Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Starší báwa ceny letí nahoru?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#41 Příspěvek od JaraX »

ja taky E46 servisně moc nemusím, naopak E90 mi přijde minimalně stejně kvalitní, ale na E36 nemá nic
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#42 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak co ceny.. letí, nebo padají? :lol: 8-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#43 Příspěvek od Filozof »

A já mohl mít za 150tis M5 e34 3,6i prostě pecka chtělo to pár investic ale dnes je ta cena x násobná nebylo to zrezlé a bylo to v originálním stavu.

Mít peníze bokem na investice vezmu 750iL e32 případně 750il e38 a 540i 6kvalt e34 na leštění do garáže ty porostou hodně a pak e30ku 325i a nějakou 328i e36 v pěkném stavu. ty taky pujdou na horu pokud budou pěkné v top stavu.

Ale přijde mi poslední dobou že se některé modely uplně zastavily na ceně ikdyž stárnou.

Ted velký hit poslední doby e60 a e90ky mi přijdou že se taky dotkly ceny kolem 2kil a jen e60ky padají ještě pod ale nevybavené holoty 525i nebo 520i žebrácké.

Zato 335i či 330Ci e92 budou stále za raketu. Nevěřím že tyto auta uvidím pod dvě kila či kilo pade jedině jako hujdu.
Ten motor je super a pokud to auto nebude vybydlené bude stále za dost velkou cenu.

e34 - e32 - e30 už dnes těžko pod kilo sehnat slušnej kousek bez rzi v dobrém stavu.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#44 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Pro mě jsou furt pecky E38, E34, (E36) ale vyprostit je z rezu do lesku a dovybavit přijde na majlant a to už vyjde líp koupit něco současnýho. Mozek nakonec zavelel do ničeho takovýho se nepouštět. :)

Naskytl se mě aspoň kauf Styl 21 kovaný Motorsport kola, ET z 8er, taky už rarita. A jsou super! Lehký a pevný.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#45 Příspěvek od Filozof »

dnes už mezi starší mužeme považovat i modelovou řadu e65-e66 7er pokud je tomu více jak 10let považuji to už za starší kousek. Naše historické e38 či e39 to už je rarita že stím jezdíme a udržujeme to. Pokud to není garážovka na pěkné víkendy.

Nejlevnější dnes jsou e39 stěch starších a nějakou 540i mít dnes jak automat tak manuál v pěkném stavu je taky moc fajn.

Jinak co se koukám dnes hodně frčí kolem e60-e61 a e90-e91 5re a 3er ještě relativně mladé ale už taky stárnou a nejsou tak poruchové jako další Fkové řady. 7er je občas taky vidět ale málo.

Takže poslední slušné kusy co ještě stojí za to ale taky stárnou jsou e65-66 a e60-61 pokud je v perfektním stavu auto na denní ježdění asi ideální. Nereznou ještě a pár let nebudou a motory mají fajn hlavně benzínové.

vidím hlavně u e39 a e38 že udržovat je pro denní ježdění je strašnej ranec peněz ..prostě to furt něco chce pokud se stím hodně jezdí 20-30tis ročně je cca 30tis jen za díly po slevě ročně stím že si člověk vše udělá sám a je dost. V servisu by to bylo 2x tolik s cenou práce. Takže už se krvácí na těchto autech.
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#46 Příspěvek od Mateo »

Filozof: Co se tyce servisu u E39 vubec bych to tak nedramatizoval. Mam necele 2 roky E39 530i. Koupil z nemecka s 216500km. Od te doby jsem najel necelych 60000km a nezda se mi ze by auto bylo neunosne nakladny (treba zatim). On je spis rozdil ze neni auto jako auto mozna ze to naco se divas jsou stoceny vylitany vraky ktery porad neco chtej. V kazdem pripade E39 jsem si koupil protoze jsem ji chtel vlastnit a nemuzu rici ze bych byl nejak zklaman a musel okolo toho litat jako otrok. Auto pouzivam jako denni jezdeni. A uprimne 30k nepovazuji jako castku ktera by mela nekoho zruinovat nebo by mela byt nejak extremne velka v ramci pece o auto. Jestli pro nekoho jo je otazka zda by vubec mel vlastnit nejaky auto...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#47 Příspěvek od JaraX »

