dvě rozdílné směsi pryže na vnější a vnitřní straně běhounu.
Vnější strana: Molekulový řetězec – nově vyvinutý elastomer – zaručuje výjimečnou přilnavost především v ostrých zatáčkách.
Vnitřní strana: Pevnější elastomer zpřesňuje jízdní stabilitu a zvyšuje kontrolu nad řízením vozidla.
Technologie dlouhé závodní životnosti 2. 0®
Pomalejší opotřebení vnějších ramen. Zesílené vnější rameno zvyšuje odolnost / životnost pneumatiky na okruhu. Větší hloubka běhounu
Přilnavost na MOKRU: Snížené riziko vzniku aquaplaningu.
Zvýšená bezpečnost na MOKRÉ vozovce O 20 %* větší hloubka běhounu
* V porovnání s předchozí generací MICHELIN Pilot Sport Cup+. Interní testy 2013."
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Je to otázka zvyku. Jezdím na CUP2 a nebo na Yokohama AD08R cca 35 000km za rok a nevidím v tom problém. Jakmile prší, tak AD08R nemají problém, CUP2 jsou na tom trochu hůře, ale taky se nejedná o žádnou tragédii, kterou by nešlo zvládnout.
Když si vezmu, že v dešti se pohybuju v 15% případů tak musím konstatovat, že o mnoho lepší grip za sucha za trochu diskomfortu při dešti prostě stojí.
Když si vezmu, že v dešti se pohybuju v 15% případů tak musím konstatovat, že o mnoho lepší grip za sucha za trochu diskomfortu při dešti prostě stojí.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Tadyk udělali dobrou srovnávačku 3x Trackday gumy (semislick) vs. 7x UHP o kterých se zrovna bavíme - chování mokro, sucho, brzdy atp: "2017 Sport Auto UHP and Track Day Test"
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Celkem mě zaráží rozdíl mezí "miší'" a trofeo R na brzdy, to je docela zásadní rozdíl pro sranda faktor 
Celkem zajímavé, Trofea jsem jednou měl a byla to brutalitka
až na tu cenu


Celkem zajímavé, Trofea jsem jednou měl a byla to brutalitka




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Jinak letošní novinka od GY :
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 vs F1 SuperSport vs SuperSport R
https://www.youtube.com/watch?v=VpZss_Y ... e=youtu.be
Řekl bych odpověď zacílená na konkurenční zajeté trio od Michelin Pilot (Super/Sport)
https://www.youtube.com/watch?v=aMv64li ... e=youtu.be
A co jste v létě hoblovali vy?
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 vs F1 SuperSport vs SuperSport R
https://www.youtube.com/watch?v=VpZss_Y ... e=youtu.be
Řekl bych odpověď zacílená na konkurenční zajeté trio od Michelin Pilot (Super/Sport)
https://www.youtube.com/watch?v=aMv64li ... e=youtu.be
A co jste v létě hoblovali vy?

Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
GY Eagle F1 Assy mám v 18 na 235/265 a přijdou mi hlučné, grip a komfort asi dle očekávání...Totic píše:Jinak letošní novinka od GY :
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 vs F1 SuperSport vs SuperSport R
https://www.youtube.com/watch?v=VpZss_Y ... e=youtu.be
Řekl bych odpověď zacílená na konkurenční zajeté trio od Michelin Pilot (Super/Sport)https://www.youtube.com/watch?v=aMv64li ... e=youtu.be
A co jste v létě hoblovali vy?
nicméně mi přijde auto zábavnější na všech 4 s 225/45R17... spotřeba šla dolů skoro o litr... a to ty R18 váží stejně (Leggery alu).
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: slicky, semi-slicky zkušenosti?
Tak na dvourozměru 18" 8J & 9J mám nachystáno Mich PSS a jiné.. zkouším od loňska různý šířky/profily (235/40, 245/40, 255/40, 255/35) jaxe to chová a nechová.
Pak varianta víkendy / trackday na zhulení PS CUP2 & Toyo Proxes R888. To bych sem připojil topic viz. zde: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=93433
Coronakrize nám přinesla aspoň něco pozitivního: Prázdný silnice a benál za pakatel !
Tak vyražte ven (ale hlavně opatrně ať z toho není odvoz na koronárku).
Pak varianta víkendy / trackday na zhulení PS CUP2 & Toyo Proxes R888. To bych sem připojil topic viz. zde: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=93433
Coronakrize nám přinesla aspoň něco pozitivního: Prázdný silnice a benál za pakatel !

Tak vyražte ven (ale hlavně opatrně ať z toho není odvoz na koronárku).
