Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e63, e64 LPG
e63, e64 LPG
nemáte, nebo neviděli jste nějaké E64 na LPG? zajímá mě nádrž, když jsem si změřil co se tam vleze, tak se mi udělalo zle
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e63, e64 LPG
A proto bych se na to vysr..uz takto to ma malej kufr a dle meho nazoru je E63 ci dokonce E64 na plyn neprodejna....
Re: e63, e64 LPG
Jako fakt?
Proc? Pokud nenajedes tak 20tisic rocne tak to dle me postrada smysl... investice 40tisic, rocni revize za 1000kc, emise za 900kc, bomba za 10let za 6tisic, sem tam serizeni lpg za 3tisice, za 40tisic km nove vstriky za 10tisic... no a tak dale... opravdu to ma smysl do tak peknyho auta? Spoustu veci navic, kdovi kdo ti kde co provrta, podlaha se musi provrtat do kufru, pak nejak do interieru musis, pak k hrdlu vicka... proc? To auto uplne znicis... A cokoliv se ti stane na motoru, tak bude muset resit servis, kde ti delali LPG, protoze s tim neni sranda nekde neco rozdelat kde ti vede LPG, ci nejaky spoj, jednotka atd... to si doma "na koleni" neudelas... ja osobne bych 6er s LPG nikdy nekoupil, ale nikdy, citil bych se strasne trapne prijet na pumpu a zacit tankovat LPG pro takovy auto... 


Re: e63, e64 LPG
Na SK klube FUXXO pise ze tam dal 100, ale asi nie je podla popisu uplne vzadu. Niekde v strede tejto temy to je:
https://www.bmwklub.sk/post1140985.html#p1140985
Edit: Tak som si teraz vsimol ze E64 a nie E63 tak asi nic.
https://www.bmwklub.sk/post1140985.html#p1140985
Edit: Tak som si teraz vsimol ze E64 a nie E63 tak asi nic.
Re: e63, e64 LPG
no a tady je vidět jáci lidé si 6er kupují, většinou oslové co na to narvou velká kola, celé to zatmaví a pak s tím nikam nejezdí.
u všech ostatních aut s tímto motorem (5er, 7er, X5) stoupne cena toho auta při montáži LPG, jen u 6ky všichni řeknou aááááá LPG blééé,
když pak řeknu že uděláme sraz na 2 dny v chorvatsku, tak se každej strašně ošívá jak je to strašně daleko, jak by to stálo moc peněz tam jet.
Fakt mě fascinuje jak tady každej má to auto v bordelu, špatný gufera, chčije z toho olej, vůle v nápravách, pěkná 6ka bez investic tady na servise dlouho nebyla, ted je tady zas taková paštika, těším se na prohlídku, když jsem s tím najel do dvora tak v řízení vrzalo jak ve starým žigulíku, ale hlavně že budeme ohrnovat nos nad LPG chytráci. Kdo tady dá tomu autu ten servis co potřebuje? kdo do toho auta dal od září 100 tisíc a může říct že má motor bez jedinyho uniku, gufera krásný nový, podvozek bez vůlí, všecko funkční a diag bez závad?
fakt mě mrzí jací lidé s tou 6er jezdí, samej machýrek s kšiltovkou do boku co si myslí jakej nemá zázrak, auto v bordelu, ale LPG by tam niiiikdy nedal, protože když máš na opicu tak musíš mět aji na banány. Ale občas se najde někdo kdo chce s tím autem i jezdit, né se na něho jen dívat jak má hezký kola.
20 tisíc za rok není vůbec nic, 6ku mám jako druhé auto a stejně s tím těch 20 tisíc najedu. prostě až bude hezky tak si zajedu do Chorvatska na pleskavicu, do Italie na pizzu, dál se mi s tím skrz tu tragickou hudbu a sedačky nechce. do řecka 7er.
