Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Sportovní sedačky jsou buď manuální nebo elektrické, co vím, tak za elektrické můžu říct měli, že by vždy měli mít vzdy dofuk bočnic - v sedadle je kompresor a můžeš si bočnice dofouknout nebo upustit, dle toho jak moc chceš být v sedačce "natesno", co se týče bederní operky, tak nastavitelná eletricky ve 4 smerech. U manuální verze si nejsem jist...
E91 330i, N52, manual, M-Paket, (2/2006)
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Ach jo, to jsou rady...
Sedačky jsou buď obyčejné nebo sportovní. Oboje buď manuální nebo elektrické. Sportovní bez ohledu na to, jestli v el. nebo ne, mají elektricky dofukovací bočnice. Sedneš, dofoukneš podle potřeby a je to. Nic víc. V zatáčkách se nic dalšího neděje. Bederní opěrka je u všech verzí sedaček za příplatek a vždy elektrická.
Sedačky jsou buď obyčejné nebo sportovní. Oboje buď manuální nebo elektrické. Sportovní bez ohledu na to, jestli v el. nebo ne, mají elektricky dofukovací bočnice. Sedneš, dofoukneš podle potřeby a je to. Nic víc. V zatáčkách se nic dalšího neděje. Bederní opěrka je u všech verzí sedaček za příplatek a vždy elektrická.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Díky díky.
Bederní operou mi přijde nikde moc nepíší. Takže to asi zjistím, až v tom budu sedět
Bederní operou mi přijde nikde moc nepíší. Takže to asi zjistím, až v tom budu sedět

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Kód výbavy je 488, název Lumbar Support Driver/front Passenger. Na sedadle poznáš podle toho, jestli je u seřizování sedadla kruhový čtyřsměrný ovladač. Když není, je místo něj záslepka.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Fajn. Díky.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Tak jsem dneska jel poprvé 325i. Sice holá výbavou, ale v benzinu. Sice kratké,ale aspoň tak. Krásný zvuk. Jen čoveče při sešlápnutí plynu mi tam přišla mezera než to zabralo. Něco jako ta turbo díra. Prostě to nereagovalo hned...
To je normál?
330i jsem ještě neměl možnost vyzkoušet
Každopádně mě to k ni táhne víc a víc. Takže vybíráni bude na dlouho - slabá nabídka :-/
To je normál?
330i jsem ještě neměl možnost vyzkoušet

Každopádně mě to k ni táhne víc a víc. Takže vybíráni bude na dlouho - slabá nabídka :-/
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Ahojte, chtěl bych si koupit dárek na víkendové ježdění a rozhoduji se mezi těmito dvěma vozy M2/M4 co říkáte na tyto v odkazu?
Ta M4 má dost najeto, ale nechal jsem vyjet v BMW komplet servis a 4x byl měněný olej, spousta drobných oprav a seřizení, prostě podle mě skvělý servis. Navíc to vlastnil doktor, první majitel, vášnivý fotograf tak to najezdil (asi ) při fotografováních a výstavách. Navíc brzdy mají 50% dle palubního pc a to ještě nebyly podle servisky měněné takže tomu asi opravdu nedával. Co na to říkáte? Ta M2 je taky super, ale víc se mi líbí M4 hlavně kvůi M performance doplňkům, ale toho nájezdu se trochu obávám. Díky všem za rady.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
Ta M4 má dost najeto, ale nechal jsem vyjet v BMW komplet servis a 4x byl měněný olej, spousta drobných oprav a seřizení, prostě podle mě skvělý servis. Navíc to vlastnil doktor, první majitel, vášnivý fotograf tak to najezdil (asi ) při fotografováních a výstavách. Navíc brzdy mají 50% dle palubního pc a to ještě nebyly podle servisky měněné takže tomu asi opravdu nedával. Co na to říkáte? Ta M2 je taky super, ale víc se mi líbí M4 hlavně kvůi M performance doplňkům, ale toho nájezdu se trochu obávám. Díky všem za rady.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
těch km už je na Mko dost, jak jsou na tom se zárukama?
je to spíš jen víkendovka nebo na denní ježdění?
je to spíš jen víkendovka nebo na denní ježdění?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Urcie vikendovka, alespon zatim, ale samozrejme se to muze nekdy zmenit tak chci pocitat i s touto variantou. Takze rikas ze je to uz moc? Ja si rikam ze to prece neni mozny aby se tak drahy auto zacalo sr.t po 100t. km kdyz ma pravidelny servis. I kdybych tomu daval naloz tak to na to musi byt dimenzovany.JaraX píše:těch km už je na Mko dost, jak jsou na tom se zárukama?
je to spíš jen víkendovka nebo na denní ježdění?
Jinak zaruka uz nebude, byla 2 roky, je to rv 2015.
Naposledy upravil(a) xwritter dne čtv 31.08.2017 23:05, celkem upraveno 1 x.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
tak jen pro tvoje info běžné modely BMW serie F a G se začnou hodně srát od 150ti tisíc km, Mkové modely a nepovodené motorizace (n47,63) se serou od cca 30ti tisíc.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
To se ale tyka vsech M modelu
a pricinou mnohdy byva jejich nelehky zivot. Malokdo si koupi M, aby s nim jezdil jako s Rapidem

