

a co S85B50? tam LPG jde? (samo ne do E63/4

nesmíš jezdit ke zlodějům, u mě by to tě to stálo 1600 eur, a to už jsem hodně drahej, jelikož si dáváme hodně záležet.Michal595 píše:Tak to je chutovka no:)ale to prestavba do LPG bude stat slusny balik, ked si vezmem ze za moju E70 som platil komplet aj s papiermi na zapis do TP 2400eur...tak neviem co by stal 12 valec s takym vykonom:))
Cize tam asi aj Ml a GL a G mecedes bude este okej novsi ze?
JaraX píše:nesmíš jezdit ke zlodějům, u mě by to tě to stálo 1600 eur, a to už jsem hodně drahej, jelikož si dáváme hodně záležet.Michal595 píše:Tak to je chutovka no:)ale to prestavba do LPG bude stat slusny balik, ked si vezmem ze za moju E70 som platil komplet aj s papiermi na zapis do TP 2400eur...tak neviem co by stal 12 valec s takym vykonom:))
Cize tam asi aj Ml a GL a G mecedes bude este okej novsi ze?
já už nic mimo cesty nechci, už mám pokrk drncavých aut, chci se jen vozit.
Pokud bych si to ekonomicky přepočítal na sebe, ale opravdu ekonomicky, tak mi z toho vychází zase ta E53 shodný rok 2006? Tedy s N62. Sice ne tak moc offroad, ale xdrive by mě bohatě stačil. A pro mne je hezčí.JaraX píše:ale podle mě je z ekonomických duvodu blbost to kupovat s jakymkoliv jinym motorem než s BMW
Já si na svým trvám a Michal, když 70 má, tak už ji asi neprodá, aby mohl mít 53laik píše:Pokud bych si to ekonomicky přepočítal na sebe, ale opravdu ekonomicky, tak mi z toho vychází zase ta E53 shodný rok 2006? Tedy s N62. Sice ne tak moc offroad, ale xdrive by mě bohatě stačil. A pro mne je hezčí.JaraX píše:ale podle mě je z ekonomických duvodu blbost to kupovat s jakymkoliv jinym motorem než s BMW