Ten plyn si samozřejmě udělám sám, tak abych nic nepoškodil a nezničil, nikde to na tom autě nebude vidět, takže to klidně pak mužu prodávat jako 6ku na benzín.
revize stojí 400kč ne 1000kč, to berou možná nějací zloději, a stačí dělat 1x za 2 roky, seřízení se dělá za 400kč obvykle. a vstřiky vydrží přes 100tkm, to už bude celý ten systém zaplacen.
pokud beru roční nájezd blbých 15k, což je blbých 300km týdně, tak to vychází 150 x 32 x 12 benzín = 57 600kč ročně za benzín, nebo 150 x 14 x 14 = 29 400 za LPG, tzn roční uspora, 28 200, to se mi ten systém zaplatí za jeden rok, každej další rok uspora 30k, který mužu dát třeba do servisu toho auta.
btw servisuju mraky BMW a jsem i plynař, což je podle mě pro zákazníka ideální kombinace, nemužu mu říct, hele, kvuli tomu plynu se muselo při odstrojení udělat to to a to a podle toho je ten plyn i udělanej. když ti plynař navrtá trysky nad matičky sání, tak by to člověk zapálil když vyndává sání, ale když víš jak se to má dělat tak to prostě je uplně jedno jeslti tam je LPG nebo není.
u všech ostatních aut s tímto motorem (5er, 7er, X5) stoupne cena toho auta při montáži LPG, jen u 6ky všichni řeknou aááááá LPG blééé,
když pak řeknu že uděláme sraz na 2 dny v chorvatsku, tak se každej strašně ošívá jak je to strašně daleko, jak by to stálo moc peněz tam jet.
Fakt mě fascinuje jak tady každej má to auto v bordelu, špatný gufera, chčije z toho olej, vůle v nápravách, pěkná 6ka bez investic tady na servise dlouho nebyla, ted je tady zas taková paštika, těším se na prohlídku, když jsem s tím najel do dvora tak v řízení vrzalo jak ve starým žigulíku, ale hlavně že budeme ohrnovat nos nad LPG chytráci. Kdo tady dá tomu autu ten servis co potřebuje? kdo do toho auta dal od září 100 tisíc a může říct že má motor bez jedinyho uniku, gufera krásný nový, podvozek bez vůlí, všecko funkční a diag bez závad?
fakt mě mrzí jací lidé s tou 6er jezdí, samej machýrek s kšiltovkou do boku co si myslí jakej nemá zázrak, auto v bordelu, ale LPG by tam niiiikdy nedal, protože když máš na opicu tak musíš mět aji na banány. Ale občas se najde někdo kdo chce s tím autem i jezdit, né se na něho jen dívat jak má hezký kola.
20 tisíc za rok není vůbec nic, 6ku mám jako druhé auto a stejně s tím těch 20 tisíc najedu. prostě až bude hezky tak si zajedu do Chorvatska na pleskavicu, do Italie na pizzu, dál se mi s tím skrz tu tragickou hudbu a sedačky nechce. do řecka 7er.
Ten plyn si samozřejmě udělám sám, tak abych nic nepoškodil a nezničil, nikde to na tom autě nebude vidět, takže to klidně pak mužu prodávat jako 6ku na benzín.
revize stojí 400kč ne 1000kč, to berou možná nějací zloději, a stačí dělat 1x za 2 roky, seřízení se dělá za 400kč obvykle. a vstřiky vydrží přes 100tkm, to už bude celý ten systém zaplacen.
pokud beru roční nájezd blbých 15k, což je blbých 300km týdně, tak to vychází 150 x 32 x 12 benzín = 57 600kč ročně za benzín, nebo 150 x 14 x 14 = 29 400 za LPG, tzn roční uspora, 28 200, to se mi ten systém zaplatí za jeden rok, každej další rok uspora 30k, který mužu dát třeba do servisu toho auta.
btw servisuju mraky BMW a jsem i plynař, což je podle mě pro zákazníka ideální kombinace, nemužu mu říct, hele, kvuli tomu plynu se muselo při odstrojení udělat to to a to a podle toho je ten plyn i udělanej. když ti plynař navrtá trysky nad matičky sání, tak by to člověk zapálil když vyndává sání, ale když víš jak se to má dělat tak to prostě je uplně jedno jeslti tam je LPG nebo není.
