Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 325i výkon motoru N52
Re: E90 325i výkon motoru N52
Já osobně bych výplach neprováděl, protože to většinou nadělá víc škody než užitku. Spíš to udělej tak, že teď ze začatku zkrátíš interval výměny oleje a časem se pak můžeš vrátit ke klasice(10-15tis km nebo 1 rok). Na rovinu bych ale řekl, že při takhle velké spotřebě oleje to tvoji situaci nejspíš nevyřeší a bohužel příjde na řadu mnohem větší(dražší) zásah do motoru.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
výplach motoru nedělej, je to blbost - v tomhle případě už tumplem, kdy hrozí uvolnění velkého množství karbonu.
Dolívej, vyměňuj častěji - klidně levnější olej a často a uvidíš, že to může pomoci, pokud není udělaná nějaká fest rýha v bloku
Dolívej, vyměňuj častěji - klidně levnější olej a často a uvidíš, že to může pomoci, pokud není udělaná nějaká fest rýha v bloku

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Neverim. Pri spotrebe litr na 500k je ten motor proste na sracky a nic nez generalka mu nepomuze. Vsechno ostatne je podle mne zbytecne vyhazovani penez pokud je teda zcela jasne ze ten unik neni jinde. Nekolik takovych motoru jsem videl, jezdily na plyn a nejak to nevydrzely. A to se proste vyplati -)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Jednou jsem měl v ruce M54 písty, který měli tak zapečený spodní dva kruhy, že to muselo žrát olej po kyblech
Takže bych se nedivil, i kdyby to byl tento případ... horší je, když je nános karbonu už dost masivní na pístech a pak už to udělá vrypy do stěny válce, pak je to v hajzlu a nepomůže ani svěcená 
Každopádně tlaky ve válcích ti pomůžou odhalit, jestli je tam problém nebo ne - při téhle spotřebě tam bude na nějakém válci třeba 7bar
Ale když jsi dělal svíčky, tak jak vypadaly? všechny stejně barevné, jaké byly na nich napečeniny atd.? to je už samo o sobě indikátor kudy to letí do hajzlu


Každopádně tlaky ve válcích ti pomůžou odhalit, jestli je tam problém nebo ne - při téhle spotřebě tam bude na nějakém válci třeba 7bar



Ale když jsi dělal svíčky, tak jak vypadaly? všechny stejně barevné, jaké byly na nich napečeniny atd.? to je už samo o sobě indikátor kudy to letí do hajzlu

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
právě na 4 a 5 válci byla svíčka zanesená jako prase a dokonce odloupaná vnitřní elektroda. dal jsem nové a dokonce to i nevynechavalo a tah motoru byl plynulý. Ted se to však vrátilo a myslím že jsou právě opět zasrané od oleje a proto to podle mě vynechává. když to nastartuju tak to musím prošlápnout troku jinak motor pohupuje. ach jo.MattyX píše:Jednou jsem měl v ruce M54 písty, který měli tak zapečený spodní dva kruhy, že to muselo žrát olej po kyblechTakže bych se nedivil, i kdyby to byl tento případ... horší je, když je nános karbonu už dost masivní na pístech a pak už to udělá vrypy do stěny válce, pak je to v hajzlu a nepomůže ani svěcená
Každopádně tlaky ve válcích ti pomůžou odhalit, jestli je tam problém nebo ne - při téhle spotřebě tam bude na nějakém válci třeba 7bar![]()
![]()
![]()
Ale když jsi dělal svíčky, tak jak vypadaly? všechny stejně barevné, jaké byly na nich napečeniny atd.? to je už samo o sobě indikátor kudy to letí do hajzlu
ted auto odstavím a naleju do válců petrolej a nechám to tam pár dní. jinak mě asi rozdělání motoru nemine. co je ventuelně vse potřeba koupit a jak je náročné to vyměnit ty kroužky. nejsem žádný nešika a par motoru už jsem dělal ale né nikdy BMW. asi potřena koupit kroužky, těsnení pod hlavu atd. Je sožité pak nastavit Vanosy? zvládnu to sám bez speciálního nářadí. musí dolů řízení kvůli vaně eventuálně?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Tak mi příští týden dorazí přímo výrobky z Ruska
tak budu dělat léčení motoru. jinak 4,5,6 válec svíčka uplně ko.
Pak nastane výplach, nový olej Liqui moly + aditiva a spotřeba oleje musí dolů. Pak napíšu jak tento pokus dopadnul. Jinak pak auto prodám. Nemám na to nervy.


