Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
x6 zkušenosti
Re: x6 zkušenosti
palubka krásná, ale ta karbonova folie je na blití, fuj, to ten bežovej interier uplně zničilo.
Re: x6 zkušenosti
Folia bol kompromis, origo je tam hlinik, na ten som alergicky v bmw, jednak sa mi nepaci a do bezoveho uz vobec, a bol aj dotukany, chcel som kupit origo listy cierne alebo nieco v tom duchu, drevo tiez nemusim, ale nenasiel som nic , cierna folia by nevyzerala dobre hladka takze som supol toto ked tak to vie byt za 5 minut dole:)Samozrejme opat jedna z veci ktora je individualna kazdemu sa paci nieco ine...
Re: x6 zkušenosti
Jsem vahal jestli sem psat nebo ne, ale preci jen hodim me dojmy po dvou dnech a par set km s tim podivnym UFO, X6 4.4 biturbo.
Podvozek - na rovnem asfaltu vytecny. Tvrde, presne rizeni, volant jde sportovne ztuha a ma skvelou odezvu od kol. Zatacky auto na svou velikost a vysku reze bravurne, diky tuhemu spodku minimalni naklony, citelne znat zadni nahon. Pruser nastava na nerovnem povrchu, nedejboze cokoli co pripomina nezpevnenou cestu. Je citit doslova kazdy hrbol, kazda lehka nerovnost, kazdy kaminek. Idealni podvozek na nemecke dalnice.
Brzdy dobre doplnuji podvozek, fajn citelne, fajn davkovatelne.
Karoserie - asi to nej na celem aute. Vzhledove proste bomba, ale hlavne skvela aerodynamika. Obtekani vzduchu exelentni, hlukovy rozdil 100 - 180km/h minimalni. Tohle se hodne povedlo, opravdu hodne.
Motor - 500 koni toho nesmyslnyho motoru mi prislo idealni pro vyuziti vyse zmineneho podvozku. Ve spojeni podvozku a tvaru kastle auto dava smysl jako agresivni hajzl na dalnicni povrchy. Perfektni reakce na jakoukoli zmenu polohy plynu.
Interier - hruza. Hruza, hruza. Vsechno tvrdy, nechapu proc to tak zprznili. Hrozne odflaknuty, nemuzu si pomoct. Tvrde plasty, to co je radoby polstrovane ma s mekkym spolecneho asi jako plast potazeny kuzi. Plastove tlacitka pusobi dojmem ze odpadnou. Nesmyslne ovladani, napr intenzita odvetrani sedacek jen pres idrive, tlacitko je jen on-off. Stejne tak vyhrivani. Plasty vrzou, dvermi pocinaje pres palubku, stredovou konzoli, zadek, vsechno vrze. Kvalita interieru naprosto nekoresponduje se vzhledem auta, tohle proste posrali.
Vyhled z auta - vyhoda vyssiho posazu, dozadu bida: strilna misto zadniho okna hrozne omezuje vyhled, stredove zpetne zrcatko je spis pro pocit nez pro funkci. Couvaci kamera je must-have. Ze zadnich sedacek dost stisneny dojem diky vyraznemu svazovani strechy, ale pro deti ok.
Kufr - pomerne velky, diky sklonu nijak nehluci diky absenci ostre horni hrany. Objemny kurf byl obetovan ve prospech aerodynamiky, coz dava smysl.
Celkovy dojem - auto delane na vyhlazeny asfalt, jako stvorene pro dynamickou az agresivni jizdu s vyhodou lepsiho prehledu o deni na silnici. Vyssi teziste je ale znat, v ostrych zatackach rozhodne nema jistotu sportovniho auta, nicmene v porovnani s beznym SUV exceluje. Jakykoli rozbitejsi asfalt, nedejboze naznak nezpevnene cesty ale udelaji z rizeni strastiplny zazitek.
IMO idealni auto pro lidi, pro ktere je vnejsi sexy vzhled dulezitejsi nez to, ze opravdu sportovni auto to diky vyssimu tezisti nikdy nebude a do terenu nesmi ani nahlednout, a kteri mu prave pro svuj vzhled a sportovnejsi projev odpusti absenci vychytaneho interieru a ne prilis velke pohodli. Vezmete sportovni sedan, posadte jej na tvrdy vysoky podvozek a mate X6.