Re: e63, e64 LPG
prodejná jen, jen se skupina kupců značně omezí, viz můj předchozí příspěvek, prostě to pak koupí jen člověk co má hlavu i na něco jinýho než aby mu nepršelo do krku.Pavel 528 píše:A proto bych se na to vysr..uz takto to ma malej kufr a dle meho nazoru je E63 ci dokonce E64 na plyn neprodejna....
a kufr zas tak malej není, spíš mi přijde dost velkej na cabrio, 35L nádrž by mě vůbec neomezila kufrem, ten prostor uplně vepředu stejně nevyužívám, stejně je to auto pro dva, a pro dva by ten kufr i tak bohatě stačil i na dalekou cestu bez dávání věcí na zadní sedačky, horší to je s tím dojezdem, s takovým dojezdem nemá smysl ten plyn dělat. jsem zvyklej ujet na nádrž LPG ujet 700km a ještě mi to přijde málo, ale zase je pravda že z té 6er je člověk rozlámanej, takže i kdybych tankoval co 400km tak by mi to nevadilo, ale dojezd 230km je k ničemu
Naposledy upravil(a) JaraX dne stř 24.01.2018 09:34, celkem upraveno 1 x.
Re: e63, e64 LPG
stary, díky za tip, to je ale coupe, tam je kufr mnohem větší.
Re: e63, e64 LPG
V pohode, ja som si to az potom vsimol ze hladas do kabria.
Inak si myslim ze je kazdeho osobna vec co si da do svojho auta, ked chce LPG tak si ho tam da. Zvlast v tvojom pripade je to jedno, kedze si to spravis na 100%.
Inak si myslim ze je kazdeho osobna vec co si da do svojho auta, ked chce LPG tak si ho tam da. Zvlast v tvojom pripade je to jedno, kedze si to spravis na 100%.
Re: e63, e64 LPG
btw v 745Li mám LPG Prins už z Německa, mám na něm ujeto 100 tkm, předchozí majitel 60tkm, za těch 100tkm jsem měnil nádrž za 10tkč (protože tam byla malá 80l, ted tam mám 103L a je to pecka, 2x jsem dělal revizi, kterou jsem měl zadarmo, ale kdyby 2x 400kč, ok, 2x STK, tzn 2x 200kč navíc a jednou jsem měnil filtr, kterej na prins stojí víc jak na ostatní systémy za 3000kč,
celkem tedy investice do LPG u mě činí 14 200Kč za 3 roky provozu a 100tkm, při uspoře 1,89Kč km i pokud počítám zvýšenou spotřebu, tzn že už jsem ušetřil 189 000 Kč!!! takže tím že v sedmě jezdím na LPG jsem si koupi 6er, kdybych jezdil na benzín se sedmou tak bych neměl 6er, to sou prostě jednoduchý počty.
snejk má na LPG ujeto se svým autem 400tkm, nic mu to nepoškodilo na motoře ani autě, to máš usporu 756 000kč!!!! za ty prachy si to auto 5x koupíš. možná by jste si měli sundat růžové brýle a začit se kolem sebe rozhlížet.
sedmu mám i změřenou na brzdě, a ubýtek výkonu při jízdě na plyn byl kolem 15kW, nebo koní, ted už nevím, někde bych možna i našel grafy.
https://www.youtube.com/watch?v=teRULfD3gX4
měřili jsme i 750i s naším systémem kde byl ubytek asi 2kW
https://www.youtube.com/watch?v=SZCApQI9Tig
celkem tedy investice do LPG u mě činí 14 200Kč za 3 roky provozu a 100tkm, při uspoře 1,89Kč km i pokud počítám zvýšenou spotřebu, tzn že už jsem ušetřil 189 000 Kč!!! takže tím že v sedmě jezdím na LPG jsem si koupi 6er, kdybych jezdil na benzín se sedmou tak bych neměl 6er, to sou prostě jednoduchý počty.
snejk má na LPG ujeto se svým autem 400tkm, nic mu to nepoškodilo na motoře ani autě, to máš usporu 756 000kč!!!! za ty prachy si to auto 5x koupíš. možná by jste si měli sundat růžové brýle a začit se kolem sebe rozhlížet.
sedmu mám i změřenou na brzdě, a ubýtek výkonu při jízdě na plyn byl kolem 15kW, nebo koní, ted už nevím, někde bych možna i našel grafy.
