Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
Re: N53B30O0
Ale to je jenom 6er, ne:)?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Už jsem se lek, že má jít o E92 M3, ale pravda 6er to je nápad!
To se to radí snadno..
Jenom když 4kolka musí prostě být dopřál bych si sedan E90 330i v nějakém Performance paketu (?) a se skivakem!
S tím se na dovo taky dá, resp. ty upgrade tuning díly by měly pasovat i z Touru.

https://shop.r10s.jp/bmp/cabinet/010913 ... 770968.jpg
Jinak u Coupé jsou N52 naladěný taky na 200kW tak aspoň by trochu bylo z čeho vybírat..

Jenom když 4kolka musí prostě být dopřál bych si sedan E90 330i v nějakém Performance paketu (?) a se skivakem!

Jasně já myslel furt N53 manualis třeba mladší z konce výroby či v nějaké edici, což?TANN3R píše:Jenže Pavproch chce jen atmosféru, R6, manuál, kombi... Takže z dnešní produkce si nic nevybere.

https://shop.r10s.jp/bmp/cabinet/010913 ... 770968.jpg
Jinak u Coupé jsou N52 naladěný taky na 200kW tak aspoň by trochu bylo z čeho vybírat..
Re: N53B30O0
Zdravím pani chcem sa informovať či sa niekto nestretol s podobným problémom ako mám ja. Prvý ranný start auto naštartuje krásne následne postupne klesajú otáčky až pridu na hodnotu okolo 650 kde sa chvíľku držia potom snimi zamáva hore dole a motor ide nekultivovane. Samozrejme ked mierne pridám ide Ok. Tak isto ak po štarte hneď idem preč a nečakám napr pred bránou tak si to človek ani nevšimne. Po prejdení 3 km a zastavení to už nerobí motor si drží pekne voľnobežné otáčky.
Link na video https://youtu.be/jZr-vg1cYzA
Link na video https://youtu.be/jZr-vg1cYzA
Re: N53B30O0
Moze to byt viac veci, ale pripravil by som sa na vymenu vstrekovacov, typicke prejavy ak su tam aj vibracie, pripadne kontrolka motora. Ak ti to len nedrzi volnobeh tak to je este ten lepsi pripad.
Naposledy upravil(a) kompre dne sob 21.10.2017 09:40, celkem upraveno 1 x.
Re: N53B30O0
To budou nejspíš vstřiky, měl jsem stejně příznaky.
Re: N53B30O0
No kontrolka nesvieti ani žiadnu poruchu nemám v pamäti závad. Vstreky boli menené cca 75000 km dozadu, sviečky sú nové.
Vibrácie niesu len to zo začiatku nedrží správne voľnobeh prejdem 2-3 km a je všetko ok na voľnobehu. Čo sa týka jazdi tam nepociťujem žiadne nedostatky.
Vibrácie niesu len to zo začiatku nedrží správne voľnobeh prejdem 2-3 km a je všetko ok na voľnobehu. Čo sa týka jazdi tam nepociťujem žiadne nedostatky.
Re: N53B30O0
Jak říkám, měl jsem uplně stejné příznaky.. Vyměnil jsem svíčky, zapal. cívky.. furt nic, pomohla až výměna vstřiků za nové, ty staré špatně rozprašovali. Při zátěži to nebylo poznat, ani po zahřátí auta.. Vždy jen ráno.
Jinak ještě jsem to poznal aji na svíčkách. Byli černé.
Pokud bys měnil vstřiky tak s indexem 11 a výš.
Jinak ještě jsem to poznal aji na svíčkách. Byli černé.
Pokud bys měnil vstřiky tak s indexem 11 a výš.
Re: N53B30O0
redy19 píše:Jak říkám, měl jsem uplně stejné příznaky.. Vyměnil jsem svíčky, zapal. cívky.. furt nic, pomohla až výměna vstřiků za nové, ty staré špatně rozprašovali. Při zátěži to nebylo poznat, ani po zahřátí auta.. Vždy jen ráno.
Jinak ještě jsem to poznal aji na svíčkách. Byli černé.
Pokud bys měnil vstřiky tak s indexem 11 a výš.
Prisimta čo myslíš tým indexom? Poprípade kde ho nájdem na vstrekovaci?
Ďakujem
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Index je to dvojmístné číslo za pomlčkou. Tj. na obrázku níže to je to 07 za 1353 7585261-07, ale vstřikovač s indexem -07 nebrat. Správné BMW číslo si najdi podle VIN auta v ETK.

