Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ISTA D
ISTA D
Ahoj,
konečně jsem se dneska dokopal a nainstaloval ISTU D
mám tedy:
ISTU D v. 4.03.13 zdá se celkem běží
ISTA P v. 3.60.2.001 ještě neběží, protože nemám dost místa na disku. zkusím ještě pořešit
SDP v. 4.02.31
EDIBAS 7.3.0
K DCAN obyč kabel co s inpou jakštakš funguje
instaloval jsem dle několika návodů a je to teda opravdu paráda. jsem z toho sw nadšený. oproti INPA se to nedá moc srovnávat.
jediný krok co jsem neudělal je ten, že se mají překopírovat soubory SDP do složky PSdZ. opět z důvodu nedostatku místa na daném disku. v návodu se psalo, že tyto fily slouží k tomu aby bylo možné pracovat s auty řad F a G apod. což já nepotřebuji. mám to čistě pro sebe na svou E60lci. navíc tyto nové řady se děají přes ICOM což nemám viz výše a jelikož to mám v úmyslu používat jen pro sebe na svou e60 tak ani nemám v plánu používat. zatím.
nyní k problému:
moc jsem toho zatím nevyzkoušel, ale: můžu se pohybovat v různých jednotkách a vyčítat chyby. co ale nejde je chyby smazat.
také jsem zkoušel spustit kalibraci vtg protože mi v něm visí chyba o vyjetém oleji, který jsem vyměnil už na jaře. bez kalibrace se ale chyba vrací.
kalibrace se jakoby spustí, ale o pár minutách zjistím že se asi nic neděje a tak to přeruším. chybu z vtg samozřejmě také nelze přes ISTU smazat.
muj dotaz tedy je: je to o tom že jsem nepřekopíroval SDP data? ty data mají 70GB. musím udělat nějaké místo a překopnout to tam kam to patří.
další věc co jsem si všiml, je, že nemám status napětí na KL15 a KL30 vlevo nahoře. nemůže i to souviset? jak to odstranit?
na cartechnology.co.uk jsem se dočetl že by snad mělo stačit dopsat do ISTAGUI.exe.config:
<add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/>
ale tam se řešila starší verze ISTy a nové verze už to prý maji pořešené.
díky za rady a názory
PS: nebylo by opravdu od věci udělat tady sekci čistě o diag. já to napral sem, protože v mém případě řeším pětku. ale ten problém s autem zas tak nesouvisí. ještě možná do technických dotazů by to šlo. kdyžtak prosím Moderátory o přesunutí. děkuji
konečně jsem se dneska dokopal a nainstaloval ISTU D
mám tedy:
ISTU D v. 4.03.13 zdá se celkem běží
ISTA P v. 3.60.2.001 ještě neběží, protože nemám dost místa na disku. zkusím ještě pořešit
SDP v. 4.02.31
EDIBAS 7.3.0
K DCAN obyč kabel co s inpou jakštakš funguje
instaloval jsem dle několika návodů a je to teda opravdu paráda. jsem z toho sw nadšený. oproti INPA se to nedá moc srovnávat.
jediný krok co jsem neudělal je ten, že se mají překopírovat soubory SDP do složky PSdZ. opět z důvodu nedostatku místa na daném disku. v návodu se psalo, že tyto fily slouží k tomu aby bylo možné pracovat s auty řad F a G apod. což já nepotřebuji. mám to čistě pro sebe na svou E60lci. navíc tyto nové řady se děají přes ICOM což nemám viz výše a jelikož to mám v úmyslu používat jen pro sebe na svou e60 tak ani nemám v plánu používat. zatím.
nyní k problému:
moc jsem toho zatím nevyzkoušel, ale: můžu se pohybovat v různých jednotkách a vyčítat chyby. co ale nejde je chyby smazat.
také jsem zkoušel spustit kalibraci vtg protože mi v něm visí chyba o vyjetém oleji, který jsem vyměnil už na jaře. bez kalibrace se ale chyba vrací.
kalibrace se jakoby spustí, ale o pár minutách zjistím že se asi nic neděje a tak to přeruším. chybu z vtg samozřejmě také nelze přes ISTU smazat.
muj dotaz tedy je: je to o tom že jsem nepřekopíroval SDP data? ty data mají 70GB. musím udělat nějaké místo a překopnout to tam kam to patří.
další věc co jsem si všiml, je, že nemám status napětí na KL15 a KL30 vlevo nahoře. nemůže i to souviset? jak to odstranit?
na cartechnology.co.uk jsem se dočetl že by snad mělo stačit dopsat do ISTAGUI.exe.config:
<add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/>
ale tam se řešila starší verze ISTy a nové verze už to prý maji pořešené.
díky za rady a názory
PS: nebylo by opravdu od věci udělat tady sekci čistě o diag. já to napral sem, protože v mém případě řeším pětku. ale ten problém s autem zas tak nesouvisí. ještě možná do technických dotazů by to šlo. kdyžtak prosím Moderátory o přesunutí. děkuji
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: ISTA D
Chtělo by to hodit do Technické sekce. Ale nejdřív by pár lidí mohlo poradit 

