
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e63, e64 LPG
Re: e63, e64 LPG
Sn000z3 bude mít nejspíš nějaký blok z dob dávno minulých. Dnesk už jsou lpg systémy dost vymakané a jízda je úplně v pohodě. Jen to šetří prachy. Pokud bych jich mě ale tolik, že je přehazuju vidlema, lpg bych si nedal a jezdil bych s V12. Bohužel mě ale takové množství peněz netrápí, mám usmrkanou V8 s lpg a jezdím za hubičku a s úsměvem na tváři. Peace 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e63, e64 LPG
S úsměvem na tváři a pytlem na hlavě?
Plyn je jedna z největších výhod, co má e65 a novější f01 o ní přišla. To samé je e60 vs f10. U e63/64 je to diskutabilní, ale jen díky následné prodejnosti.
Šestka je pořád jen "tuctové" auto za deset průměrných platů tady v ČR, takže nějaké znehodnocení plynem mi nepřijde reálné a ani nepředpokládám, že se někdy ceny budou šplhat do nesmyslů, jako starší Mka.

Plyn je jedna z největších výhod, co má e65 a novější f01 o ní přišla. To samé je e60 vs f10. U e63/64 je to diskutabilní, ale jen díky následné prodejnosti.
Šestka je pořád jen "tuctové" auto za deset průměrných platů tady v ČR, takže nějaké znehodnocení plynem mi nepřijde reálné a ani nepředpokládám, že se někdy ceny budou šplhat do nesmyslů, jako starší Mka.
Re: e63, e64 LPG
z mého pohledu záleží na co si tu 6 kupuješ
- jestli na "pořád", třeba proto, že si ti to auto líbilo, když vyšlo, nebo si mu přišel na chuť později a chceš ho mít na hraní a klidně ze začátku i na denní ježdění, časem ho budeš šetřit, pak to LPG nemá moc smysl, prostě ty peníze navíc za benzín dáš (nesedí ti to k charakteru auta, nechceš např. dělat velkou investici za lpg, omezí ti to zav. prostor - u kabria značně, nedáš tam lyže apod.)
takhle to vidím třeba za sebe, možná i za další, když jsme se o tom bavili na minisrazu (ale nechci za nikoho mluvit, tak pokud se pletu, omlouvám se
)
problém je, že další takový auta s V8 co si můžeš nechat a nečeká tě nějaká brutální katastrofa s motorem, od BMW už nejsou, to si přiznejme, proto i trpím, když s 6 jezdim po těch našich rozmrdanejch cestách... nechci si to auto ničit
- nebo na chvíli, tj. pěkný auto za velmi slušný peníze, pár let ho budeš mít, ždímat, údržba nějaká, velký kola třeba
atd. a pak koupíš zase něco dalšího, jezdíš s plynem na podlaze, aby všichni koukali (a hlavně slyšeli), pak lpg klidně...
Tann3r
s tím, že 6 nebude mít nějakou extra cenu souhlasím, vyrobilo se jich 120 tis. myslím, je to složitý auto s velkým motorem, lidi se toho bojí (a dělají chybu, nevím, co všichni vidí na BMW R6 motoru, V8 je jinde), cena se bude tak nějak držet, pak stoupne až vyhynou ty slabý kusy viz druhý bod, ale že by byly za 1M jako Z1 to si taky nemyslím... škoda
kdyby člověk překonal obavy plynoucí z nezkušenosti s lpg, tak prostě vidím u e63/4 zásadní nevýhodu oproti e65/6 v tom, že tu bombu nikam neschováš, otevřeš kufr a je tam a to člověk tomuhle designovýmu autu nechce udělat
že bys to plynem znehodnotil si taky nemyslím, prostě se najde kupec z jiné skupiny, tj. chce hodně jezdit za méně a oželí kufr
Itchythefirst
prosím nehledej se nikde, v žádné skupině, co jsem výš popsal, není to univerzální a nemusí to být ani dobře
a klidně můžeš napsat, jak jsi k lpg v e64 přišel atd. 
- jestli na "pořád", třeba proto, že si ti to auto líbilo, když vyšlo, nebo si mu přišel na chuť později a chceš ho mít na hraní a klidně ze začátku i na denní ježdění, časem ho budeš šetřit, pak to LPG nemá moc smysl, prostě ty peníze navíc za benzín dáš (nesedí ti to k charakteru auta, nechceš např. dělat velkou investici za lpg, omezí ti to zav. prostor - u kabria značně, nedáš tam lyže apod.)
takhle to vidím třeba za sebe, možná i za další, když jsme se o tom bavili na minisrazu (ale nechci za nikoho mluvit, tak pokud se pletu, omlouvám se