Pokud budeš kdekoliv nějaké injektory kupovat, tak buď nové, nebo po vyčištění a otestování v http://www.jetservis.cz/kontakt (jedinný servis benzínových vstřikovačů v ČR) a pochopitelně s protokolem. A ty vstřikovače musí mít index -10 a vyšší. Všechny injektory montované do přímovstřiků od výroby a po svolávacích akcích s indexem -04 až -07 byly nespolehlivé, nic nevydržely. Od indexu -09 už lepší, jistota je 10 a výše, momentálně se vyrábí nebo prodávají jako remanufaktured s indexem -11.
Návod na výměnu najdeš tady http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm


Pokud budeš kdekoliv nějaké injektory kupovat, tak buď nové, nebo po vyčištění a otestování v http://www.jetservis.cz/kontakt (jedinný servis benzínových vstřikovačů v ČR) a pochopitelně s protokolem. A ty vstřikovače musí mít index -10 a vyšší. Všechny injektory montované do přímovstřiků od výroby a po svolávacích akcích s indexem -04 až -07 byly nespolehlivé, nic nevydržely. Od indexu -09 už lepší, jistota je 10 a výše, momentálně se vyrábí nebo prodávají jako remanufaktured s indexem -11.
Návod na výměnu najdeš tady http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm

Re: N53B30O0
Mně to dělá taky něco podobného. Jen za studena. Motor sebou při tom docela škubne a pak běží docela hrubě, jakože jsou znatelné vibrace. Do té doby běží hladce. To škubnutí není hned po startu. Ale tak do minuty. Typicky když čekám než se mi otevře brána plus pár vteřin na víc. Prostě to cukne když zrovna vyjíždím. Je to docela nepříjemné. Tak tak že nechcipne. Za tepla už ok.
A ted se k tomu pridala další věc a to že motor startne a hned chcipne. Stane se to jen někdy a nikdy se mi to nestalo když je motor studený. Spíš když někam jedu odstavim auto za hodinu přijdu startnu a jak otáčky padají tak prostě chcipne. 1-2s po startu. Startnu znova a už ok.
Na diag žádné chyby nejsou. Live data taky vypadají ok, ale to ještě nemusí znamenat že jsou ty vstřiky ok.
Takže toto obojí může být či pravděpodobně je vstřikama?
Na minulém bmw s motorem m62 se přesně takto projevovala mrtvá váha. Myslím to chcipnutí hned po startu. Taky jsem měnil kde co a furt to bylo čím dál horší až už v podstatě nebylo možné motor nastartovat vubec. Pomohla výměna váhy vzduchu
Diky
A ted se k tomu pridala další věc a to že motor startne a hned chcipne. Stane se to jen někdy a nikdy se mi to nestalo když je motor studený. Spíš když někam jedu odstavim auto za hodinu přijdu startnu a jak otáčky padají tak prostě chcipne. 1-2s po startu. Startnu znova a už ok.
Na diag žádné chyby nejsou. Live data taky vypadají ok, ale to ještě nemusí znamenat že jsou ty vstřiky ok.
Takže toto obojí může být či pravděpodobně je vstřikama?
Na minulém bmw s motorem m62 se přesně takto projevovala mrtvá váha. Myslím to chcipnutí hned po startu. Taky jsem měnil kde co a furt to bylo čím dál horší až už v podstatě nebylo možné motor nastartovat vubec. Pomohla výměna váhy vzduchu
Diky
Re: N53B30O0
Vyber sviečky a kukni ich stav. Ak bude jedna čierna alebo viac tak tá tryska je vadná úplne. To čo mne robí už je znak že už nepracujú tak ako majú = nutne plánovať výmenu.
Re: N53B30O0
ok, asi mi nezbyde než to začít řešit.
jdete do repase, nebo nových? nové jsou nové, to chápu. ale repas asi bude dost levnější. nebo je s tím problém? repas dělají v hradci, ne?
díky za názory
jdete do repase, nebo nových? nové jsou nové, to chápu. ale repas asi bude dost levnější. nebo je s tím problém? repas dělají v hradci, ne?
díky za názory
Re: N53B30O0
Pokud budeš mit černé svíčky, tak vstřiky jsou uplně v prdeli a repas už nejspíš nebude možný.
Byl to i můj případ.. z Hradce se mě vratili s tím že už nejsou opravitelné.
Za jeden vstřik berou 500kc.. Takže tohle jsem mohl ušetřit, ale kdo to má vědět.
Byl to i můj případ.. z Hradce se mě vratili s tím že už nejsou opravitelné.
Za jeden vstřik berou 500kc.. Takže tohle jsem mohl ušetřit, ale kdo to má vědět.

