tos toho videl jeste maaalo... jestli ten screen najdu tak ho sem dam, necelych 600mbar na volnobeh, prijelo to po svych. Jo a filtr tam zustal puvodni a zase to jezdi jak zamlada.
Tak 600mbar na volnobeh jsem teda taky nevidel a imho je to spis chyba mereni cidla... To uz je takovy protitlak, ze by tam v otackach slo kolik proti ? 2 bary ? To bylo co za motor ? z M550d ze to pretlacil ?
Neco malo jsem s ucpanym DPFkem diky praskle hadicce k cidlu zpetneho tlaku najezdil a ta hranice mezi pozadavkem na regeneraci a spadnutim do nouzaku, kde to auto nevyleze barandak, je teda dost mala..
Ale nikdo tady netvrdi ze to jelo normalne, samo ze nejelo. A bylo tam 618mbar, screen mam, nejde to sem vlozit, tak smula. Dva dny predtim to melo 365mbar na volnobeh a 838mbar pri 2k rpm. Bohuzel jeste muselo neco odjet... Nemam sebemensi duvod si vymyslet pikacoviny a cidlem to fakt nebylo. Jo a ehm, byl to dvoulitr... Toz tak nejak
Ja to zazil teda na trilitru, na volnobeh 60mbar, jelo to vzdy do prvniho zatizeni motoru, nebo prudsiho pridani a pak to rovnou padalo do nouzaku. V DPFtech mi pri cisteni rikali, ze takhle zaprasenej filtr snad jeste nevideli (holt se dlouho neregenerovalo vubec diky chybe na cidle i termostatu), takze 10x vyssi hodnotu si fakt nedokazu predstavit, ze ten motor je vubec jeste schopny pretlacit a neudusi sam sebe, protoze co se musi v danou chvili dit v sani, kdyz na vyfuku je takovej spunt, to muselo byt fakt hodne vesele pokoukani
pro zkušené asi hloupá otázka....
jde v Inpe taky zkontrolovat protitlak?
Případně jaké hodnoty zanesení filtru jsou ještě OK?
Koukal jsem jen přes Carlylite a tam je jen množství
Hmotnost castic a popola ukazuje len Carly. Su to len vypocitane hodnoty,pretoze ziadna "vaha" tam nie je. Predpokladam,ze sa podla potreby beru do uvahy hlavne hodnoty z cidiel tlaku, a potom aj dalsie hodnoty (mnozstvo vstreknuteho a spaleneho paliva, vzdialenosti od poslednej regen.,teploty,.... atd)
matiz píše:tos toho videl jeste maaalo... jestli ten screen najdu tak ho sem dam, necelych 600mbar na volnobeh, prijelo to po svych. Jo a filtr tam zustal puvodni a zase to jezdi jak zamlada.
proto u toho volnobehu pisu -xxx... mam i screen s autem 900 na volnobeh a to auto nejde skoro ani nastartovat a fuci to kolem svodu (x3 n47d20)... ale tech 1500 tam rikam proto ze snad vic to nikdy nedokazalo ukazat...