Pak nastane výplach, nový olej Liqui moly + aditiva a spotřeba oleje musí dolů. Pak napíšu jak tento pokus dopadnul. Jinak pak auto prodám. Nemám na to nervy.
Re: E90 325i výkon motoru N52
Co to dát někomu, kdo tomu rozumí?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Ten mi řekne že jsou zapečené kruhy a go motoru. takže asi tak.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
No, on to myslel tak, že píšeš o vanosech, ale ten motor nemá vanosy atd.
....

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
jo tak. myslel jsem ty seřizovací jednotky na vačkách. je to pro mě neznámá ale začínáme se pomalu kamarádit.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E90 325i výkon motoru N52
Jaký výrobky z Ruska probůh? To jdeš proplachovat vodkou?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Totic píše:Jaký výrobky z Ruska probůh? To jdeš proplachovat vodkou?
No něco podobného

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Ahoj. Nevíte někdo utahovací moment těch hliníkových šroubů na ventilovém víku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Tak se měřila komprese motoru a výsledek je následující - 1/12,5 - 2/13 - 3/12,8 - 4/12,8 - 5/13 - 6/13
takže komprese asi ok. jedině to musí tedy brát na ventilech.
Jinak mi to v tahu vyhodilo závadu a motor se celý rozklepal. závada číslo -29D0 - dle popisu zapalovací cívka na 4 válci. vyměnil jsem předtím pouze svíčky. Stačí koupit cívka jedna nebo se musí dát všech 6 cívek..?
Jinak ranní starty jsou čím dál horší. Motor po nastartovaní pokud nešlápnu na plyn zase chcípne. Musím mu pomoct lehce plynem, pak motor celkem dlouho pohupuje dokud se neohřeje. po ohřátí je vše ok.
Jinak jsem po 1 tis vyměnil olej a byl už celkem černý. Motor však po sundání víka vypadá celkem čistě. Nevím jak bohužel vložit foto
takže komprese asi ok. jedině to musí tedy brát na ventilech.
Jinak mi to v tahu vyhodilo závadu a motor se celý rozklepal. závada číslo -29D0 - dle popisu zapalovací cívka na 4 válci. vyměnil jsem předtím pouze svíčky. Stačí koupit cívka jedna nebo se musí dát všech 6 cívek..?
Jinak ranní starty jsou čím dál horší. Motor po nastartovaní pokud nešlápnu na plyn zase chcípne. Musím mu pomoct lehce plynem, pak motor celkem dlouho pohupuje dokud se neohřeje. po ohřátí je vše ok.
Jinak jsem po 1 tis vyměnil olej a byl už celkem černý. Motor však po sundání víka vypadá celkem čistě. Nevím jak bohužel vložit foto

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
obrázek vložíš tak, že klikneš na IMG co je nad textovým polem kam píšeš odpověď a mezi co ti vyskočí vložíš URL adresu obrázku (adresa jeho uložení v síti).
Pokud používáš chrome jako prohlížeč, klikneš na obrázek pravým na myšce a dáš "kopírovat adresu obrázku" a tu voložíš mezi
Snad jsem to popsal srozumitelně
Pokud používáš chrome jako prohlížeč, klikneš na obrázek pravým na myšce a dáš "kopírovat adresu obrázku" a tu voložíš mezi

Snad jsem to popsal srozumitelně

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: E90 325i výkon motoru N52
Jenomzě chce vložit foto z disku a to mu jako nečlenovi nejde... trapný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: sob 17.05.2008 00:00
- Bydliště: pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
no nejde.
a co ty cívky prosím Vás a to houpání motoru.
a co ty cívky prosím Vás a to houpání motoru.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Roční členství je v ceně lepšího oběda, není potřeba brát na něj úvěr.Pajk85 píše:Jenomzě chce vložit foto z disku a to mu jako nečlenovi nejde... trapný.
Není to trapné, zadarmo může každý uložit fotku někam na síť a tagem [IMG] vložit do diskuse.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 325i výkon motoru N52
Třema imgur.com a pak použít link 
Ale tím, že je to zdarma, tak je potřeba počítat, že časem to...ehm..zmizí

Ale tím, že je to zdarma, tak je potřeba počítat, že časem to...ehm..zmizí

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: E90 325i výkon motoru N52
Francis už to tady nemusíš obhajovat, aspoň né předemnou. Já si o tom myslím svoje, protože členství jsem si zkusil a radši půjdu na ten oběd.
Btw proč myslíš, že to tu každej druhej píše, že mu nejsou vložit fotky?? Lidi jsou na to totiž zvyklí z jiných plně fungujících fór.
Btw proč myslíš, že to tu každej druhej píše, že mu nejsou vložit fotky?? Lidi jsou na to totiž zvyklí z jiných plně fungujících fór.