https://www.youtube.com/watch?v=teRULfD3gX4
měřili jsme i 750i s naším systémem kde byl ubytek asi 2kW
https://www.youtube.com/watch?v=SZCApQI9Tig
Re: e63, e64 LPG
JaraXi, myslím, že ty lidi s čepicí nakřivo, co je tady komentuješ, že si kupujou 6, nejsme "my", tj. lidi, co to na tomhle fóru komentujou a dávají ti komentáře k LPG... tak bacha 
Každej do svýho auta dá investici, která odpovídá stavu v jakým ho koupil, někdo víc, někdo míň... Je tu ještě jedna věc, kterou je si třeba uvědomit a to, že ty jsi "mechanik" (jasně, nejen), máš know how, dílnu, kde si všechno uděláš, další ruce, když jsou potřeba... já nemám nic, musím počkat, až na mě vyjde kapacita a víme jak jsou vytížený lidi, co tyhle auta umí... ikdyž bych to všechno strašně rád na svým autě udělal sám a hned... i proto jsem si koupil to další starý, abych si s tím moh´hrát a kde nejsou takový problémy jako gufera, těsnění prsou atd. ale jednoduchý věci ...
kam tím mířím
- přidávat další věc do auta - LPG, která vyžaduje určitou péči se mi prostě nechce, kdybych na to měl, jak píšu výše, vybavení a know how, tak do toho jdu hned, resp. po zvážení následujících kritérií, ale takhle budu zase na někom závyslej...
- spotřeba mě neskutečně sere ve městě - budu rád, když mi tu někdo odpoví (což se zatím nestalo), za kolik km auto pojede na plyn, jezdím cesty do 6 km, ráno a odpoledne, tj. vychladlý motor
- na delší trasy je mi to jedno, ale do Chorvatska se mi na jeden večer nechce
- opravdu se mi esteticky nelíbí ta bomba v kufru a dělat tam nějakou schovávací konstrukci ze dřeva a koberce, nevím, nemá to rezervu, bohužel
Až bude pěkně dáme sraz a pivo, proberem to tam všichni všechno osobně... Myslím, že se na hodně věcech shodneme, takhle má člověk pocit, že dostane pojeb za to, že chce dát motoru to nejlepší viz pár dnů zpátky se sundaváním těch hlav...

Každej do svýho auta dá investici, která odpovídá stavu v jakým ho koupil, někdo víc, někdo míň... Je tu ještě jedna věc, kterou je si třeba uvědomit a to, že ty jsi "mechanik" (jasně, nejen), máš know how, dílnu, kde si všechno uděláš, další ruce, když jsou potřeba... já nemám nic, musím počkat, až na mě vyjde kapacita a víme jak jsou vytížený lidi, co tyhle auta umí... ikdyž bych to všechno strašně rád na svým autě udělal sám a hned... i proto jsem si koupil to další starý, abych si s tím moh´hrát a kde nejsou takový problémy jako gufera, těsnění prsou atd. ale jednoduchý věci ...
kam tím mířím
- přidávat další věc do auta - LPG, která vyžaduje určitou péči se mi prostě nechce, kdybych na to měl, jak píšu výše, vybavení a know how, tak do toho jdu hned, resp. po zvážení následujících kritérií, ale takhle budu zase na někom závyslej...
- spotřeba mě neskutečně sere ve městě - budu rád, když mi tu někdo odpoví (což se zatím nestalo), za kolik km auto pojede na plyn, jezdím cesty do 6 km, ráno a odpoledne, tj. vychladlý motor
- na delší trasy je mi to jedno, ale do Chorvatska se mi na jeden večer nechce

- opravdu se mi esteticky nelíbí ta bomba v kufru a dělat tam nějakou schovávací konstrukci ze dřeva a koberce, nevím, nemá to rezervu, bohužel
Až bude pěkně dáme sraz a pivo, proberem to tam všichni všechno osobně... Myslím, že se na hodně věcech shodneme, takhle má člověk pocit, že dostane pojeb za to, že chce dát motoru to nejlepší viz pár dnů zpátky se sundaváním těch hlav...

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG
- v tomdle počasí se LPG u V8 spíná za 2-3km, v létě to na plyn prakticky startuje, než to zařadí 2ku, už to jede na LPG
- když je dobře udělanej plyn, tak to fakt skoro žádnou péči nechce, jasně, 90 procent plynařů to "namrdá" a pak to podle toho vypadá, jsou s tím furt potíže, místo aby dali vedení do originál hřebínku kde vede benzín, tak to prostě navalí na vruty do kastle, nádrž se nedá velká, tankování někde do nárazníku apod, trysky nad šrouby sání. moje nevýhoda je ta že já se na nikoho vymluvit nemužu, nemužu říct že to plynař udělal špatně. no a lidí co ke mě jezdí na servis prostě napíšou, ano nejde PDC, zlobí stahovačka, plyn potřebuje seřidit, a žádná starost to navíc není. Snejk zase spolupracuje s Vaňkem, pokud vím auto si převezou, takže opět není potřeba nějak složitě jezdit a objednávat se u obou.