Re: ISTA D
Cau,
SDP data opravdu nepotrebujes. Jsou pro programovani rady F & G.
Napeti kl 15 a 30 se zobrazuje dle me zkusenosti jen pres icom..
Pokud nemas icom a dobry zdroj napeti, tak bych istu p ani neinstaloval.
SDP data opravdu nepotrebujes. Jsou pro programovani rady F & G.
Napeti kl 15 a 30 se zobrazuje dle me zkusenosti jen pres icom..
Pokud nemas icom a dobry zdroj napeti, tak bych istu p ani neinstaloval.
Re: ISTA D
Ahoj souhlasím ISTA-P i na SSD disku a přes kabel - pomalé a velké riziko selhání. Osobní zkušenost - vyhozené peníze. Je lépe mít v okolí někoho kdo to má v malíčku a s programováním se na něj obrátit. ISTA-D to je celkem nutnost. 

Re: ISTA D
Ahoj,
Diky za reakce
Sdp uz mam take potvrzeno ze netreba
Kl15 a kl30 jde jen pres icom ktery nemam. Zkousel jsem nejaky odrb ale zatim mi to nejede. Jede to jen pro inpu
Istu p zatim nechavam stranou. Pro me to nema moc velky vyznam zvlast pres kdcan kabel. Urcite se nechystam na nejake prehravani sw v jednotkach. Maximalne kodovat funkce a to jde i pres ncs expert.
Ista d prozatimni zkusenost je super. Mnohem lepsi nez inpa. Zatim jsem zkalibroval vtg takze uz neni hlaska o vyjetem oleji, odblokoval webasto - nyni sleduji jak se chova dal a naridil jsem desulfatizaci nox katu.
Vecer budu zas chytrejsi. Ted nemam auto k dispozici
Diky za reakce
Sdp uz mam take potvrzeno ze netreba
Kl15 a kl30 jde jen pres icom ktery nemam. Zkousel jsem nejaky odrb ale zatim mi to nejede. Jede to jen pro inpu
Istu p zatim nechavam stranou. Pro me to nema moc velky vyznam zvlast pres kdcan kabel. Urcite se nechystam na nejake prehravani sw v jednotkach. Maximalne kodovat funkce a to jde i pres ncs expert.
Ista d prozatimni zkusenost je super. Mnohem lepsi nez inpa. Zatim jsem zkalibroval vtg takze uz neni hlaska o vyjetem oleji, odblokoval webasto - nyni sleduji jak se chova dal a naridil jsem desulfatizaci nox katu.
Vecer budu zas chytrejsi. Ted nemam auto k dispozici
Re: ISTA D
Muzes sem dat odkaz?
Re: ISTA D
Promin ale nemůžu
Za prvé aktuálně žádný nemám
Za druhé chtěl bych vidět toho střelce co když by ho měl by ho jen tak na přímo zveřejnil.
Je potřeba si uvědomit že je řeč o sw který je origo dost drahý a z šíření jeho hekmuté kopie bych řekl že docela kouká prokurátor, co myslíš?
Za prvé aktuálně žádný nemám
Za druhé chtěl bych vidět toho střelce co když by ho měl by ho jen tak na přímo zveřejnil.
Je potřeba si uvědomit že je řeč o sw který je origo dost drahý a z šíření jeho hekmuté kopie bych řekl že docela kouká prokurátor, co myslíš?
Re: ISTA D
co ma spolocne ista/d s inpou a preco by sa to malo porovnavat??? vobec nechapemRomanM3 píše: jsem z toho sw nadšený. oproti INPA se to nedá moc srovnávat.