Podvozek - na rovnem asfaltu vytecny. Tvrde, presne rizeni, volant jde sportovne ztuha a ma skvelou odezvu od kol. Zatacky auto na svou velikost a vysku reze bravurne, diky tuhemu spodku minimalni naklony, citelne znat zadni nahon. Pruser nastava na nerovnem povrchu, nedejboze cokoli co pripomina nezpevnenou cestu. Je citit doslova kazdy hrbol, kazda lehka nerovnost, kazdy kaminek. Idealni podvozek na nemecke dalnice.
Brzdy dobre doplnuji podvozek, fajn citelne, fajn davkovatelne.
Karoserie - asi to nej na celem aute. Vzhledove proste bomba, ale hlavne skvela aerodynamika. Obtekani vzduchu exelentni, hlukovy rozdil 100 - 180km/h minimalni. Tohle se hodne povedlo, opravdu hodne.
Motor - 500 koni toho nesmyslnyho motoru mi prislo idealni pro vyuziti vyse zmineneho podvozku. Ve spojeni podvozku a tvaru kastle auto dava smysl jako agresivni hajzl na dalnicni povrchy. Perfektni reakce na jakoukoli zmenu polohy plynu.
Interier - hruza. Hruza, hruza. Vsechno tvrdy, nechapu proc to tak zprznili. Hrozne odflaknuty, nemuzu si pomoct. Tvrde plasty, to co je radoby polstrovane ma s mekkym spolecneho asi jako plast potazeny kuzi. Plastove tlacitka pusobi dojmem ze odpadnou. Nesmyslne ovladani, napr intenzita odvetrani sedacek jen pres idrive, tlacitko je jen on-off. Stejne tak vyhrivani. Plasty vrzou, dvermi pocinaje pres palubku, stredovou konzoli, zadek, vsechno vrze. Kvalita interieru naprosto nekoresponduje se vzhledem auta, tohle proste posrali.
Vyhled z auta - vyhoda vyssiho posazu, dozadu bida: strilna misto zadniho okna hrozne omezuje vyhled, stredove zpetne zrcatko je spis pro pocit nez pro funkci. Couvaci kamera je must-have. Ze zadnich sedacek dost stisneny dojem diky vyraznemu svazovani strechy, ale pro deti ok.
Kufr - pomerne velky, diky sklonu nijak nehluci diky absenci ostre horni hrany. Objemny kurf byl obetovan ve prospech aerodynamiky, coz dava smysl.
Celkovy dojem - auto delane na vyhlazeny asfalt, jako stvorene pro dynamickou az agresivni jizdu s vyhodou lepsiho prehledu o deni na silnici. Vyssi teziste je ale znat, v ostrych zatackach rozhodne nema jistotu sportovniho auta, nicmene v porovnani s beznym SUV exceluje. Jakykoli rozbitejsi asfalt, nedejboze naznak nezpevnene cesty ale udelaji z rizeni strastiplny zazitek.
IMO idealni auto pro lidi, pro ktere je vnejsi sexy vzhled dulezitejsi nez to, ze opravdu sportovni auto to diky vyssimu tezisti nikdy nebude a do terenu nesmi ani nahlednout, a kteri mu prave pro svuj vzhled a sportovnejsi projev odpusti absenci vychytaneho interieru a ne prilis velke pohodli. Vezmete sportovni sedan, posadte jej na tvrdy vysoky podvozek a mate X6.
Re: x6 zkušenosti
Díky, moc hezky napsané, hlavně je to ze života. Přesně něco takového bych od X6 očekával, prostě rychlý, bezpečný, dálniční express, akorát škoda toho twin turba, tam to asi nedopadne, i když popravdě po něm občas v inzerci koukám, teda hlavně tam kde je napsáno motor vyměněn
Ten tvůj pocit z interiéru vypadá celkem strašidelně, jako kdyby jsi seděl v nějakém autě z dob dávno dávno minulých, ale je to o tom pocitu no, musím se o tom sám přesvědčit, popravdě myšlenka výměny 6er na úkor X6 je čím dál tím slabší a slabší.


