Nez to dam plynari na pokusy, tak se zeptam tady. Kdyz jedu na plyn, tak auto zacalo poskubavat. Hodne nepravidelne a spis pri plynule jizde nebo lehke akceleraci. Na benzin to jede normalne. Projevuje se to spis jako vynechani zapalu, ale diagnostika je cista (diag plynu se jeste nedelala). Pocitove to dela vic, kdyz je min plynu. Volal jsem plynari co dela Prins s tim, ze bych chtel udelat membranu v reduktoru a filtr. Prvni co rekl, tak ze je to blbost, ze musi byt chyba v zapalovani. A ze i kdyz to na benzin jede, tak to neznamena, ze je zapalovani OK. ???

Vim, ze tu nikdo nema vesteckou kouli. Spis jde jen o nejake nazory co se tu sejdou.
Divil se, proc chci delat reduktor. (Plyn je v aute 10let). Je to moje prvni auto na plyn, ale predpokladam, ze ta membrana neni nesmrtelna. Filtry taky asi nikdo nedelal......
Tak se ptam, jestli to muze zpusobovat popsany problem? Kdyz bude ucpany vstrik, tak by asi byl problem porad atd.
Diky za debatu.
Mam domluveno, ze auto dovezu, ale rad bych vedel, co je realne a co je jen "chci vydelat".
