Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výběr e61 benzín

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dejve39
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 05.10.2014 00:00

Výběr e61 benzín

#1 Příspěvek od dejve39 »

Zdravím všechny milovníky modrobílých vrtulí ;)

Už delší dobu koukám po benzínových e61, ale nevím kterou motorizaci mám zvolit. Můj roční nájezd je do 10tis km. Práci mám 1,5 km od baráku a nato mám jiné auto. Jde mi hlavně o spolehlivost motoru, spotřebu neřeším. Zajmá mě které motory by jste mi doporučily, jak si proti sobě se spolehlivostí stojí motory r6 a v8?? A kterým motorům bych se měl vyhnout?? Předem díky za rady, odpovědi a zkušenosti. Přeju hezký den
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr e61 benzín

#2 Příspěvek od JaraX »

když už chceš E61 tak pokud chceš šetřit, tak idealně nějaká N52, pokud se chceš i svést tak N62,
určitě neber 4 válce, ani dvoulitry, jen od 2,5i nahoru, a taky se vyhni přímovstřikovému N53 motoru s kterým je spousta problémů a svezení osmiválce ti taky nenabídne.
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: Výběr e61 benzín

#3 Příspěvek od JakoobCZ »

Jednoznačně N62, tedy 550i a tmavé spodní prádlo k tomu :lol:
Pokud ti časem bude vadit spotřeba, tak to foukneš...
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: Výběr e61 benzín

#4 Příspěvek od Popp »

Ahoj, nebudem ti radit ale suhlasím s Jaraxom na 100% no a moj prípad
Ja jazdím teraz v e61 545i s LPG a moj ročný nájazd je cca 100.000km (doteraz som jazdil v e39 540i s LPG)
Spotreba: na 65L nádrž +- 400km
Manželka jazdí v e60 550i bez LPG ročný nájazd bude max 20.000km (doteraz jazdila v e39 540i a X5 e53)
Spotreba: +- 13L mesto a na dialku +- 10L

Jeden z mojích zákazníkou ma e61 525i a spotrebu má 13L v priemere a pre zmenu známi odnás z fight klubu ma 530i a uff katastrofa neviem ale aký má presne typ motoru

Samozrejme je doležite v akom stave kupiš to je jasné.
Napr. čo sa týka servisu teraz som menil tlakovy snímač oleja 140kč, pretesnoval som podtlakovu pumpu 510kč, menili mi zadne ložiska v servise obe značka SKF a cena 5500kč, kupoval som nový kryt prevodovky 2400kč original BMW, výmena oleja v prevodovke s vanou a filtrom 9.000kč takže servis pohode pre každého smrtelníka v ČR, neviem teda kolko by stály napr rozvody.
Odpovědět