Ten tvůj pocit z interiéru vypadá celkem strašidelně, jako kdyby jsi seděl v nějakém autě z dob dávno dávno minulých, ale je to o tom pocitu no, musím se o tom sám přesvědčit, popravdě myšlenka výměny 6er na úkor X6 je čím dál tím slabší a slabší.


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
mě třeba u e7x vadí že plasty sou jak z popelnice, všecko je takovy fakt levny i na 3er, natož na tudle třídu a pak mi děsně vadí že jsou vidět plechy dveří jak ve Fabii, to je hnus. včera jsem v jedné X5 natočil takovou malou videoreportáž, ale radši to sem dávat nebudu 

Re: x6 zkušenosti
Hoď odkaz ... mám blbou náladu a chci se pobavit 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
Podle snejka je ten motor obrovskej zaser, jednak prakticky cokoli v nem je specificky vyvinuto pro nej, druhak se mohutne sypou a o cenach za opravy si asi "nerobme ziadne zaluzie". Ale projev je opravdu monstrozni, rozjezd z 0 na 60 je otazka snad deseti metru, akcelerace neprestava v celem rozsahu do 200km/h a je neuveritelne linearni. Zadny propad, zadny kopanec, je to tam kdykoli je potreba a plyn je opravdu znat kazdych par milimetru pohybu. Z motoru jsem byl uplne nepokryte nadsen, ze spotreby uz mene (cca 20 litru / 100 je lehky podprumer, ostrejsi jizda 25), bohuzel nespolehlivost je vyhlasena. Zvuk z vyfuku bez komentare, proste porno.
Interier me opravdu zklamal, naopak aerodynamika a chovani podvozku na dobrem (!) asfaltu je excelentni, tak skvele chovani jsem necekal. Pomalu se s tim jezdit neda. Naopak to koupit v slabe motorizaci by bylo jako poridit 2.0TDi v M3 podvozku, podle me kdyz uz, tak co nejsilnejsi motor.
Ja osobne bych to nechtel, jsem zhyckanej pohodlim 7er a tankoznim chovanim X5. Ale rozhodne to auto ma co nabidnout.
Interier me opravdu zklamal, naopak aerodynamika a chovani podvozku na dobrem (!) asfaltu je excelentni, tak skvele chovani jsem necekal. Pomalu se s tim jezdit neda. Naopak to koupit v slabe motorizaci by bylo jako poridit 2.0TDi v M3 podvozku, podle me kdyz uz, tak co nejsilnejsi motor.
Ja osobne bych to nechtel, jsem zhyckanej pohodlim 7er a tankoznim chovanim X5. Ale rozhodne to auto ma co nabidnout.
-
magyar
- Člen Klubu
- Příspěvky: 430
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: x6 zkušenosti
...alebo v E70. Málokto si to prizná, alebo keď má E70 čí E71 a v živote nesedel v "starej škole", tak to ani nepochopí a nechápe to hanenie. U Snejka som jednu E70 v dosť brutálnej náloži nazval jednoducho plasťákom, lebo to sa fakt nedá inak popísať, tak hrozný a predražený šit a to meno mu aj ostaloSweden píše:Ten tvůj pocit z interiéru vypadá celkem strašidelně, jako kdyby jsi seděl v nějakém autě z dob dávno dávno minulých, ale je to o tom pocitu no...



