SMC jednotky jsou pro xenony a tím pádem je to jasné, abys měl FLA potřebuješ LM II který již má AHL v sobě tudíž tahání drátů aby ti fungovali dynamicxenony.
ACC 1 měli předface e65 a ACC2 poface vypadá trochu jinak ale nic navíc asi neumí akorát se mi zdá že více žere, ve městě to bude asi nastejno, ale myslel jsem v dálničním režimu z kopce pustíš plyn a auto vypne vstřiky tudíž spotřeba 0, ale při jízdě na ACC si neustále drží auto pod plynem na cca 7l.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
ACC2 - měl jsem na mysli ACC Stop&Go, které i zastaví a pak se rozjede, ale to se do E65 nedávalo, až do F, jak jsem zjistil, v E63/4 po FL bylo
- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Zdravim, dodelaval jsem letos do 750i 2007, mela puvodne zrcatko se vsim mimo gto, podle etk jsem si nasel cislo zrcatka, ktere potrebuji. Existuje asi milion verzi, predevsim s 434MHz, nakonec v cele Evrope nalezeno a koupeno jedine v Madarsku, nove , za ctvrtinu ceny noveho. Namontovano Luciferem pokud vim plug and play a vse fungovalo. Trochu opruz je se sparovanim, clovek si s tim musi pohrat, mit novou baterii v puvodnim ovladaci, zkusit ruzne vzdalenosti ovladace a zrcatka pri prenosu signalu, ale nakonec u me vse funguje. Pouzivam to na vrata a garaz, oboji Hörmann 868MHz s pevnym kodem.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
jen pro zajímavost, nemáš někde part no. toho zrcátka, které jsi koupil?
ještě k té frekvenci, podle toho co jsem pozjišťoval jde o frekvenci dálkového ovládání auta, to GTO by mělo být univerzální (minimálně frekvence 434 a 868 a pevný i plovoucí kód), no, uvidíme
ještě k té frekvenci, podle toho co jsem pozjišťoval jde o frekvenci dálkového ovládání auta, to GTO by mělo být univerzální (minimálně frekvence 434 a 868 a pevný i plovoucí kód), no, uvidíme

- scooter_x
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 15.05.2011 00:00
- Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Je to tohle : 9159121
Podle katalogu stale aktualni verze, na vice modelu, s 868MHz. Psal jsem predtim s plnou vybavou, doplnim - s plnou vybavou bez kompasu, ten jsem ani nechtel.
S temi frekvencemi jsem nechtel laborovat nebo to na nekolikrat zkouset, na nekterych zrcatkach je primo napsano 434MHz, na nekterych 868MHz a na nekterych neni nic. Ja shanel prave tohle, protoze to je posledni evoluce, ktera uz nema (mozna prozatim) nastupce a ma jiste 868MHz a origo ovladani od vrat ma taky 868MHz. Ciste teoreticky je ta frekvence polovicni/dvojnasobna, tak to nejak muze jit obejit, ale tim jsem se nezabyval.
Podle katalogu stale aktualni verze, na vice modelu, s 868MHz. Psal jsem predtim s plnou vybavou, doplnim - s plnou vybavou bez kompasu, ten jsem ani nechtel.
S temi frekvencemi jsem nechtel laborovat nebo to na nekolikrat zkouset, na nekterych zrcatkach je primo napsano 434MHz, na nekterych 868MHz a na nekterych neni nic. Ja shanel prave tohle, protoze to je posledni evoluce, ktera uz nema (mozna prozatim) nastupce a ma jiste 868MHz a origo ovladani od vrat ma taky 868MHz. Ciste teoreticky je ta frekvence polovicni/dvojnasobna, tak to nejak muze jit obejit, ale tim jsem se nezabyval.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Ahoj,mám F10 (r.2010) a nevím přesně k čemu je kamera ve vnitřním zpětném zrcátku. Domnívám se, že to může souviset s automatickým přepínáním dálkovým světel. Je to tak? Kamera je na držáku zrcátka a na samotném zrcátku (jeho zadní pravé straně) je další kamera nebo nějaký senzor. Ten má jakou funkci?
Dá se kamera použít i na další funkce jako speed limit, bezpečnostní skříňka videozáznamu jízdy nebo hlídání jízdních pruhů? Nemám tyto funkce ve výbavě, ale na panelu u řidiče je vidět, že má indikaci jízdních pruhů. Fyzické tlačítko na aktivování této funkce však ve voze není.
Existuje možnost, jak tyto funkce (nebo alespoň některé z nich) aktivovat? SW úprava? Aktualizace FW kamery?
Díky za reakci.

Dá se kamera použít i na další funkce jako speed limit, bezpečnostní skříňka videozáznamu jízdy nebo hlídání jízdních pruhů? Nemám tyto funkce ve výbavě, ale na panelu u řidiče je vidět, že má indikaci jízdních pruhů. Fyzické tlačítko na aktivování této funkce však ve voze není.
Existuje možnost, jak tyto funkce (nebo alespoň některé z nich) aktivovat? SW úprava? Aktualizace FW kamery?
Díky za reakci.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Vnitřní zpětné zrcátko - upgrade, retrofit ?
Ta velká kamera ze předu je pro FLA (automatické dálkové světla), to čidlo z boku ze předu snímá denní světlo aby se ti nestmavila zrcátka a v zrcátku zevnitř je čidlo podle kterého se zatmí když ti někdo svítí do špíglu. Na nic jiného to nevyužiješ.