- a s tím servisem nemáš pravdu, udělat si servisní okýnko na svoje auta nejde jednoduše, mám seznam věcí co jsem na všech mých 4 autech špatně a prostě když se najde volnej den tak se tam to auto protlačí, 6ku jsem ted protlačil když byli volný 3 dny, a výsledek? pulka věcí hotová, ale auto visí na zvedáku bez vaček a zatím to nevypadá že v následujících 14ti dnech bude vůbec čas ho dodělat, takže prostě třeba na měsíc mám auto nepojízdný a jezdím v E36, protože prostě musíme preferovat auta zákazníků co jsou objednaní měsíce dopředu nebo náhlých poruch. a s těma pěnezma to taky není jednoduchý, když děláme na svým autě, tak prostě furt platíš náklady dílny, platíš mechanika, platíš díly, a sám děláš zadarmo, místo aby jsi vydělával peníze, ono by vlastně vyšlo uplně na stejno to někomu zavíst at mi to spraví a dělat auta zákazníků, akorát neznám nikoho komu bych věřil, jinak to fakt dám někomu udělat a půjdu dělat něco co vydělává.
- když je dobře udělanej plyn, tak to fakt skoro žádnou péči nechce, jasně, 90 procent plynařů to "namrdá" a pak to podle toho vypadá, jsou s tím furt potíže, místo aby dali vedení do originál hřebínku kde vede benzín, tak to prostě navalí na vruty do kastle, nádrž se nedá velká, tankování někde do nárazníku apod, trysky nad šrouby sání. moje nevýhoda je ta že já se na nikoho vymluvit nemužu, nemužu říct že to plynař udělal špatně. no a lidí co ke mě jezdí na servis prostě napíšou, ano nejde PDC, zlobí stahovačka, plyn potřebuje seřidit, a žádná starost to navíc není. Snejk zase spolupracuje s Vaňkem, pokud vím auto si převezou, takže opět není potřeba nějak složitě jezdit a objednávat se u obou.
- a s tím servisem nemáš pravdu, udělat si servisní okýnko na svoje auta nejde jednoduše, mám seznam věcí co jsem na všech mých 4 autech špatně a prostě když se najde volnej den tak se tam to auto protlačí, 6ku jsem ted protlačil když byli volný 3 dny, a výsledek? pulka věcí hotová, ale auto visí na zvedáku bez vaček a zatím to nevypadá že v následujících 14ti dnech bude vůbec čas ho dodělat, takže prostě třeba na měsíc mám auto nepojízdný a jezdím v E36, protože prostě musíme preferovat auta zákazníků co jsou objednaní měsíce dopředu nebo náhlých poruch. a s těma pěnezma to taky není jednoduchý, když děláme na svým autě, tak prostě furt platíš náklady dílny, platíš mechanika, platíš díly, a sám děláš zadarmo, místo aby jsi vydělával peníze, ono by vlastně vyšlo uplně na stejno to někomu zavíst at mi to spraví a dělat auta zákazníků, akorát neznám nikoho komu bych věřil, jinak to fakt dám někomu udělat a půjdu dělat něco co vydělává.
Re: e63, e64 LPG
jasný no, kovářova kobyla...
faktory ohledně toho, že nevyděláváš, když opravuješ svoje auto a zákazníci (byznys) mají přednost jsou samozřejmý; nedokážu posoudit, jestli máš (nebo obecně někdo jinej kdo opravuje auta) čas, kapacitu a hlavně chuť na to naběhnout v noci, nebo v neděli odpoledne, jestli už to není moc... mířil jsem tam, že víš jak to udělat, máš k dispozici i zázemí, možná i člověk pak koupí něco co vyžaduje víc péče ze začátku, protože ví co a jak (a teď to nemyslím osobně, nebo špatně...), ale nemusí být čas, ok...
