Zdravim. mel jsem auto na valcove zkusebne a namerili mi 540 NM a 260 koni.. vyrobce udava hodnoty 630 NM a 313 koni.. je to bmw 535d 2013
auto ma najeto 210K km.
diagnostika nepise zadne zavady...
v brne mi firma powerchip udelala chip ridici jednotky a valce pote namerili 648 NM a 328 koni. ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje
da se nejak zjistit proc uz to nejede jak novy a vyresit to ?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Nejsem odborník na tohle téma, ale zajímá mě to.
Má to klasiku automat, nemůže se tam něco ztrácet?
Taky se chystám na dyno a narozdíl od mnohých se nebojím zklámání, jak před prvním rande naslepo. Pravda a výkon musí zvítězit nad tuzingem a placebo efektem, hehe.

Taky se chystám na dyno a narozdíl od mnohých se nebojím zklámání, jak před prvním rande naslepo. Pravda a výkon musí zvítězit nad tuzingem a placebo efektem, hehe.
Naposledy upravil(a) Totic dne čtv 04.01.2018 16:15, celkem upraveno 1 x.
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Automat s padlama navolantu
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
To mě překvapuje většinou BMW motory měly trochu větší výkon než se udává (aspoň u atmosf. benzinu). No ta zánovní 535D výkonem taky za 313k dosti pokulhává.jofrey píše:Zdravim. mel jsem auto na valcove zkusebne a namerili mi 540 NM a 260 koni.. vyrobce udava hodnoty 630 NM a 313 koni.. je to bmw 535d 2013
..ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
to může bejt spousty věcí a na něco pomůže jen odborník s DIAG ...
Tady můžeme tak max hádat z křištálové koule. DPF ucpanej ? Zjistí diag na počkání.
Nebo jednotka ? Pak je třeba přehrát jednotku. Ano i takové kurvítka se dnes dělají. Jeden mechanik si s jiným BMW nemohl poradit po dlouhé době až přehrál jednotku zjistilo se že problém byl vyřešen.
Jinak odborník ala SNEJK v PRAZE a DIAG ti poví více.
Tady můžeme tak max hádat z křištálové koule. DPF ucpanej ? Zjistí diag na počkání.
Nebo jednotka ? Pak je třeba přehrát jednotku. Ano i takové kurvítka se dnes dělají. Jeden mechanik si s jiným BMW nemohl poradit po dlouhé době až přehrál jednotku zjistilo se že problém byl vyřešen.
Jinak odborník ala SNEJK v PRAZE a DIAG ti poví více.

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Moja EX535d mala ten istý problem, malé turbo je KO a pravdepodobne vstrek/vstreky budu pozadu
Určite ide zle tak že cca od 150 už to nejde tak dobre a nema linearny nastup a ako keby sa jej nechcelo.
Predpokladam že už sa jej nechce od 3000rpm
Ono je tažké u dieslu rozpoznavat tieto veci.
Určite ide zle tak že cca od 150 už to nejde tak dobre a nema linearny nastup a ako keby sa jej nechcelo.
Predpokladam že už sa jej nechce od 3000rpm
Ono je tažké u dieslu rozpoznavat tieto veci.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q