Re: N53B30O0
ok, takže to vypadá že černá svíce = pravděpodobně mrtvý vstřik
svíce jsem měnil cca v březnu. kvůli nečemu jsem je měl venku zase v květnu (asi jsem něco řešil) mám z toho fotky. dvě jsou hnědo černé, plus ještě jedna taky ale trochu více do černa a tři jsou černé total.
to budou krásné vánoce...
vidím to na 6x vstřik 
kdyby někdo věděl o nějakých vstřikách po repasu co jsou ok, tak kontakt klidně do sz. na bazoši jsou jen dva kusy
svíce jsem měnil cca v březnu. kvůli nečemu jsem je měl venku zase v květnu (asi jsem něco řešil) mám z toho fotky. dvě jsou hnědo černé, plus ještě jedna taky ale trochu více do černa a tři jsou černé total.
to budou krásné vánoce...


kdyby někdo věděl o nějakých vstřikách po repasu co jsou ok, tak kontakt klidně do sz. na bazoši jsou jen dva kusy

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Hele, novej vstřik bych měl za 3000,- kus
index ten poslední co je v prodeji teď ...
Jen si nejprve sundej rail, aby jsi tam neměl bordel z přidřený vysokotlaký pumpy

Jen si nejprve sundej rail, aby jsi tam neměl bordel z přidřený vysokotlaký pumpy

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Tak během dnešních 600 km s 3er sa 4x rozsvítala kontrolka mazání a zároveň to zežralo asi 1/2litru woleje.... to sem kura zvědav co nastane dříff: esli preventivní výměna drivetrainu nebo odtah z důvodu zadření a nucená výměna drivetrainu..... 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
neska zpět skrz respubliku zase asi 500 kma rozsvítila sa enem raz.... asi sa to zlepšilo... 

Re: N53B30O0
Takže jsem dneska zkontroloval svice co tam jsou od jara.
4. a 6. Válec svice černá jak bota a smrdí benzínem. Ostatní vice meně do hněda. Některé spíš hnědé jiné víc do hněda.
Koukal jsem na indexy na vstřikách co tam jsou:
09, 07, 01, 09, 06, 01
Nevěděl jsem že existuje i index 01. Kontroloval jsem to desetkrát a i vyfotil.
To mattyx: v railu nic neni. Jen namodralý benzin (verva).
Taky jsem mluvil dneska s jet servisem a v podstatě krom par jednoduchých testů (tvar prutok paprsku těsnost vstriku, el test izolace apod) jde o to že ten vstřik vyčistí v ultrazvuku. A pak znova kontrola na stolici. Nic moc vic jsem ani nečekal za 550kč. Žádné díly se nemění krom snad těsněni na špici trysky, ale ani to myslím není v ceně.
Co myslíte, má to cenu zkoušet repasovat?
4. a 6. Válec svice černá jak bota a smrdí benzínem. Ostatní vice meně do hněda. Některé spíš hnědé jiné víc do hněda.
Koukal jsem na indexy na vstřikách co tam jsou:
09, 07, 01, 09, 06, 01
Nevěděl jsem že existuje i index 01. Kontroloval jsem to desetkrát a i vyfotil.
To mattyx: v railu nic neni. Jen namodralý benzin (verva).
Taky jsem mluvil dneska s jet servisem a v podstatě krom par jednoduchých testů (tvar prutok paprsku těsnost vstriku, el test izolace apod) jde o to že ten vstřik vyčistí v ultrazvuku. A pak znova kontrola na stolici. Nic moc vic jsem ani nečekal za 550kč. Žádné díly se nemění krom snad těsněni na špici trysky, ale ani to myslím není v ceně.
Co myslíte, má to cenu zkoušet repasovat?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
tyhle indexový čísla určitě ani nerepasuj a ani to nezkoušej, to nemá smysl. A ty co máš černé svíce by stejně neprošly testem těsnosti.
Každopádně HFPF asi v prdeli nebude, ale k sadě nových vstřiků ... no však víš
Každopádně HFPF asi v prdeli nebude, ale k sadě nových vstřiků ... no však víš

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
Tak tak, minimálně ty dva vstřiky budou po smrti.