servis E38 vychází ještě levněji než servis E39, jenže při stejným stavu obou aut, a pěkná E38 bude stát 250k+, stejně tak je to s E39, ale taky je otázka jestli to chceš mít TOP bez jakýchkoliv byť drobných problémů a nebo to chceš nějak látat aby to nějak fungoval. E60ky sou hodně drahé na provoz. E90ky v benzínu jsou na provoz nejlevnější auta co ke mě jezdí, ale zase většinou nemají moc nájezd, takže je to relativní. no a s E39, E46, E38, E65 u mě lidí platí tak nějak stejně, ale pokud to chcou mít TOP A1, tak ani u jednoho s těch aut nestačí 30k ročně při nějakém rozumném nájezdu, pokud sem tam něco přehlídnou tak se dá bavit i o nižší částce.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#48 Příspěvek od Filozof »

Bavím se o autech co mají 400-500tis km a více což je většina.
Těch pár procent aut co víc stálo nebo jezdilo kolem patníku a mají dnes po 20letech pouze 200k real najeto tam není co moc řešit až na drobnosti.

U aut 20let a více s pul mega na hrbu to chce už slušnej servis. A pokud někdo jezdí opravdu hodně i s tak starým autem a chce aby to trochu vypadalo a fungovalo tak něco do toho musí investovat. Defakto mění komlet celé auto postupně dá se říci. Vidím to u sebe 2-3měsíce klid a pak najednou několik věcí odchází a musím vyřešit ...a furt dokola.

Nejde porovnávat zajeté auto a auto co má už hodně odježděno.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#49 Příspěvek od JaraX »

kilometry nemaj vliv, měl jsem tu i E38 co měla 100k najeto a byla zničená, ti lidi se o to vůbec nestarali, neměnili olej atd.
a pak auta co maj 600 najeto ale vše se řešilo průběžně a fungují skoro bez investic.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#50 Příspěvek od Filozof »

tak máš jen z poloviny pravdu .... kilometry mají taky vliv ..ona i udržba je docela jiná když najedeš 50ročně nebo jen 10k ročně.

Za 5let máš 250tis km a to už měníš spousty věcí jako u spotřeábáku i jiného plus další nahodilé věci jako chladič altík tam něco praskne tam něco dalšího ... pulka auta na výměnu.

U toho druhé co najede za 5let 50tis km a měli ze začátku stejná auta a stejně opotřebená tak bude ve výsledku na tom mnohem méně s menším servisem a bude jej to stát podstatně méně.

Pak někdo dojde koupí auto na tacho 260tis reál je že 4kila stočili a servis poloviční ...načatá převodovka zamaskováno motor taky má své nejlepší za sebou díky přetaženým intervalům atd mohlo by se pokračovat ... a někdo se strašně diví že ty báwa vlastně nic nevydrží ....

Druhej dojde má origo 210tis km na tacho a spousty dílů ještě originálních ... auto šlape jak hodinky a motor jak šepot květin ... a to je prosím ČR. I takové jsem viděl auta...toto byli e39 benzíny.
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#51 Příspěvek od Thomeeno23 »

Jenže stejně pak koupíš laťovku s 210 tis. km co má spousty dílů ještě originálních a stejně se ti ty originální díly začnou kazit protože to všechno už má 20 let. Takže je hezký že originál tlumič vydržel v německu u hamburku na pěkných dálnicích 200 tis. km a spojka odsud v životě neviděla kopec takže vypadá jak nová, když tu laťovku pak přivezeš sem do Horní-dolní, začneš intenzivněji využívat a do 2 let ty origo díly musíš po hromadách vyměnit což u zachovalého vozu (ať stočeného nebo ne) se settisícovým nájezdem pravděpodobně někdo průběžně řešil... Takže nic není výhra
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#52 Příspěvek od Filozof »

Thomeno to máš pravdu proto ideálně 7-9let staré auto co má nájezd 50-90tis pokud se takové najde max 120tis km a ještě z německa auto by mělo bejt jako nové vonavka. Budeme věřit že pár let vydrží jezdit s menším servisem. Pokud to už není kasička.
Ideální je 3er e90-e91 na denní povoz. Ikdyž to není luxusní jako 7er je to dobrej kus co nerezne a má malej nájezd takže díly ještě něco vydrží.
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#53 Příspěvek od MartinK »

