Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nouzový režim e39 528i
Nouzový režim e39 528i
Čau chlapi mám takovej problém, auto mi vyhazuje náhodně nouzový režim, potom se začne jakoby dusit a jede max 90, dá se to vyřešit tak ze to vypnu necham 5 min odpočinout a když nastartuji jede zase normálně. Problém začal poprvé uz tak pred 4 roky kdy mi to udelalo poprvé, mel jsem za to ze asi spatny benzin, od te doby dávám buď vervu nebo max motion od omv, pak se mi to stalo treba jednou za rok tak jsem to neřešil, teď poslední měsíc je to uz skoro u každé jízdy. Na diagnostice jsem byl a ukázalo to chyby na obou lambda sondach takže mi doporučili je vyměnit, myslíte ze je to tím? Kamos mi zase říkal ze by to měla byt spíše pricina něčeho jiného... Jeste od minule technické vím ze mam spatny nebo úplně mrtvý katalyzátor, tak není to tím? Předem díky za rady a tipy
Re: Nouzový režim e39 528i
Nikdo nic? 

Re: Nouzový režim e39 528i
Jestli diagnoza nic nepíše tak bych se mrkl na ty katy.
Můžou byt ucpané/vysipané
Můžou byt ucpané/vysipané
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Nouzový režim e39 528i
Něco podobného mi prováděla 2,8 v trojce. Klapka sání se servomotorkem, dělali to potenciometry. V závadách nic nebylo..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim e39 528i
Podle toho jak popisuješ výše pravděpodobně dochází k výpadkům spalování v některém nebo více válcích. To je to dušení a poloviční výkon. Řídící jednotka motoru totiž monitoruje chod jednotlivých válců podle zrychlení klikového hřídele při zážehu. A pokud vyhodnotí, že některý válec nespaluje, vyřadí i vstřikování paliva do tohoto válce nebo skupiny válců. Proč válec nezapálí může být způsobeno:
- vynecháváním zapalovací svíčky nebo cívky,
- nadměrně ochuzenou směsí, typicky přisátí vzduchu prasklým vlnovcem na sání,
- detonačním spalováním, kdy je vstřikování paliva přerušeno na základě čidla klepání. Více zde:
http://www.motordily.cz/technicke-infor ... index.html
http://www.motordily.cz/technicke-infor ... index.html
To přerušení dodávky paliva do jednoho nebo více válců bude trvat do příštího restartu ŘJ motoru. Takže příště nemusíš čekat 5 minut. Stačí zastavit, vypnout motor, počkat 5-10 vteřin a můžeš startovat. Co to skutečně způsobuje Ti řekne jen diagnostika, nejlépe přímo v okamžiku závady. Jenže některé závady se po úspěšném restartu motoru smažou, typicky to vynechání spalování a nonBMW diagnostika a nějaké Appky do mobilu nic nenajdou. Jenže nikdo nejezdí s online zapojenou diagnostikou. Ta závada se zpravidla z registru závad přesune do tzv. Historie a tu umí vyčíst jen origo BMW diagnostika.
A teď si znova přečti ty informace v těch odkazech, zhodnoť sám nebo s mechošem, jestli máš dobré svíčky, cívky, odvětrání klikové skříně, průchozí kat a výfuk, těsné sání.

- vynecháváním zapalovací svíčky nebo cívky,
- nadměrně ochuzenou směsí, typicky přisátí vzduchu prasklým vlnovcem na sání,
- detonačním spalováním, kdy je vstřikování paliva přerušeno na základě čidla klepání. Více zde:
http://www.motordily.cz/technicke-infor ... index.html
http://www.motordily.cz/technicke-infor ... index.html
To přerušení dodávky paliva do jednoho nebo více válců bude trvat do příštího restartu ŘJ motoru. Takže příště nemusíš čekat 5 minut. Stačí zastavit, vypnout motor, počkat 5-10 vteřin a můžeš startovat. Co to skutečně způsobuje Ti řekne jen diagnostika, nejlépe přímo v okamžiku závady. Jenže některé závady se po úspěšném restartu motoru smažou, typicky to vynechání spalování a nonBMW diagnostika a nějaké Appky do mobilu nic nenajdou. Jenže nikdo nejezdí s online zapojenou diagnostikou. Ta závada se zpravidla z registru závad přesune do tzv. Historie a tu umí vyčíst jen origo BMW diagnostika.
A teď si znova přečti ty informace v těch odkazech, zhodnoť sám nebo s mechošem, jestli máš dobré svíčky, cívky, odvětrání klikové skříně, průchozí kat a výfuk, těsné sání.

Re: Nouzový režim e39 528i
Tak dekuji za rady, moc jste me nepotesili kolik to muže byt veci
. Jen bych chtel rict ze těch 10-15 sekund nepomuze aby zmizelo to eml a jelo to normálně, ani minuta nepomuze, mam vyzkoušený ze zhruba na jedno cigaro
. Jeste bych se chtel zeptat jestli nevíte kde mají v Olomouci a okolí origo bmw diagnostiku? Jinak zítra určitě ty články proctu a treba budu chytřejší.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob 15.12.2007 01:00
- Bydliště: Litovel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim e39 528i
Zdar
tady mají origo diagnostiku : http://www.intelcar.cz/
tady mají origo diagnostiku : http://www.intelcar.cz/