N52 se stále vyrábí, ale ne pro Evropu. Pro Evropu se N53 začaly vyrábět myslím koncem roku 2007.
Zapomeňte na to co jsem psal v roce 2010 o Wintertuning. Herr Winter nahrává software doma před barákem. Vyzkoušel jsem to a za moc to nestojí, vyhozené peníze. Mám teď software od DS Motorsport, kde dělají tuning na brzdě.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozdiel 325i vs 330i ala E90
Re: Rozdiel 325i vs 330i ala E90
Netušíte někdo, jestli se dělala verze sání pouze s jednou DISA klapkou (ala M54), sání je na N53, má tu velkou klapku na straně u škrtící klapky a v místě té malé ("uvnitř" sacích svodů) je plast (kdybych v místě vyříznul otvor, šla by tam ta malá dát)... je to sání z allegra, tak nevím, jestli to nějaký polský kutil nevyrobil ze dvou sání (singl stage vršek a 3stage spodek slepil dohromady).
Nebo to měla nějaká verze origo takto? Teď je to vlastně dual stage...
Nebo to měla nějaká verze origo takto? Teď je to vlastně dual stage...
Re:
BudVlad píše:Pokud jde o 325i a 330i od roku 2007, tak mají stejné motory N53B30. Jediný rozdíl u motoru je sací potrubí a software. 330i má 3stupňové sání a software umožňuje větší zdvih ventilů a jiné časování vaček. Výměna sání není problém, konektory na ovládání klapek tam jsou a software je také ovládá. I bez přeprogramování to funguje dobře, ale aby se z 218hp (325) dostalo 272hp (330) musí se přeprogramovat ECU.
Ahoj, 325i N53 origo stav 133kkm mi naměřili 237hp. Zajímalo by mě co by to ukázalo s přeprogramovanou ECU

Re: Rozdiel 325i vs 330i ala E90
Mně nahrál člen pindour sw na 195kW (původní n53 160kW), jede to znatelně lépe, ale spotřeba šla nahoru o cca 0,5 litru při stejném režimu jízdy. To jen abys nevěřil tomu, že jsou koně zadarmo.
Re: Rozdiel 325i vs 330i ala E90
To je mi jasný.. měl jsi to změřený před a po kolik máš teď?