Re: ISTA D
RomanM3 píše:Promin ale nemůžu
Za prvé aktuálně žádný nemám
Za druhé chtěl bych vidět toho střelce co když by ho měl by ho jen tak na přímo zveřejnil.
Je potřeba si uvědomit že je řeč o sw který je origo dost drahý a z šíření jeho hekmuté kopie bych řekl že docela kouká prokurátor, co myslíš?
No ja myslim ze to tak horke nebude kdyz se to vali na Internetu.Vetsinou to maji ulozene na Mega.nz.
Me slo akorat o to stahnout nejakou overenou verzi a v danem jazyce.
Nekde je jazyk oznaceny, nekde ne a nekde je multi- ne kulti !!!
Stahl jsem neco ale potrebuju vetsi Hdd na instalaci.Bohuzel nekdy ti diagnostika nerekne stejne nic.....no uvidim o kolik je to lepsi nez Dis v mem pripade s starou E39.
Re: ISTA D
Jak je to s češtinou?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: ISTA D
aktualne tak 1/3 je pocestena, bezne sa da stiahnut len EN,DE,RU verzia ale nieje problem vybavit CZ... inak na stare vrazdy je stale dobre mat aj DIS
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISTA D
- ANO, souvisí to, chyby smazat jdou, ale v dialogovém okně to požaduje vypnout zapalování. Jenže když to zapalování v autě vypneš, USB kabel K+DCAN tohle přes pin1 (=>Ignition) 16-pólu OBD-II neumí přenést do ISTA, tohle umí jen ICOM,RomanM3 píše:ISTA-D v. 4.03.13 celkem běží,
... co ale nejde je chyby smazat,
...další věc co jsem si všiml, je, že nemám status napětí na KL15 a KL30 vlevo nahoře. nemůže i to souviset?
... KL15 a KL30 jde jen pres icom ktery nemam. Zkousel jsem nejaky odrb ale zatim mi to nejede. Jede to jen pro inpu,
...dopsat do ISTAGUI.exe.config:<add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/>
- cca před 2 roky jsem žádal "ice.blade", aby rozšířil svoji nabídku o K+DCAN interface, který tohle umí, ale pravděpodobně se zatím žádný Číňan nenašel

- ale ty chyby smazat jsou, jen musíš ten požadavek na vypnutí zapalování ignorovat, dát "přerušit", to dialogové okno zavřít a znova načíst TEST. Chyby, které smazat jdou budou smazány, přetrvávající chyby pochopitelně zůstanou,
- ta detekce ("odrb") zapnutí/vypnutí "Battery KL15" a "Ignition KL30" u ISTA-D funguje podobně jako u INPA, kdy se do složky Ediabasu (v ISTA) podstrčí upravený soubor obd32.dll a dalším prográmkem se za běhu programu nastavují hodnoty KL15 a KL30 na ON/OFF včetně velikosti napětí,
- ale nejedná se o nastavení "natvrdo" typu
UbattHandling = 0 nebo 1
IgnitionHandling = 0 nebo 1
ClampHandling = 0 nebo 1 v Ediabas.INI a
UBATT = ON nebo OFF
Ignition = ON nebo OFF v OBD.INI, kterým je možno v případě použití USB interface "rozsvítit" černá kolečka před startem INPA, ale o změnu hodnoty v průběhu běhu ISTA-D, jako by skutečně byla změna detekována,
- jenže ten "podvod" částečně funguje od verze ISTA 4.04.12, pro 4.03.13 to už nikdo nenapíše, doporučoval bych sehnat verzi 4.05.23 a vyšší, kde to funguje spolehlivě,
- ten klíč registru <add key="BMW.Rheingold.ISTAGUI.Pages.StartPage.ShowDisclaimer" value="false"/> je určen pro něco úplně jiného.

Re: ISTA D
na ista/d existuje normalne program co bezi spolu s ista/d i ista/p a proste si do toho napises kolik chces aby tam svitilo V a normalne 15ku ON/OFF si tam prepinas prepinacem tak jak si to ista preje... ale nepouzivam to, na istu mam icom a na dcan mam starou istu ktera jeste zadny kraviny s napajenim neresila...
Re: ISTA D
Jo ja už to taky neřeším. Chyby mažu jen v jednotlivých jednotkách a pak udělám znova test. Je to pracnější ale funguje to, naučil jsem se s tím žít
Re: ISTA D
Ahoj, na notasu mi přestala fungovat diagnostika, auto je po vetším servisu, motor ven atd... před tím mi to načetlo, ted tato chyba. Neví někdo prosím? Díky moc. F10 520d 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: ISTA D
Pokud při montáži motoru na nic nezapoměli, tak bych spíš problém viděl v nějaké Windows aktualizaci, kdy se některé parametry nastavili na defaultní hodnoty. Zkontroluj si ve Správci zařízení, že se USB Serial interface hlásí na tom portu, který je nastaven v OBD.ini a že máš Latency Timer nastaven na hodnoru 1, nikoliv defaultní 16 viz https://www.loadstarsensors.com/assets/ ... timer.html


Re: ISTA D
No jelikož se snazi dostat do F10, tak by mel mit ENET
Re: ISTA D
Vyřešeno, byla to jen blbost, zřejmě jen špatně zastrčený kabel 

Re: ISTA D
Zdravím, chtěl bych pořídit diagnostiku ma manželky e60 a moji f11. Zadny prehravani softu apod. Maximalne dokodovat vybavu nebo funkce jako vypaleni DPF, prizpusobeni elektrickych dilů apod. Stací ista + nebo icom next??
díky za radu
díky za radu
Re: ISTA D
ISTA+ je software
ICOM Next je hardware
takže potřebuješ oboje
ICOM Next je hardware
takže potřebuješ oboje