problém je, že další takový auta s V8 co si můžeš nechat a nečeká tě nějaká brutální katastrofa s motorem, od BMW už nejsou, to si přiznejme, proto i trpím, když s 6 jezdim po těch našich rozmrdanejch cestách... nechci si to auto ničit
- nebo na chvíli, tj. pěkný auto za velmi slušný peníze, pár let ho budeš mít, ždímat, údržba nějaká, velký kola třeba

Tann3r
s tím, že 6 nebude mít nějakou extra cenu souhlasím, vyrobilo se jich 120 tis. myslím, je to složitý auto s velkým motorem, lidi se toho bojí (a dělají chybu, nevím, co všichni vidí na BMW R6 motoru, V8 je jinde), cena se bude tak nějak držet, pak stoupne až vyhynou ty slabý kusy viz druhý bod, ale že by byly za 1M jako Z1 to si taky nemyslím... škoda

kdyby člověk překonal obavy plynoucí z nezkušenosti s lpg, tak prostě vidím u e63/4 zásadní nevýhodu oproti e65/6 v tom, že tu bombu nikam neschováš, otevřeš kufr a je tam a to člověk tomuhle designovýmu autu nechce udělat

že bys to plynem znehodnotil si taky nemyslím, prostě se najde kupec z jiné skupiny, tj. chce hodně jezdit za méně a oželí kufr
Itchythefirst
prosím nehledej se nikde, v žádné skupině, co jsem výš popsal, není to univerzální a nemusí to být ani dobře


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG
když tak o tom přemýšlím a sám sebe se ptám, kdybych měl na výběr dvě e64, ve stejném stavu za stejnou cenu, jednu originál, druhou s lpg (třeba od JaraXe) a aby to bylo těžší, bomba na LPG by byla někde zázračně schovaná, tak upřímně teď nevím, kterou bych koupil 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG
S tím souhlasím, je to o tom, jak člověk to auto bere. Pokud je to mazel, bydlí v garáži a jezdí hlavně o víkendu, tak je plyn kravina. Finančně se to i tak vyplatí, ale spíš to tomu autu nechceš udělat..
Osobně si auto užiju spíš tím, že s ním jezdím co nejvíc a pak tomu autu i rád dopřeju nějaký ten větší servis. Bohužel, nejsem na tom tak dobře, aby mě bavilo do auta jen sypat a nic za to od něj nechtít.
Takže pro mě je prostě plyn prostředek, jak si to auto můžu užít víc. Ono to pak hlavně reálně nefunguje tak, že ušetříš proti benzínu polovinu, protože mnohem víc jezdíš
Osobně se teď musím rozmyslet, jestli si šestku nechám, nebo budu na jaře prodávat. Jestli zůstane, tak do ní plyn asi půjde.
Osobně si auto užiju spíš tím, že s ním jezdím co nejvíc a pak tomu autu i rád dopřeju nějaký ten větší servis. Bohužel, nejsem na tom tak dobře, aby mě bavilo do auta jen sypat a nic za to od něj nechtít.
Takže pro mě je prostě plyn prostředek, jak si to auto můžu užít víc. Ono to pak hlavně reálně nefunguje tak, že ušetříš proti benzínu polovinu, protože mnohem víc jezdíš

Osobně se teď musím rozmyslet, jestli si šestku nechám, nebo budu na jaře prodávat. Jestli zůstane, tak do ní plyn asi půjde.
Re: e63, e64 LPG
je to tak, než jsme vyměnili e87 za e64, tak jsem počítal, kolik to bude stát na benzínu navíc, výpočet byl v nákladech na km správně, jediná chyba bylo že auto najelo místo 6K km 22K ...TANN3R píše:... Ono to pak hlavně reálně nefunguje tak, že ušetříš proti benzínu polovinu, protože mnohem víc jezdíš
...

