Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
Zdar hoši,
nasalo tu už niekomu DISA klapku do motora?
mám počítať 40.000kč za druhý motor ktorý som ani nepočul nastartovaný alebo to začať rozoberať?
ak bude ventil zaklepaný do hlavy tak neviem o žiadnej druhej hlave v CZ/SK napredaj....
dakujem za každú radu/odporúčanie
lebo sa neviem rozhodnúť kam to dať opraviť, mam dobrý ale drahý servis, ale ak sa bude meniť motor vymení to aj miestny mechanik
nasalo tu už niekomu DISA klapku do motora?
mám počítať 40.000kč za druhý motor ktorý som ani nepočul nastartovaný alebo to začať rozoberať?
ak bude ventil zaklepaný do hlavy tak neviem o žiadnej druhej hlave v CZ/SK napredaj....
dakujem za každú radu/odporúčanie
lebo sa neviem rozhodnúť kam to dať opraviť, mam dobrý ale drahý servis, ale ak sa bude meniť motor vymení to aj miestny mechanik
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
tak základ je zjistit co tomu je. třeba to je blbost. pak spočítat opravu a spočítat výměnu motoru a sepsat si +- co to přinese.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
tak či tak to budeš chtit rozebrat, aby jsi to jednou prodal po dílech a nějaký kačky se ti vrátily ... takže bych prvně zjistil míru poškození a pak pokud by byl píst s blokem na sračky a hlava dokepaná jak hovado, tak bych řešil druhej motor.
Je možný že budou stačit nové ventily a dovařit a upravit spalovák
třeba tady vidíš co se dá opravit



je to sice kebule na porsche starý, ale pro představu jaky sračky se dají řešit...
Peníze to ale bude stát bohužel vždycky ...
Je možný že budou stačit nové ventily a dovařit a upravit spalovák

třeba tady vidíš co se dá opravit




je to sice kebule na porsche starý, ale pro představu jaky sračky se dají řešit...
Peníze to ale bude stát bohužel vždycky ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
otázka jeslti to vletělo dovnitř, u VVT je výhoda že když nepřidáš plyn, může to ležet na ventilech 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
Jak říkáš - ale to tady od klávesnice nezjistíme
Takže ... 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
Takze rozkuchat. kolik mel najeto?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
najazdené 204.000km
motor ide naštartovať
stalo sa to po naštartovaní motora na benzinke, takže bežal iba na volnobeh a potom bol naštartovaný ešte 2x
takže sa objednám do toho lepšieho servisu, po rozobratí sa urobí rozpočet a rozhodnem sa pre opravu alebo druhý motor
najviac sa bojím že bude doklepaná hlava a piest, ked spočítam cenu piesta, hydroštelov, vahadiel, rozvod + robota už som na cene druhého motora a ked bude aj vačka poškodená (600eur) tak už nieje očom
ach jo, že som si radšej nekúpil E46-ku
motor ide naštartovať
stalo sa to po naštartovaní motora na benzinke, takže bežal iba na volnobeh a potom bol naštartovaný ešte 2x
takže sa objednám do toho lepšieho servisu, po rozobratí sa urobí rozpočet a rozhodnem sa pre opravu alebo druhý motor
najviac sa bojím že bude doklepaná hlava a piest, ked spočítam cenu piesta, hydroštelov, vahadiel, rozvod + robota už som na cene druhého motora a ked bude aj vačka poškodená (600eur) tak už nieje očom
ach jo, že som si radšej nekúpil E46-ku
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
Zdravim,
stejný problém na stejném motoru měl loni kamarád. Najeto měl 270tis. Nasálo mu tu velkou DISU a ta hřídelka se naštěstí zachytila pod ventil. Takže hlava dolů. Bohužel to odnesl i VVT. Cena se vším byla nějak kolem 50, ale nový motor se teda nekupoval.
Já mám teda jenom 325i, ale v podstatě stejný motor, najeto 202 tis. Takže jsem pak hned koukal na velkou DISU, jestli se neprotáčí na hřídeli a zatím je pevná.
A pokud se jedná o poznámku k E46, tak u ní by tě mohlo potkat úplně to samé, protože benzínové R6 tam mají DISU taky.
stejný problém na stejném motoru měl loni kamarád. Najeto měl 270tis. Nasálo mu tu velkou DISU a ta hřídelka se naštěstí zachytila pod ventil. Takže hlava dolů. Bohužel to odnesl i VVT. Cena se vším byla nějak kolem 50, ale nový motor se teda nekupoval.
Já mám teda jenom 325i, ale v podstatě stejný motor, najeto 202 tis. Takže jsem pak hned koukal na velkou DISU, jestli se neprotáčí na hřídeli a zatím je pevná.
A pokud se jedná o poznámku k E46, tak u ní by tě mohlo potkat úplně to samé, protože benzínové R6 tam mají DISU taky.
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
jak to mohlo vzít VVT? trochu blbost ne
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
Vycházim jen z informací, co jsem slyšel od něj. Nejsem mechanik a u opravy jsem osobně nebyl. Měnil se ten řídící motorek VVT a ještě snad nějaký pružinky. Nevím, jestli to mělo přímou souvislost s tou nasátou klapkou nebo to byl samostatnej problem, ale každopádně se to pak dávalo dohromady všechno najednou.
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
to: coupe_core518 - jaký máš rok výroby?
to: ostatní, hlavně JaraX a zkušení BMW servisáci - jak poznat, že jsou DISA klapky načaté popř. kdy je preventivně vyměnit? Já jen, že mám 2/2006 a najeto 190k km, tak jestli se mám začít bát.. pak je ještě otázka, závisí to na jízdním stylu nebo je to jedno jestli jezdní klobouk, normálně, dynamicky nebo pilu.
Díky za Vaše názory
to: ostatní, hlavně JaraX a zkušení BMW servisáci - jak poznat, že jsou DISA klapky načaté popř. kdy je preventivně vyměnit? Já jen, že mám 2/2006 a najeto 190k km, tak jestli se mám začít bát.. pak je ještě otázka, závisí to na jízdním stylu nebo je to jedno jestli jezdní klobouk, normálně, dynamicky nebo pilu.
Díky za Vaše názory
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
Re: N52B30 190kw - motor KO - nasalo DISA klapku
mam 2005
čo viem tak velká DISA 1 sa otvára niekde okolo 3500 a malá DISA2 neviem, myslim že jazdný styl nato nemá vpliv.
velkú som repasoval kovovou sadou, k malej sa nedostanem bez zhodenia sania tak som sa nato vykašlal že až bude teplejšie opravím aj tú
a bol umna chalanisko spúšťal cez diagnostiku test malej klapky a mala pekný zvuk a bolo počuť ako pekne zaklapne tak som si myslel že zimu ešte vydrží....
ano viem o E46 ale je tam iba 1 klapka a dá sa zohnať VAICO za cca 160€, tady máš dve a to už si na 500€ za nové klapky, lutujem že som to nedal do servisu nech to vymenia hned
čo viem tak velká DISA 1 sa otvára niekde okolo 3500 a malá DISA2 neviem, myslim že jazdný styl nato nemá vpliv.
velkú som repasoval kovovou sadou, k malej sa nedostanem bez zhodenia sania tak som sa nato vykašlal že až bude teplejšie opravím aj tú

ano viem o E46 ale je tam iba 1 klapka a dá sa zohnať VAICO za cca 160€, tady máš dve a to už si na 500€ za nové klapky, lutujem že som to nedal do servisu nech to vymenia hned