Už delší dobu koukám po benzínových e61, ale nevím kterou motorizaci mám zvolit. Můj roční nájezd je do 10tis km. Práci mám 1,5 km od baráku a nato mám jiné auto. Jde mi hlavně o spolehlivost motoru, spotřebu neřeším. Zajmá mě které motory by jste mi doporučily, jak si proti sobě se spolehlivostí stojí motory r6 a v8?? A kterým motorům bych se měl vyhnout?? Předem díky za rady, odpovědi a zkušenosti. Přeju hezký den
když už chceš E61 tak pokud chceš šetřit, tak idealně nějaká N52, pokud se chceš i svést tak N62,
určitě neber 4 válce, ani dvoulitry, jen od 2,5i nahoru, a taky se vyhni přímovstřikovému N53 motoru s kterým je spousta problémů a svezení osmiválce ti taky nenabídne.
Ahoj, nebudem ti radit ale suhlasím s Jaraxom na 100% no a moj prípad
Ja jazdím teraz v e61 545i s LPG a moj ročný nájazd je cca 100.000km (doteraz som jazdil v e39 540i s LPG)
Spotreba: na 65L nádrž +- 400km
Manželka jazdí v e60 550i bez LPG ročný nájazd bude max 20.000km (doteraz jazdila v e39 540i a X5 e53)
Spotreba: +- 13L mesto a na dialku +- 10L
Jeden z mojích zákazníkou ma e61 525i a spotrebu má 13L v priemere a pre zmenu známi odnás z fight klubu ma 530i a uff katastrofa neviem ale aký má presne typ motoru
Samozrejme je doležite v akom stave kupiš to je jasné.
Napr. čo sa týka servisu teraz som menil tlakovy snímač oleja 140kč, pretesnoval som podtlakovu pumpu 510kč, menili mi zadne ložiska v servise obe značka SKF a cena 5500kč, kupoval som nový kryt prevodovky 2400kč original BMW, výmena oleja v prevodovke s vanou a filtrom 9.000kč takže servis pohode pre každého smrtelníka v ČR, neviem teda kolko by stály napr rozvody.