To znie ako N73B60... mínus tie starostidogeatdog píše:Zadny propad, zadny kopanec, je to tam kdykoli je potreba a plyn je opravdu znat kazdych par milimetru pohybu.

d(- -)b
Re: x6 zkušenosti
JaraXi, E7co? X5nebo6?
Vyjel jsem s tou mou popelnicí z garáže abych lépe viděl, a žádný plech. Tedy pokud neotevřu dveře
Nebo jako že v E53 nejsou vidět a v novějším modelu ano?
Vyjel jsem s tou mou popelnicí z garáže abych lépe viděl, a žádný plech. Tedy pokud neotevřu dveře

Nebo jako že v E53 nejsou vidět a v novějším modelu ano?

Re: x6 zkušenosti
E53 je totiž ještě poměrně kvalitně vyrobena.
Re: x6 zkušenosti
a co X6 40d ? Taky nespolehliva ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: x6 zkušenosti
Tady si ji koupil jeden starší pán...jetou..první závada uhnity kabel startér..pak odešlo turbo..a nakonec filtr pevných částic...dal za ní docela balík a hned do toho další nasypal...brabus666 píše:a co X6 40d ? Taky nespolehliva ?
Re: x6 zkušenosti
klasika, naftu nekupovat a X6 taky ne, no a ta kombinace je uplně masakr.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: x6 zkušenosti
Dneska asi buď nové na 3 roky a nebo pořád jen draze opravovat. Ja se byl pred dvouma tydnama podivat na E70 210kw a ještě ze jsme nechali udělat prohlídku v Bmw,to napocital na 160tis kč co vsechno tam bylo špatně a to nebyla řeč o rozvodech+ca. po slevách a bla bla 55tis kč..Nejsem žádný chudák,ale dat ze startu chtě nechtě 200tis za servis a vše okolo,mě zase poslalo zpět na zem do mojeho starého veterána který dostal jeste předposlední šanci po tom,co odešla váha vzduchu která nestála ani tolik co předkupní prohlidka X5
Re: x6 zkušenosti
Moc to nechapu auto za 2-2,5 míče a ty doufáš, že koupíš E70 za 400 a bude to voňavka ? Tak takhle to určitě nefunguje
Jarax nabízí e53 za 230 a to si myslim, jeste dalsi 50-100 sežere do A1 top stavu.
Občas mě připadá, že lidni nutně, když kupujou BMW tak to musí být voňafka top stva A1 a samozřejmě za zlomek ceny na pořízení. Kdyby ke mě někdo takvoý přijel prohodím ho skrz dveřmama a jelikož sem kliďas, tak si auta nechám, protože tohle by bylo něco na mě
Na druhou stranu, kdyby ti někdo dal faktury a prokázal, že tam je vše OK a cenovka by byla 700-800 (za 06-07) tak mu asi poděkuješ a pojedeš dál
Good luck s koupením "nového" BMW E70 je drahá srando no.

Občas mě připadá, že lidni nutně, když kupujou BMW tak to musí být voňafka top stva A1 a samozřejmě za zlomek ceny na pořízení. Kdyby ke mě někdo takvoý přijel prohodím ho skrz dveřmama a jelikož sem kliďas, tak si auta nechám, protože tohle by bylo něco na mě

Na druhou stranu, kdyby ti někdo dal faktury a prokázal, že tam je vše OK a cenovka by byla 700-800 (za 06-07) tak mu asi poděkuješ a pojedeš dál

Good luck s koupením "nového" BMW E70 je drahá srando no.
Re: x6 zkušenosti
Zase špatné vlákno
, ale taková univerzální debata...přisadím si také k Arniemu.
Určil jsem si 300 - 400kil na nějaké auto. Zjistil jsem, že BMW i se servisem by šlo - můj sen.
Také by se mi líbila nějaká E70 nebo F.
Po dlouhých studiích tady mi vyšla E53 předface "zatím" se servisem, který je na dané auto nejlevnější, a LPG 300kil.
Face bude 100kil+ s dražším servisem, pořád je to E53, ale někdo namítá, že je to předpotopní.
Takže nějakým laickým odhadem se s E70 "ve stavu" pod půl mega a ještě dražším servisem nemůžeš dostat ani omylem.
A koupit si z posledního za 350kil+ E70ku a pak do toho rvát zahradní hadice
a pořád něco řešit, někam jezdit, být co chvíli bez auta....
Mám předpotopní hloupou a uskákanou X5, zatím jezdí s nepodstatnýma mouchama, jsem spokojený, nemusím nic důležitého řešit zatím, jeden den s náhradním novým vozidlem od koncernu mě v tom jenom utvrdil.
I ta starka, když někam dojedu vzbuzuje rozruch