Filozof píše:Thomeno to máš pravdu proto ideálně 7-9let staré auto co má nájezd 50-90tis pokud se takové najde max 120tis km a ještě z německa auto by mělo bejt jako nové vonavka. Budeme věřit že pár let vydrží jezdit s menším servisem. Pokud to už není kasička.
Ideální je 3er e90-e91 na denní povoz. Ikdyž to není luxusní jako 7er je to dobrej kus co nerezne a má malej nájezd takže díly ještě něco vydrží.
A co ta výše zmiňovaná e60-61?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#54 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Od E90 jsou ty Báwa aspoň zespod deklovaný, tak to tolik netrpý na rez jako auta z 90s. Garáž negaráž pár prosolenejch zim tady nevydrží nic. Nástřik spodku a dutin doporučuju všem co mají auto na dýl, stejně tak se starat o lak.
E60 atd už mají taky více hliníku (čumák, spodek, prahy) takže kastle mě přijde trvanlivá, tuhost docela Gut, jen to nesmí člověk nikam nasypat skrz opravu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#55 Příspěvek od JaraX »

jj a u E61 hnije víko kufru jako by měla 30let
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#56 Příspěvek od icecold »

Totic píše:Od E90 jsou ty Báwa aspoň zespod deklovaný, tak to tolik netrpý na rez jako auta z 90s. Garáž negaráž pár prosolenejch zim tady nevydrží nic. Nástřik spodku a dutin doporučuju všem co mají auto na dýl, stejně tak se starat o lak.
E60 atd už mají taky více hliníku (čumák, spodek, prahy) takže kastle mě přijde trvanlivá, tuhost docela Gut, jen to nesmí člověk nikam nasypat skrz opravu.
to je sice pěkný ale pod těmi dekly je klasický plech s minimem antikorozní ochrany, tak si zkus představit co tam nadělá mokré blato, které se tam dostane a už neuschne :D
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Jackj07
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: pon 07.09.2009 00:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#57 Příspěvek od Jackj07 »

Jj taky mam kaput zadní vrata a chystam se na reklamaci konečně
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#58 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

icecold píše:
Totic píše:Od E90 jsou ty Báwa aspoň zespod deklovaný, tak to tolik netrpý na rez jako auta z 90s. Garáž negaráž pár prosolenejch zim tady nevydrží nic. Nástřik spodku a dutin doporučuju všem co mají auto na dýl, stejně tak se starat o lak.
E60 atd už mají taky více hliníku (čumák, spodek, prahy) takže kastle mě přijde trvanlivá, tuhost docela Gut, jen to nesmí člověk nikam nasypat skrz opravu.
to je sice pěkný ale pod těmi dekly je klasický plech s minimem antikorozní ochrany, tak si zkus představit co tam nadělá mokré blato, které se tam dostane a už neuschne :D
No už se moc toho tam právě nedostane a taky uschne. Vetšinou čisto a sucho, trochu prach. Ale chce to pojistit Body nástřikem taky.. ;)

Bohužel E36 nástřik podvozku jsem po letech nezopakoval a trochu ty hever-prahy vohnily. :(
JaraX píše:jj a u E61 hnije víko kufru jako by měla 30let
Jj to je známá slabina u Toura. Sedan relativně v klidu.

Ještě teda musím vyzdvyhnout podvozek (potažmo teda snížit :P ) jakože shodnost ze 7er, ten je tady docela naddimenzovanej a trvanlivej (menší hmotnost 5er), uložení, ramena i tlumiče. Škoda, že ne taky tak pohodlnej..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#59 Příspěvek od JaraX »

stejny sou akorát 2 ramena :)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Starší báwa ceny letí nahoru?

#60 Příspěvek od TANN3R »

Že E61 hnije na pátých dveřích se sice obecně ví, ale E60 i E61 taky zdatně kvete na všech dveřích zespodu. Moc to není vidět. Ale jinak ok, koroze na výměnných dílech je v pohodě:). Spolu s E90 oproti předchozí e39 a E46 velkej rozdíl k dobru.
Odpovědět