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Vyrobilo se jich necelych 117 tisic, tedy asi 10x min nez 5er, spousta z nich uz je rozstrelenych, takze si myslim, ze zrovna u te 6er do budoucna bude cena stoupat. LPG na nasledny prodej neni problem, mechanik to s prstem v nose vynda za jeden den a nikdo nepozna ani prd, snad jen ze bude kristalove cisty vyfukovy potrubizddan01 píše: ...
s tím, že 6 nebude mít nějakou extra cenu souhlasím, vyrobilo se jich 120 tis. myslím, je to složitý auto s velkým motorem, lidi se toho bojí (a dělají chybu, nevím, co všichni vidí na BMW R6 motoru, V8 je jinde), cena se bude tak nějak držet, pak stoupne až vyhynou ty slabý kusy viz druhý bod, ale že by byly za 1M jako Z1 to si taky nemyslím... škoda
...
Itchythefirst
prosím nehledej se nikde, v žádné skupině, co jsem výš popsal, není to univerzální a nemusí to být ani dobřea klidně můžeš napsat, jak jsi k lpg v e64 přišel atd.

Osobne patrim spis do te prvni skupiny a pokud bych si koupil 6er bez LPG, asi bych ho tam nedaval. Kazdopadne uz jsem to s tim koupil, je to holandsky Prins s japonskymi vstrikovaci Keihin. Prepnuti z benzinu na plyn a zpet nepoznas v jakychkoli otackach a pri samotny jizde uz vubec ne


Koupil jsem to za dobrou cenu s tim, ze to pres zimu dam poradne do kupy. Motorove a interierove je naprosto bez problemu + v solidni vybave, jen zlobila jednotka xenonu a menilo se predni rameno (obycejne spotrebni veci typy svicky, filtry, olej v motoru, prevodovce, difu... nepocitam).
Re: e63, e64 LPG
Itchythefirst> tvoje 6er pochází od nebo z Berlína?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Je to vysoce pravdepodobny, kupoval jsem ho od jednoho prekupnikaSweden píše:Itchythefirst> tvoje 6er pochází od nebo z Berlína?


- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
To je taky dost mozny, byla trochu bouchla na pravou stranu, ale nic vaznyho a na autu to uz ted nikdo nepozna 

Re: e63, e64 LPG
Hned mi bylo jasny, že je to ona. V téhle barvě tady e64 moc nebude, navíc s plynem..
Re: e63, e64 LPG
Já jsem klidnej celou dobuJaraX píše:to si jako myslíš že mi ta bomba v kufru nevadí? samozřejmě že mi vadí! ale co chceš dělat když to nejde jinak, prostě na benzín to auto neuživím, leda bych s ním najel jen třeba 5-10 tisíc za rok,ale to pak nevidím duvod mít auto za 300k. jsem extrémně alergický na bombu v kufru když je to kombík, prostě bomba nemá být tam kde sedí lidi a ještě je tam vidět, ale prostě tady není zbytí. teda vlastně řešení nás napadlo, baterku do kufru a bombu do prostoru kde je baterka, v kufru zbyde víc místa a nádrž by byla 55L, to je takové polovičaté řešení. myslíš že bych tam nedal 103L toroid kdyby to šlo? a pak bych to auto okamžite zplynoval, ale prostě při cca 35l nádrži to smysl moc nemá.
nikdy jsem se nesmál nikomu kdo by měl v 6ER nádrž v kufru, tak se prosím uklidni.

Re: e63, e64 LPG
Tak to jo, to je ona i o tom ťukanci na PP (blatník/dveře) víš, tak je to v pořádkuItchythefirst píše:To je taky dost mozny, byla trochu bouchla na pravou stranu, ale nic vaznyho a na autu to uz ted nikdo nepozna


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Jojo, vim, s tim jsem to taky kupovalSweden píše:Tak to jo, to je ona i o tom ťukanci na PP (blatník/dveře) víš, tak je to v pořádkuItchythefirst píše:To je taky dost mozny, byla trochu bouchla na pravou stranu, ale nic vaznyho a na autu to uz ted nikdo nepozna![]()


Re: e63, e64 LPG
taky si pamatuju, ten překupník tady vyzvídal, prodával to pak někde u Prachatic, nebo Strakonic... cena padala dolu, věřím, že kup za dobrý peníze ...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e63, e64 LPG

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
No predelat 6er na drevoplyn, to by bylo teprve porno!!!zddan01 píše:HG, o level nad LPG... aby to ve finále neskončilo takhle... echt hitl.rpohon

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e63, e64 LPG
Jojo, presne tenzddan01 píše:taky si pamatuju, ten překupník tady vyzvídal, prodával to pak někde u Prachatic, nebo Strakonic... cena padala dolu, věřím, že kup za dobrý peníze ...

