a že jich takových je...všechno co jde na černo... cena hodně ambiciózní, ok je tam něco z M6, ale vzhledem k tomu nájezdu, datu výroby; 360 k vzal kde?!
extrémně malý nájezd, podle VIN pravostranné řízení a England/irland Ausfuehrung, tacho v mílích, všimněte si toho jak palubní deska nemá tu nejhornější část v barvě dveří, tj. olivovou, jak má správně mít, ale černou a jak divně s dveřmi lícuje (posl. obrázek), co to asi tak evokuje
pamatuju si ji podle té olivové barvy interiéru, je tu min rok, byla za 600K...
.... nehledě na to, že před tímto bytovým domem bylo již v minulosti foceno mnoho vozidel, které v minulosti nabízel (exclusive cars nebo advantage cars teď nevím přesně , která firma) a mnoho z nich nebylo úplně košééér
TT píše:.... nehledě na to, že před tímto bytovým domem bylo již v minulosti foceno mnoho vozidel, které v minulosti nabízel (exclusive cars nebo advantage cars teď nevím přesně , která firma) a mnoho z nich nebylo úplně košééér
připomíná mi to jednoho bývalýho zákazníka (nechtěl odstranit tuzink, tak byl vyhozen) měl takle zatmavený přední světla a když se ho ptám jak to v noci svíti tak mi říká "nemůžete jezdit v noci"
...proč myslíš? myslím, že jestli to mělo pravidelný servis a jestli tam není nějaká skrytá závadička nebo to není slepeno ze 3 jiných aut tak ta cena odpovídá... je to 2008 po faceliftu, už fakt nevím za kolik by se měli taková auta prodávat, já mám 2006 a za méně než 530 bych jí neprodal
jj, rok je důležitý jen z pohledu výbavy, resp. do krize (2008-9), pak se začalo šetřit všude, to ale platí pro jakoukoli (nejen) automobilku
jak jsem koukal, tak LCI má mimo jiné novější automat standardně s pádly na volantu (SMG už nebylo), změna designu exteriéru a interiéru je malá (ne tak jako u e65, mě se líbí ten před FL), hezčí je i ta černá palubka (nevím jestli byla i na před FL, ale od začátku výroby rozhodně ne), naopak líbí se mi víc ten ruthenium středový panel a lišty, než broušený Al, ale to je individuální
ideální mi přijde podle ceníku 650i od 9/2006, to už se dala objednat výbava, která se do konce výroby skoro nerozšířila (resp. CIC od 2009), kvůli té převodovce pak LCI od 9/2007
všechno je to o penězích, ten rozdíl mezi 45 a 50 je velký, přitom motory jsou to stejné, výkon a toč. moment jen o 10% vyšší, takže 50i bych já osobně bral jen kvůli max možnostech výbavy, individuál atd.
- ruthenium má tuším i předface, ale stejně je to odporny, zlaty dřevo
- převodovka je furt stejná, jen to pak dostalo trošku jinej vnitřek, resp převodovku z E65 která má shift by wire a né táhlem. ale výhoda není krom voliče žádná.
- 5 litr jede líp, žere stejně ale zas je poruchovější a časteji dochází v fatálním závádám bloku
- tak jsem to myslel, ruthenium před FL, hliník po FL, dřevo mi tam nesedí (hlavně to světlé), ale to je osobní
- převodovka - jako plus vidím ty pádla a komfortnější ovládání (mám na mysli to, že nemusíš držet brzdu při stání, atd.), předpokládám, že to 6 má taky, viděl jsem to v X6 s touhle převodovkou