Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e92 330d xDrive 2006- podvozek
e92 330d xDrive 2006- podvozek
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně podvozku na výše zmíněné auto. Je možnost použití jiných tlumičů, pružin jako např. m-paketových či jiných sportovních? Nebo je nutnost použít pouze OEM věci, resp. věci pouze pro xDrive?
Díky za odpověď.
měl bych dotaz ohledně podvozku na výše zmíněné auto. Je možnost použití jiných tlumičů, pružin jako např. m-paketových či jiných sportovních? Nebo je nutnost použít pouze OEM věci, resp. věci pouze pro xDrive?
Díky za odpověď.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Mám e91 MY2011 330i xDrive a mám tam už třetí setup: napřed OEM (asi 150 tis km), potom krátce komplet podvozek KW V1 a fčíl Sport pružiny HR a druhou várku Koni Yellows.....
Je třeba počítat s výrazně nižší životností předních tlumičů.... zatímco OEM mi vydržely vysoko nad 100 tis km, tyhle žluťásky pouze asi 35kkm.... nicméně i to je výrazně víc než ten šrot KW - po 15tis km a bylo po nich...
Jezdím ale hodně po českých tankodromech okresního formátu a to tak, že s plným využitím 200kW pod haubnou.... proto asi ta nízká životonost, no...
EDIT: viz níže, sem idiot
Je třeba počítat s výrazně nižší životností předních tlumičů.... zatímco OEM mi vydržely vysoko nad 100 tis km, tyhle žluťásky pouze asi 35kkm.... nicméně i to je výrazně víc než ten šrot KW - po 15tis km a bylo po nich...
Jezdím ale hodně po českých tankodromech okresního formátu a to tak, že s plným využitím 200kW pod haubnou.... proto asi ta nízká životonost, no...
EDIT: viz níže, sem idiot
Naposledy upravil(a) pavproch dne pon 25.09.2017 07:30, celkem upraveno 1 x.
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Jasně, s nižší životností tlumičů tak nějak počítám, šlo mi ale spíš o to, jestli je možno tyto věci použít na xDrive. Z tvého příspěvku není jasné, jestli ho máš nebo ne, každopádně díky. 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Sem idiot.. jasně že mám, jenom sem to tam zapoměl napsat, sorry
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Takže nebylo třeba vybírat něco specificky pro xDrive, chápu to dobře, že si zvolil standartní díly?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Ne tak úplně. Všechno to jsou/byly díly určené mj. pro moje auto tj. 30i xDrive.
Speciálně přední náprava je diametrálně odlišná a díly ze zadohrabu na ni pasovat nebudou.
Speciálně přední náprava je diametrálně odlišná a díly ze zadohrabu na ni pasovat nebudou.
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
To jsem potřeboval vědět, díky.
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Mam 330xd a jezdim na tlumicich Bilstein B8 a Eibach tlumice neni to tak tvrdy a jizda pekne citelna 

Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Já právě přemýšlím o B6tkách, B4 jsou prý vyloženě náhrada OEM a to asi ani nechci, jelikož to odpružení je až moc silný a dokáže to slušně bouchnout.
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Zdravím,
Mám e90 330xi n53 200kW rv 2007. Po anabázi s KW V1 hledám trvanlivější řešení přitvrzení podvozku.
@pavproch píseš o Tvém stávajícím řešení, životnost předních tlumíčů 35kkm, můžu se zeptat, jak jsou na tom s životností zadní tlumiče? Případně jak dlouho vydrží pružiny?
Kdybys si náhodou vzpomněl na ceny tlumičů, pružin, bylo by to super, samozřejmě stačí zhruba.
Ještě by mě zajímalo, jak se auto na tomto podvozku chová, třeba v porovnání s KW V1.
Díky moc za postřehy.
Pokud jsi něco z toho už psal někde jinde na fóru, tak se omlouvám.
Mám e90 330xi n53 200kW rv 2007. Po anabázi s KW V1 hledám trvanlivější řešení přitvrzení podvozku.
@pavproch píseš o Tvém stávajícím řešení, životnost předních tlumíčů 35kkm, můžu se zeptat, jak jsou na tom s životností zadní tlumiče? Případně jak dlouho vydrží pružiny?
Kdybys si náhodou vzpomněl na ceny tlumičů, pružin, bylo by to super, samozřejmě stačí zhruba.
Ještě by mě zajímalo, jak se auto na tomto podvozku chová, třeba v porovnání s KW V1.
Díky moc za postřehy.
Pokud jsi něco z toho už psal někde jinde na fóru, tak se omlouvám.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e92 330d xDrive 2006- podvozek
Taky nevím, esli sem to už tu někde psal či ne....
2 ks př. + 2 ks z. Koni Yellows = 18tis kaček
HR Sport (sada) = 8 tis
(vše escape6)
OEM = měkkota
KW V1 = prkno (až moc)
Koni + HR = něco mezi tím, spíš ale tužší, velmi příjemné na dobrém povrchu, na dírách to krapet drncá, ale drží, neuskakuje....
Zadní Koni se i po cca 50 tis km "tváří" velmi OK, ale neměřil sem je...

2 ks př. + 2 ks z. Koni Yellows = 18tis kaček
HR Sport (sada) = 8 tis
(vše escape6)
OEM = měkkota
KW V1 = prkno (až moc)
Koni + HR = něco mezi tím, spíš ale tužší, velmi příjemné na dobrém povrchu, na dírách to krapet drncá, ale drží, neuskakuje....
Zadní Koni se i po cca 50 tis km "tváří" velmi OK, ale neměřil sem je...