zaznělo tady, na kolik to LPG finálně do e64 vyjde? ještě další faktor může být ten, že si to auto spousta lidí koupí na rok, dva (vídal jsem v našem městě loni 2-3 e63 a letos už nic... a byly to právě ty tuning - megakola, tmavý skla) a pokud tam náhodou není LPG při koupi (kdy lidi neřeší nic, ani to lpg možná nevnímají, jen chtějí 6), tak ho tam nedají... další věcí je roční nájezd a pochopitelně psychologická bariéra dávat to do coupe nebo cabria (tj. nespotřebního, nedělnickýho auta)

zaznělo tady, na kolik to LPG finálně do e64 vyjde? ještě další faktor může být ten, že si to auto spousta lidí koupí na rok, dva (vídal jsem v našem městě loni 2-3 e63 a letos už nic... a byly to právě ty tuning - megakola, tmavý skla) a pokud tam náhodou není LPG při koupi (kdy lidi neřeší nic, ani to lpg možná nevnímají, jen chtějí 6), tak ho tam nedají... další věcí je roční nájezd a pochopitelně psychologická bariéra dávat to do coupe nebo cabria (tj. nespotřebního, nedělnickýho auta)
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG
tak sedma mi taky nepřijde jako dělník, ale prostě cestovatel, šestka je zase výletní auto, ale prostě nemám prachy si vyrazit na jeden den do Chorvatska na benzín, na LPG mě to srát nebude. a když to auto ještě bude jezdit draho, tak nemám duvod ho mít, prostě ted jsem jel prahu a řekl jsem si že pojedu 6er, ale vyjdu ven a vidím 6er vs 7er, hmm, šestka, nepohodlná, nehraje, drahá na provoz vs 7er pohodlná, hraje, levná na provoz, tak jsem prostě jel 7er, a když jsem posledně jel prahu se 6er a nevyšla mi jedna nádrž na otočku tak jsem byl hodně smutnej, kor když jsem tankoval plnou a za 4,5 hodiny jsem na té samé benzínce bral zase plnou 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Ahoj, mam plynovou e64, co konkretne potrebujes vedet? 

Re: e63, e64 LPG
palec nahoru!
jak velkou máš nádrž a uviítam i fotku, idealně se štítkem.
bud sem, nebo jarax@jarax.net
jak velkou máš nádrž a uviítam i fotku, idealně se štítkem.
bud sem, nebo jarax@jarax.net
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Nadrz ted z hlavy nevim, ale myslim, ze muze mit tak 45l. Obrazek je dole
Jinak s tim plynem... ..pokud to nedelalo prase a pokud se nepouzil nejlevnejsi system na trhu, tak nepopozna nikdo, jestli jede na plyn nebo na benzin (teda krome castky, kterou necha na benzince) 
Fotku stitku muzu udelat nekdy v tydnu, az se dostanu do garaze


Fotku stitku muzu udelat nekdy v tydnu, az se dostanu do garaze

- Přílohy
-
- IMG_4166.PNG (1.51 MiB) Zobrazeno 4145 x
Re: e63, e64 LPG
budu rád
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Postupne nafotim
Pokud bys mel cestu pres Prahu, muzes na to osobne kouknout 


Re: e63, e64 LPG
ekonomika provozu je jasná, i při nižším nájezdu i mém využívání (tj. vzdálenost, od kdy se přepne na plyn); i s tou údržbou byste mě přesvědčili, ve finále by se našel i někdo, kdo by to udělal hezky a dobře...
bohužel, ten kufr je pak pro naše potřeby mimo
na delší cesty ve dvou máš dva kufry a ty se do toho zbylého prostoru (před tu bombu) nevejdou, ok, využiju to párkrát do roka ale chci mít tu možnost... škoda
bohužel, ten kufr je pak pro naše potřeby mimo

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG
jasně, pokud je tvoje 6ka hlavní auto s rodinou a nesere tě její provoz a prostě na to máš, tak proč ne.
já prostě když pojedu někam 6er, bud 2 chlapi a nebo s ženou a malým a to nám taky stačí pár věcí, 2 sportovní tašky bohatě, ale uplně zrušit kufr nechci.
u coupe je to ještě dobrý ale cabrio je prostě horší s nádrží.
já prostě když pojedu někam 6er, bud 2 chlapi a nebo s ženou a malým a to nám taky stačí pár věcí, 2 sportovní tašky bohatě, ale uplně zrušit kufr nechci.
u coupe je to ještě dobrý ale cabrio je prostě horší s nádrží.