Určil jsem si 300 - 400kil na nějaké auto. Zjistil jsem, že BMW i se servisem by šlo - můj sen.
Také by se mi líbila nějaká E70 nebo F.
Po dlouhých studiích tady mi vyšla E53 předface "zatím" se servisem, který je na dané auto nejlevnější, a LPG 300kil.
Face bude 100kil+ s dražším servisem, pořád je to E53, ale někdo namítá, že je to předpotopní.
Takže nějakým laickým odhadem se s E70 "ve stavu" pod půl mega a ještě dražším servisem nemůžeš dostat ani omylem.
A koupit si z posledního za 350kil+ E70ku a pak do toho rvát zahradní hadice

Mám předpotopní hloupou a uskákanou X5, zatím jezdí s nepodstatnýma mouchama, jsem spokojený, nemusím nic důležitého řešit zatím, jeden den s náhradním novým vozidlem od koncernu mě v tom jenom utvrdil.
I ta starka, když někam dojedu vzbuzuje rozruch

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: x6 zkušenosti
Hlavně u sousedů jak tu bylo už řečeno....



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: x6 zkušenosti
Chápu že do auta vzdycky po koupi nasypes,o tom žádná.Ale myslim,že skoro 10let stará E 70 za 400tis může byt aspon trochu rozumě servisovaná.Za 5ku jsem dával taky raketu kdyz byla nová a ted nestoji ani desetinu a servisovaná je tak ze bych se ji nestidel prodávat.
Re: x6 zkušenosti
Matrose: Za 400 to bude vrána to přeci musíš vědět, nebo ? To že X modely drží "ukrutnou" cenu neznamená, že za 400 bude Ok, NEBUDE. Takže jestli bude Ok připrav si těch 700-800, za 10 let starou paštiku, ale toho se zas žádnej pacient nezbaví, protože ví co do toho nasypal a ví, že mu to nidko nedá.
Nemyslím si, že seženeš za 300 ani Top E53, tak tím si odpovíš sám na E70, kolik by teda musela stát.
A kdyby jsi mě hnal do BMW na kontorlu hnal bych já tebe holí před sebou
buď vím co jedu kupovat (za zádama s profíkema) nebo nejedu kupovat. v BMW stejně o těhle autech budou vědět kulový!
A pořád si stojím za svým, jak se někde ukáže vrtule lidi chcou top zeservisovaný auto a to já prostě nechápu. Za mě je to spíš obráceně u modrobílých, když už to někdo prodává tak většinou dle ceny to bude vypečenej kousek, kterej za to nestojí.
PS: Vzpomínám si, že po kopi X5 sem do ní zařval hend na začátek 25litrů a to snad byly jen kapaliny
Nemyslím si, že seženeš za 300 ani Top E53, tak tím si odpovíš sám na E70, kolik by teda musela stát.
A kdyby jsi mě hnal do BMW na kontorlu hnal bych já tebe holí před sebou

A pořád si stojím za svým, jak se někde ukáže vrtule lidi chcou top zeservisovaný auto a to já prostě nechápu. Za mě je to spíš obráceně u modrobílých, když už to někdo prodává tak většinou dle ceny to bude vypečenej kousek, kterej za to nestojí.
PS: Vzpomínám si, že po kopi X5 sem do ní zařval hend na začátek 25litrů a to snad byly jen kapaliny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: čtv 29.09.2011 00:00
Re: x6 zkušenosti
Arnie ma pravdu ..koupíš někde něco levně a pak do toho neskutečně zahucis...anebo si příplatis a stejně do toho zahucis
ale ním...