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
ale tak byli motory skoro nesmrtelné, např S62, to vydrží většinou statisíce a ještě požere LPG.
ale dneska už to tolik nevydrží, každopádně pokud si koupíš Mko, které už není v záruce, tak musíš vždycky počítat že motor, převodovku a diferak vyměníš. je to prostě spotřební material u toho auta.
ale dneska už to tolik nevydrží, každopádně pokud si koupíš Mko, které už není v záruce, tak musíš vždycky počítat že motor, převodovku a diferak vyměníš. je to prostě spotřební material u toho auta.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Joo to bezpochyby. S62 v e39 je klenotem dodnes. Mko bych bral predevsim jako polozavodni techniku v civilnim provedeni. Vysoky vykony holt neco stojej. Kazdej, kdo Mko ma a neni v zaruce, musi bejt pripravenej, ze do nej zasadni castka muze padnout kdykoli. Dalsi vec je, ze F80 nemaj jeste zase tolik najeto, aby se realne daly reportovat nejaky problemy. Lidi co to koupi novy, to neresi. Zaruku dnes zaplatis 5 let/200tis km a kdo to novy kupuje, tak dlouho si to vetsinou ani nenecha.
Dej si do googlu napr: S55 engine crank hub issue To je problem, kterej provazi vetsinu M motoru uz dlouhou dobu
Rozhodne to neber jako straseni, jsme v segmentu drahejch veci s drahym servisem.
Dej si do googlu napr: S55 engine crank hub issue To je problem, kterej provazi vetsinu M motoru uz dlouhou dobu
Rozhodne to neber jako straseni, jsme v segmentu drahejch veci s drahym servisem.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
A nechceš raději třeba M3 E92 s N65kou? Nebo to už je moc starý? Nebo vadí, že není turby plněný?xwritter píše:Ahojte, chtěl bych si koupit dárek na víkendové ježdění a rozhoduji se mezi těmito dvěma vozy M2/M4 co říkáte na tyto v odkazu?
Ta M4 má dost najeto, ale nechal jsem vyjet v BMW komplet servis a 4x byl měněný olej, spousta drobných oprav a seřizení, prostě podle mě skvělý servis. Navíc to vlastnil doktor, první majitel, vášnivý fotograf tak to najezdil (asi ) při fotografováních a výstavách. Navíc brzdy mají 50% dle palubního pc a to ještě nebyly podle servisky měněné takže tomu asi opravdu nedával. Co na to říkáte? Ta M2 je taky super, ale víc se mi líbí M4 hlavně kvůi M performance doplňkům, ale toho nájezdu se trochu obávám. Díky všem za rady.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 06058.html
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Zrovna u Mka bych spolehlivost nehledal. Srát se bude všechno. M3 E92 byla určitě kvalitnější, ale zas je starší a nevidíš do toho. U těchto aut prostě musíš mít pár statisíců v kapse navíc, aby tě nic nemohlo překvapit.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
A nechceš raději třeba M3 E92 s N65kou? Nebo to už je moc starý? Nebo vadí, že není turby plněný?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 06058.html[/quote]
Ahoj, nevadi ze je stary, ani to ze neni oturbeny, ale u me je to tak, ze jeste auto musi splnit nejake moje esteticke pozadavky;) a konkretne u tohoto se mi vubec nelibi interier a barvu urcite chci vyraznou, zadnou bilou, cernou, sedou atd. Hodne jsem zvazoval noveho mustanga, ale tam jsou zas nepouzitelne zadni sedacky coz neakceptuju. Tak to ted vypada na tu M2 v modre, nebo M235/240i. O tech jsem slysel ze jsou spolehlive, nebo?
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 06058.html[/quote]
Ahoj, nevadi ze je stary, ani to ze neni oturbeny, ale u me je to tak, ze jeste auto musi splnit nejake moje esteticke pozadavky;) a konkretne u tohoto se mi vubec nelibi interier a barvu urcite chci vyraznou, zadnou bilou, cernou, sedou atd. Hodne jsem zvazoval noveho mustanga, ale tam jsou zas nepouzitelne zadni sedacky coz neakceptuju. Tak to ted vypada na tu M2 v modre, nebo M235/240i. O tech jsem slysel ze jsou spolehlive, nebo?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
hoši nějaký výsledek co za spolehlivý motor benzín/nafta ??? 330i 325i 330d ? rok 2006-07
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Ale tak urciteeee, 330i N52
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
tzn. pokud hledám coupe tak do 2009, byly N52 (výkon je 190-195kw)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
N52 speciálně v e92 měl buď 190 nebo 200kW